80 مثال برای الهام بخشیدن به شما

نوشتن یک موضوع ایمیل فروش خوب در ابتدا به اندازه کافی ساده به نظر می رسد. اما بعد آن پیش‌نویس جدید را باز می‌کنید، و آن کادر خالی موضوع به شما خیره می‌شود و تمام کلمات خود را گم کرده‌اید. مثل این است که خلاقیت به تازگی از شما تخلیه شده است. نگران نباشید، این برای بهترین ما اتفاق می افتد!

وقتی مدام در حال راه اندازی هستید کمپین های بازاریابی ایمیلینوشتن خطوط موضوع ایمیل فروش تازه و جذاب می تواند کمی چالش برانگیز شود. به همین دلیل است که ما ایده‌های چشم‌گیر خط موضوع ایمیل فروش را جمع‌آوری کرده‌ایم تا خلاقیت شما را برانگیزد.

به خواندن ادامه دهید تا درباره نحوه نوشتن خطوط موضوع ایمیل فروش خوب اطلاعات بیشتری کسب کنید و از متخصصان بازاریابی ایمیلی در WebFX ایده هایی برای موضوع موضوع دریافت کنید.

با WebFX برای شریک نیست خدمات ایمیل مارکتینگ هنوز؟ هیچ وقت برای پیوستن به نیروها دیر نیست آژانس دیجیتال مارکتینگ که به تولید بیش از 7.8 میلیون سرنخ واجد شرایط برای مشتریان خود کمک کرده است. با تماس با ما، یاد بگیرید که چگونه می توانید امروز با WebFX شروع به کار کنید 888-601-5359 یا تماس با ما به صورت آنلاین.

اندازه گیری معیارهایی که بر شما تأثیر می گذارد خط پایین.

آیا علاقه مند به گزارش های سفارشی هستید که مختص نیازهای تجاری شما باشد؟ WebFX با پشتیبانی از MarketingCloudFX، گزارش های سفارشی را بر اساس معیارهایی که برای شرکت شما مهم است ایجاد می کند.

  • منجر می شود
  • معاملات
  • تماس می گیرد
  • درآمد

بیشتر بدانید

یک خط موضوع ایمیل خوب چیست؟

خطوط موضوع خوب برای ایمیل های فروش دارای چند کیفیت متفاوت است. به طور خاص، خطوط موضوع ایمیل فروش خوب:

  • از پیچیدگی بپرهیزید
  • عبارت‌های شخصی‌سازی‌شده را بگنجانید
  • لحن مناسب را منتقل کنید
  • به وعده ها عمل کنید

به خواندن ادامه دهید تا کمی بیشتر در مورد اینکه چرا همه خطوط موضوع ایمیل فروش باید داشته باشند، بیاموزید این ویژگی ها.

از پیچیدگی بپرهیزید

خط موضوع شما به عنوان عنوان ایمیل شما عمل می کند. با در نظر گرفتن این موضوع، سعی کنید آن را کوتاه و ساده نگه دارید.

اکثر ارائه دهندگان ایمیل پس از آن خطوط موضوع را قطع می کنند حدود 50 کاراکتر، بنابراین سعی کنید آنها را زیر آن طول نگه دارید. موضوعات طولانی و پیچیده بیشتر مورد توجه مشتریان قرار می گیرد، در حالی که موارد کوتاه و شیرین می توانند توجه مردم را به خود جلب کنند.

هرچه بیشتر با مخاطبان خود در بازاریابی ایمیلی شرکت کنید، بیشتر با عادات ایمیل آنها آشنا خواهید شد. مراقب باشید که چه خطوط موضوع ایمیل موفق هستند و آن نقطه شیرین شخصیت را پیدا کنید!

عبارت‌های شخصی‌سازی‌شده را بگنجانید

شخصی سازی راهی به قلب مخاطب شماست. در مورد آن فکر کنید: اگر نام خود را در یک خط موضوع ببینید، پیمایش خود را متوقف می کنید، درست است؟ در صورت امکان و مناسب، خطوط موضوع ایمیل فروش خود را شخصی سازی کنید تا خطوط موضوعی جذاب و فریبنده ایجاد کنید. مخاطبان خود را به تعامل ترغیب کنید با ایمیل های شما

لحن مناسب را منتقل کنید

آیا تا به حال این توصیه را شنیده اید که “مواظب لحن خود باشید!” وقتی نوبت به نوشتن خطوط موضوع ایمیل می‌رسد، حفظ لحن خود بسیار مهم است، زیرا می‌تواند به راحتی افراد را دور کند. اطمینان حاصل کنید که لحن موضوع ایمیل فروش شما با مخاطبان شما مطابقت دارد – برای آنها طبیعی تر و واقعی تر به نظر می رسد.

علاوه بر این، خطوط موضوع ایمیل فروش شما باید دارای لحن متعادلی باشد که خیلی معمولی نباشد، اما خیلی رسمی یا تجاری نباشد. خطوط موضوعی بسیار معمولی می توانند غیرحرفه ای به نظر برسند (یا شبیه هرزنامه های احتمالی به نظر برسند)، در حالی که خطوط موضوع بسیار رسمی می توانند حال و هوای سردی را ایجاد کنند.

وقتی شک دارید، با لحن مخاطبان خود مطابقت داشته باشید. هنگامی که مخاطبان خود را درک کنید، می دانید که چگونه خطوط موضوع ایمیل فروش را بنویسید که با آنها صحبت کند.

به وعده ها عمل کنید

در دام نوشتن طعمه کلیک یا موضوعات گمراه کننده که به محتوای ایمیل شما مربوط نمی شود، نیفتید. موضوع شما باید منعکس کننده چیزی باشد که محتوای ایمیل ارائه می دهد. فقط عناوینی را بنویسید که می دانید ایمیل شما ارسال می شود، در غیر این صورت گیرندگان شما احساس خواهند کرد که فقط اسپم شده اند و ممکن است اعتماد خود را به برند شما از دست بدهند.

خطوط موضوع برای ایمیل های بعدی

علاقه گیرنده خود را دوباره با یک ایمیل پیگیری که به شما امکان می دهد دوباره به نیازها یا علایق او رسیدگی کنید، جلب کنید. با خطوط موضوع ایمیل فروش بعدی، به یاد داشته باشید که مکالمه باشید و علاقه گیرنده را حفظ کنید.

همچنان درگیر کاری بودن؟ این ایده های خط موضوع ایمیل بعدی را بررسی کنید:

  1. “من/فراموش کردیم ذکر کنیم…”
  2. “مراحل بعدی”
  3. “دیدار عالی با شما، (نام)”
  4. “این اطلاعاتی است که من/ما درباره آن صحبت کردیم…”
  5. “و یه چیز دیگه!”
  6. “من/ما قدردان وقت شما هستیم”
  7. “من دوست دارم/از بازخورد شما در مورد (رویداد/جلسه/ایمیل قبلی) خوشحالیم”
  8. “هنوز بلاتکلیفید؟”
  9. “هنوز می آیی؟”
  10. “تو تنها نیستی”
  11. “از کجا شروع کنیم؟”
  12. «کجا را ترک کردیم/ما؟»
  13. “هی دوباره، از (Name) در (شرکت)”
  14. “(نام ارجاع) مرا به شما ارجاع داد…”
  15. “بیایید پیگیری کنیم، مدتی است”
  16. “در عین حال…”

خطوط موضوع ایمیل فروش سرد

ایمیل‌های فروش سرد می‌توانند به شما کمک کنند تا مکالمه‌ای را با گیرنده ایمیلی که هنوز با شما ارتباطی نداشته است، آغاز کنید. از خلاقیت با خطوط موضوعی ایمیل فروش سرد خود نترسید تا توجه مردم را جلب کنید و لحن گفتگوهای آینده را تنظیم کنید.

با این نمونه از خطوط موضوع ایمیل سرد الهام بگیرید:

  1. “(نام گیرنده) + (نام شرکت) = تیم کامل”
  2. “چرا (شرکت)؟”
  3. “آماده ای برای این؟”
  4. “(موضوع مرتبط) روندهایی که باید درباره آنها بدانید…”
  5. “شما ایمیل دارید”

اوبر خط موضوع ایمیل را می خورد

  1. “در اینجا نحوه تغییر (شرکت) (مشتری قبلی) (نقطه درد) آمده است”
  2. “شما هرگز (محصول/سرویس) را مانند این ندیده اید”
  3. “کشف آنچه که با (شرکت یا محصول/خدمت) ممکن است”
  4. “اجازه ورود به کشتی؟”
  5. “شما باید این را بررسی کنید”
  6. “نکات X برای (نقطه درد) که باید در مورد آنها بدانید”
  7. “شما نمی خواهید این را از دست بدهید”

خط موضوع ایمیل را خوابانده کنید

  1. “سلام، من/ما متوجه شدیم که شما به (محصول/خدمات) نگاه می کنید”
  2. “یک دقیقه برای چت کردن دارید؟”
  3. “ما درک می کنیم که چقدر می تواند آزاردهنده / خسته کننده / خسته کننده باشد (نقطه درد)”
  4. “تق تق…”
  5. “ارتباط متقابل ما، (نام)، به ما گفت که تماس بگیریم”
  6. «اگر خیلی قوی جلو می‌رویم به من/ما اطلاع دهید…»
  7. «من/ما ممکن است اشتباه کنیم، اما…»

خطوط موضوع ایمیل برای فروش درخواست جلسه

اگر به دنبال برنامه ریزی یک جلسه با مشتری یا مشتری احتمالی هستید، ایمیل یک راه عالی برای انجام این کار است. موضوع می‌تواند نقش مهمی در تأثیرگذاری بر نحوه پاسخگویی آن‌ها به آن درخواست داشته باشد و راهی عالی برای تنظیم لحن جلسه آینده است.

چند راه ساده و طنزآمیز برای شروع گفتگو با گیرندگان ایمیل خود را بررسی کنید:

  1. “درخواست ملاقات”
  2. “برنامه ریزی جلسه برای (تاریخ)”
  3. «دعوت جلسه برای (تاریخ) در (زمان)»
  4. “آیا برای ملاقات/ارتباط آزاد هستید؟”
  5. “ذخیره تاریخ”
  6. مشتاق دیدار شما هستم
  7. “آزادی؟”
  8. “از تماس شما متشکرم – بیایید ملاقات کنیم!”
  9. “زمانی برای چت در (تاریخ) دارید؟”
  10. «برای (تاریخ) برنامه‌ای دارید؟
  11. “بیایید پیگیری کنیم”
  12. “باید پیگیری کنیم”
  13. “شما. من جلسه در (تاریخ). تو هم هستی؟”
  14. “آیا می توانید به جلسه ما در (تاریخ) برسید؟”

خط موضوع سوال برای ایمیل های فروش

گاهی اوقات بهترین راه برای دریافت پاسخ، پرسیدن سوال است. چه چیزی خاص برای صحبت با گیرندگان ایمیل خود داشته باشید یا فقط بخواهید یک مکالمه را شروع کنید، طرح یک سوال در موضوع ایمیل فروش خود راهی عالی برای جلب توجه آنها و جلب توجه آنهاست.

  1. “هی (نام)، یک ثانیه برای یک چت سریع دارید؟
  2. “از (نقطه درد) خسته شدی؟”
  3. “تو هنوز آنجا هستی، (نام)؟”
  4. “این چیزی بود که من/ما گفتیم؟”
  5. “آیا موردی را که به دنبالش بودید، یافتید؟”
  6. “چگونه می توانم/ما کمک کنیم؟”
  7. “آیا اخبار مهم را در (شرکت) شنیدید؟”

خط موضوع ایمیل fitbit

  1. “از فروشندگانی که تسلیم نمی شوند خسته شده اید؟”
  2. “شما زنگ زدید؟”
  3. “چیزی را فراموش کرده اید، (نام)؟”
  4. “آیا می توانم کمک کنم؟”
  5. “آیا از (مشتری موردی که قبلاً مشاهده شده است) منصرف شده اید؟”
  6. “اوه، آیا من/ما تو را از دست دادیم؟”
  7. “Psst. آیا می‌توانم از شما سؤالی بپرسیم؟»

خطوط موضوع ایمیل شکست فروش

جدایی ها سخت هستند، اما قبل از اینکه به طور رسمی تمام شود، برای آخرین بار به آن ضربه ای وارد نمی شود. ایمیل‌های شکست فروش راه خوبی است تا برای آخرین بار پای خود را در خانه باز کنید تا تأیید کنید که آیا یک شراکت به پایان رسیده است یا خیر.

  1. «قبل از اینکه من/ما بریم…»
  2. “باید بمانم یا باید بروم؟
  3. “تو نیستی منم”
  4. “خداحافظی عاشقانه”
  5. “در اینجا چند منبع رایگان قبل از اینکه من/ما برویم وجود دارد”
  6. “خداحافظی از (شرکت)”
  7. “از (شرکت) متشکرم”
  8. “موقع خداحافظی است”
  9. “* روی ضربه بزنید * آیا این چیز روشن است؟”

خط موضوع ایمیل ipsy

  1. “فکر می کنم این خداحافظی است؟”
  2. “آخرین ایمیل من/ما برای شما”
  3. “چند کلمه جدایی”
  4. “یک آخرین سلام مریم”
  5. ” جدایی سخت است “
  6. “ما هرگز شما را فراموش نخواهیم کرد”
  7. “آخرین تلاش ما برای رسیدن به شما”
  8. “بیایید زمان دیگری دوباره وصل شویم”

کمپین های بازاریابی دیجیتال ما بر معیارهایی که بهبود می یابند تأثیر می گذارد نتیجه شما

مشاهده نتایج بیشتر

WebFX نتایج زیر را برای مشتریان به ارمغان آورده است:

3 میلیارد دلار

در درآمد مشتری

7.8 میلیون

سرنخ برای مشتریان ما

5.2 میلیون

تماس های تلفنی مشتری

با WebFX یک کمپین بازاریابی ایمیلی بسازید

WebFX خانه بیش از 500 متخصص بازاریابی دیجیتال است که مشتاق هستند به شما کمک کنند تا یک کمپین بازاریابی ایمیلی کامل با موضوعات ایمیل جذاب مانند مواردی که امروز به آن پرداختیم، ایجاد کنید.

آماده شروع افزایش تعامل و نرخ باز شدن برای کمپین های ایمیل خود هستید؟ برای همکاری با WebFX خدمات ایمیل مارکتینگ و از امروز شروع به شگفت زده کردن مخاطبان خود کنید. با WebFX تماس بگیرید 888-601-5359 یا آنلاین با ما تماس بگیرید امروز.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور
مطالب پیشنهادی  How To Improve SEO Rankings (+ 20 Steps To Smash SERPs)