واقعیت جالب: 92٪ از مشاغل ادعا می کنند که یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به آنها کمک می کند تا به اهداف درآمدی خود دست یابند.
یکی از پر امکانات ترین پلتفرم های CRM امروزه Salesforce است. این نرم افزار شرکت ها را قادر می سازد تا با مشتریان بالقوه ارتباط برقرار کنند و وفاداری را با مشتریان فعلی تقویت کنند.
با تعداد زیادی از ویژگی ها، منحنی یادگیری شیب دار است. به همین دلیل است که ما یک راهنمای کامل برای Salesforce ایجاد کردیم تا بتوانید این پلتفرم را بهتر درک کنید و اشتراک خود را به حداکثر برسانید:
اگر به کمک Salesforce نیاز فوری دارید، با ما تماس بگیرید یا با ما تماس بگیرید 888-601-5359!
Salesforce چیست؟
Salesforce یک نرم افزار CRM مبتنی بر ابر است. کسب و کارها را قادر می سازد تا فهرست و اطلاعات مشتریان خود را در یک مکان سازماندهی و مدیریت کنند.
شرکت ها با داشتن یک مرکز متمرکز از فعالیت های مشتریان و سایر اطلاعات، می توانند مشتریان و نیازهای آنها را بهتر درک کنند. در نتیجه، تیم های بازاریابی، فروش و خدمات مشتری می توانند بهتر با مشتریان ارتباط برقرار کنند و پیام ها و پیشنهادات را شخصی سازی کنند.
Salesforce را به عنوان یک لیست مخاطبین در مورد استروئیدها در نظر بگیرید – نه تنها اطلاعات تماس مشتریان شما را دارد، بلکه تمام اطلاعات و تعاملات مرتبط در مورد مشتریان و مشتریان احتمالی شما را نیز دارد تا بتوانید رابطه خود را با آنها تقویت کنید.
چه کسی به Salesforce نیاز دارد؟
مشاغل با اندازه های مختلف می توانند از استفاده از CRM مانند Salesforce بهره مند شوند.
کسبوکارهای کوچک و متوسط میتوانند از Salesforce استفاده کنند، بهخصوص اگر قصد افزایش مقیاس داشته باشند. با این حال، انفرادی و مشاغل کوچک با بودجه محدود و چشم انداز محافظه کارانه نیز می توانند از CRM مانند Nutshell استفاده کنند که تمام ویژگی های لازم چنین پلتفرم هایی را با قیمت مقرون به صرفه تری دارد.
شرکتهایی که به پلتفرمهای قدرتمند و صدها و هزاران مشتری نیاز دارند، بهویژه از Salesforce سود میبرند، که میتواند به آنها کمک کند تا همه مشتریان و مشتریان خود را در یک پلتفرم مدیریت کنند.
Salesforce چگونه کار می کند؟
در اصل Salesforce یک CRM است.
این به طور ایمن اطلاعات مشتریان و مشتریان احتمالی یک شرکت را در یک پلت فرم گرد هم می آورد. در نتیجه، تیم های بازاریابی، فروش و خدمات، آخرین اطلاعات را در مورد یک مشتری بالقوه یا مشتری دارند تا رابطه بهتری با آنها ایجاد کنند.
فرض کنید شما صاحب یک نمایندگی خودرو هستید. اعضای تیم از بخشهای مختلف میدانند آخرین تعامل با مشتری بالقوه چگونه بوده است، بنابراین همه اعضای تیم از ماشینهایی که مشتری به آنها علاقه دارد و مشخصات جمعیتی آنها آگاه هستند.
همه بخش ها همچنین از وسایل نقلیه ای که مشتریان استفاده کرده اند و آخرین زمان ملاقات آنها با آنها آگاه هستند. در نتیجه، تیم بازاریابی میداند چه چیزی را به مشتری بالقوه بفروشد یا متقاطع بفروشد. تیم خدمات همچنین نگرانی های مشتریان در مورد تعمیر و نگهداری خودرو را به دلیل سابقه خدمات آنها درک می کند.
Salesforce دارای ویژگی های مختلفی است که دو مورد از آنها Data Cloud و Marketing Cloud است. بیایید آنها را در زیر مورد بحث قرار دهیم.
Salesforce Data Cloud چیست؟
Salesforce Data Cloud یک پلتفرم داده مشتری (CDP) است که اعضای تیم را قادر می سازد به اطلاعات دسترسی داشته باشند و در مورد آنها برای پرورش مشتریان بالقوه خود اقدام کنند.
این یک دید یکپارچه از داده های شخص اول یک کسب و کار در مورد مشتریان و بالقوه های آن ارائه می دهد، بنابراین همه بخش ها دید 360 درجه از مخاطبان خود دارند. دادههای مشتری میتواند شامل دادههای تعامل وب، سابقه خرید و سایر اطلاعاتی باشد که سازمان جمعآوری کرده است.
از آنجایی که Data Cloud به طور ایمن همه این دادهها را ذخیره میکند، تیمها را قادر میسازد تا تجربیات شخصیسازیشده را برای مخاطبان خود فراهم کنند و گردشهای کاری را بر اساس عملکرد یک مخاطب و اطلاعات دیگر خودکار کنند.
Salesforce Marketing Cloud چیست؟
Salesforce Marketing Cloud یک برنامه اتوماسیون و تجزیه و تحلیل بازاریابی دیجیتال است. کسب و کارها می توانند تلاش های بازاریابی خود را در کانال های مختلف با استفاده از این برنامه خودکار کنند:
- ایمیل
- رسانه های اجتماعی
- اس ام اس
- اپلیکیشن موبایل
- وب سایت
هر مشتری منحصر به فرد است و یک کانال ترجیحی برای برقراری ارتباط با یک برند دارد. داشتن یک سیستم واحد و یکپارچه می تواند به اطمینان حاصل شود که پیام ها از بین نمی روند و کسب و کارها می توانند از طریق روش ترجیحی با مشتریان ارتباط برقرار کنند.
Marketing Cloud یک راه راحت برای مدیریت تمام تعاملات مشتری در یک پلت فرم ارائه می دهد. کسب و کارها همچنین می توانند از آن برای ارسال خودکار پیام های شخصی به مخاطبان خود استفاده کنند.
اشتراک Salesforce چقدر است؟
Salesforce سطوح مختلف قیمت گذاری را برای اندازه های مختلف شرکت ارائه می دهد. برنامه های قیمت گذاری شروع می شود 25 دلار برای هر کاربر در ماه.
Pro Suite آن از 100 دلار برای هر کاربر در ماه شروع می شود. همچنین در صورت نیاز به چیزهای بیشتر از Pro Suite، می توانید برای دریافت قیمت با Salesforce تماس بگیرید.
آیا Salesforce ارزشش را دارد؟
اشتراک Salesforce یک سرمایه گذاری قابل توجه است، به خصوص اگر چندین صندلی برای اعضای تیم خود داشته باشید.
اگر شرکت بزرگی هستید که هزاران داده مشتری را مدیریت می کند، سرمایه گذاری ارزشش را دارد. SMB هایی که می خواهند مقیاس شوند نیز می توانند از سرمایه گذاری CRM خود در Salesforce نهایت استفاده را ببرند.
صرف نظر از اندازه کسب و کار خود، استخدام یک مشاور بازاریابی Salesforce را در نظر بگیرید تا به شما کمک کند CRM خود را به حداکثر برسانید و مشتریان خود را پرورش دهید.
4 گزینه مقرون به صرفه Salesforce
اگر Salesforce ابزاری عالی به نظر میرسد که میتوانید از آن استفاده کنید، اما بسیار فراتر از بودجه شماست، این گزینههای Salesforce را که ویژگیهای مشابهی را با هزینه کمتر ارائه میدهند، بررسی کنید:
جایگزین های نیروی فروش | قیمت گذاری | بهترین برای |
1. خلاصه | از 13 دلار برای هر کاربر در ماه شروع می شود | SMB هایی که به دنبال یک CRM کاربر پسند هستند |
2. Pipedrive | از 15 دلار برای هر کاربر در ماه شروع می شود | مشاغلی که به دنبال یک CRM برای مدیریت خط لوله فروش خود هستند |
3. ActiveCampaign | از 15 دلار برای هر کاربر در ماه شروع می شود | شرکت های بزرگ و مشاغل متوسط که حداقل 1000 مخاطب دارند |
4. تازه فروشی | از 9 دلار برای هر کاربر در ماه شروع می شود | SMB هایی که فقط به ویژگی های اولیه CRM نیاز دارند |
1. خلاصه
قیمت: از 13 دلار برای هر کاربر در ماه شروع می شود
Nutshell یک پلت فرم CRM مقرون به صرفه و کاربرپسند برای SMB ها است. میتواند چندین کار، از جمله افزودن دادههای احتمالی و امتیازدهی سرنخ را خودکار کند.
مانند Salesforce، همچنین میتواند به طور خودکار ایمیلهای شخصیسازی شده را برای تقویت روابط شما با مشتریان احتمالی ارسال کند. آیا چندین شخصیت مشتری دارید؟ خلاصه می تواند به شما کمک کند لیست مخاطبین خود را بخش بندی کنید!
2. Pipedrive
قیمت: از 15 دلار برای هر کاربر در ماه شروع می شود
Pipedrive یکی دیگر از جایگزین های Salesforce است که SMB ها می توانند هنگام جستجوی CRM در نظر بگیرند. می تواند خط لوله فروش آنها را مدیریت کند و برخی از فرآیندهای فروش آنها را خودکار کند.
شما می توانید خط لوله فروش سفارشی خود را برای مطابقت با روند فعلی خود ایجاد کنید یا از الگوهای موجود Pipedrive انتخاب کنید. همچنین میتوانید از این CRM برای تقسیمبندی و مرتبسازی سرنخهای خود استفاده کنید تا بتوانید سفر آنها را ردیابی کرده و آنها را تبدیل به تبدیل کنید.
3. ActiveCampaign
قیمت: از 15 دلار برای هر کاربر در ماه شروع می شود
ActiveCampaign یکی دیگر از جایگزین های Salesforce است که به کسب و کارها کمک می کند مدیریت تماس و امتیازدهی پیشرو را خودکار کنند. در نتیجه، شرکت ها می توانند فرآیند فروش خود را ساده کرده و درآمد خود را افزایش دهند.
4. تازه فروشی
قیمت: از 9 دلار برای هر کاربر در ماه شروع می شود
جایگزین مقرون به صرفه دیگر برای Salesforce Freshsales است. ویژگی های اساسی Freshsales به SMB ها کمک می کند تا فرآیندهای بازاریابی و فروش خود را ساده کنند.
این CRM به شما امکان می دهد سفر مشتری خود را ردیابی کنید و روند فروش خود را ترسیم کنید. همچنین دارای قالبهای ایمیل است که میتواند به شما در شروع نوشتن ایمیلهای شخصیسازی شده برای شخصیتهای مختلف مشتریانتان کمک کند.
اشتراک Salesforce خود را با WebFX به حداکثر برسانید
برای ارائه یک تجربه مشتری بدون درز که شما را از رقبای خود متمایز کند، به یک CRM مانند Salesforce نیاز دارید. این پلتفرم به شما کمک میکند فهرست مخاطبین خود را مدیریت کنید، نیازهای آنها را بهتر درک کنید و تجربهای شخصیسازی کنید که آنها را با کسبوکارتان درگیر کند.
استفاده از CRM ها می تواند دلهره آور باشد، زیرا این پلتفرم ها دارای ویژگی های زیادی هستند که ممکن است مدتی طول بکشد تا به آنها عادت کنید. یک مشاور Salesforce مانند WebFX می تواند اشتراک شما را به حداکثر برساند و بازگشت سرمایه (ROI) شما را از این ابزار بهبود بخشد.
می خواهید شروع کنید؟ با ما به صورت آنلاین تماس بگیرید یا با ما تماس بگیرید 888-601-5359 برای صحبت با یک استراتژیست!