Rutgers SDIVENT نشان می دهد که اعتماد عمومی به هوش مصنوعی از رسانه های اجتماعی فراتر می رود

مطالعه نشان می دهد که آمریکایی ها بیش از رسانه های اجتماعی به هوش مصنوعی اعتماد دارند ، و مردان جوان بیشترین اعتماد به نفس را ابراز می کنند.

  • یک مطالعه از دانشگاه راتگرز نشان می دهد که اعتماد به هوش مصنوعی بالاتر از اعتماد به رسانه های اجتماعی است.
  • جمعیت جوان ، مرد و تحصیل کرده بیشترین اعتماد را به هوش مصنوعی نشان می دهد.
  • بیشتر محتوای ایجاد شده توسط انسان را نسبت به مطالب تولید شده توسط AI ، به ویژه در روزنامه نگاری ترجیح می دهند.

Source link