بازاریابی درآمدی چیست؟ راهنمای کامل 2024

هدف نهایی تلاش های بازاریابی شما چیست؟

جواب: برای افزایش درآمد.

به همین دلیل است که سرمایه‌گذاری در بازاریابی درآمد یکی از بهترین راه‌ها برای اطمینان از افزایش فروش و رشد است که سود شرکت شما را افزایش می‌دهد.

اما دقیقا چیست؟

بازاریابی درآمدی چیست؟ راهنمای کامل 2024

بازاریابی درآمد چیست؟

بازاریابی درآمد یک رویکرد استراتژیک است که تلاش های بازاریابی شما را با درآمدزایی هماهنگ می کند. از داده‌های شخص اول برای ایجاد استراتژی‌های بازاریابی بهینه‌تر و شخصی‌شده‌تر استفاده می‌کند که بازگشت سرمایه (ROI) بهتری را برای کسب‌وکار شما ایجاد می‌کند.

در این صفحه، همه چیزهایی را که باید در مورد بازاریابی درآمد بدانید را پوشش خواهیم داد، از جمله:

به خواندن ادامه دهید تا هر آنچه را که باید در مورد افزایش درآمد از طریق استراتژی بازاریابی خود بدانید، کشف کنید!

بازاریابی درآمد چیست؟

بازاریابی درآمد یک رویکرد استراتژیک است که تلاش های بازاریابی شما را با درآمدزایی هماهنگ می کند. از داده‌های شخص اول برای ایجاد استراتژی‌های بازاریابی بهینه‌تر و شخصی‌شده‌تر استفاده می‌کند که بازگشت سرمایه (ROI) بهتری را برای کسب‌وکار شما ایجاد می‌کند.

بازاریابی درآمد چه تفاوتی با بازاریابی دیجیتال دارد؟

بازاریابی درآمد و بازاریابی دیجیتال نسبتا مشابه هستند. هر دوی آنها بر روی استفاده از استراتژی های آنلاین برای ترویج کسب و کار شما و افزایش فروش تمرکز می کنند. بنابراین، چه تفاوتی دارد؟

تنها تفاوت واقعی این است که بازاریابی دیجیتال بر دستیابی به اهداف چندگانه تمرکز دارد، از افزایش ترافیک گرفته تا به دست آوردن سرنخ ها و کسب فروش بیشتر.

در بازاریابی درآمد، تمرکز روی یک چیز است: درآمد.

هدف نهایی بازاریابی درآمد، استفاده از استراتژی هایی است که به شرکت شما کمک می کند تا درآمد بیشتری کسب کند و سود شما را افزایش دهد. آن را انجام می دهد شامل استفاده از استراتژی های دیجیتال برای دستیابی به آن رشد درآمد است، اما تمرکز بر افزایش درآمد است.

چرا باید در بازاریابی درآمد سرمایه گذاری کنم؟

اگر با بازاریابی درآمد آشنایی ندارید، ممکن است تعجب کنید که آیا این یک سرمایه گذاری ارزشمند است یا خیر.

بینش کارشناسان از لوگوی webfx

مردی خندان با ریش و سبیل، پیراهنی یقه‌دار با طرح گلدار.

تروین شیری
معاون بازاریابی WebFX

«بازاریابی درآمد بسیار مهم است زیرا تلاش‌های بازاریابی را مستقیماً با درآمدزایی هماهنگ می‌کند و تضمین می‌کند که هر کمپین و استراتژی به نتیجه نهایی کمک می‌کند. در چشم‌انداز رقابتی امروز، بهره‌برداری از بینش‌های مبتنی بر داده، بازگشت سرمایه را به حداکثر می‌رساند و به ایجاد مشتریان بلندمدت مناسب برای کسب‌وکارتان کمک می‌کند.»

در اینجا پنج دلیل برای سرمایه گذاری در این روش آورده شده است:

1. بازاریابی درآمد به شما کمک می کند درآمد بیشتری کسب کنید

در قلب آن، بازاریابی درآمد همان کاری را انجام می دهد که از نام آن نشان می دهد – به شما کمک می کند درآمد بیشتری کسب کنید. این رویکرد بر استراتژی‌هایی تمرکز می‌کند که بر سود شما تأثیر می‌گذارند، و به شما امکان می‌دهند آنها را بهینه کنید تا درآمد بیشتری برای کسب‌وکارتان ایجاد کنید.

2. بازاریابی درآمد به شما کمک می کند تا بازاریابی را با اهداف شرکت هماهنگ کنید

مهم نیست شرکت شما، هدف نهایی شما افزایش درآمد است، خواه از طریق فروش محصولات، به دست آوردن مشتریان جدید یا به دست آوردن قراردادها باشد. هنگامی که رویکرد بازاریابی درآمد را در پیش می گیرید، بازاریابی خود را با اهداف شرکت خود هماهنگ می کنید.

بازاریابی درآمد تضمین می‌کند که استراتژی‌ها و فعالیت‌های شما با هدف درآمدزایی هماهنگ هستند. این به شما امکان می‌دهد تا استراتژی‌هایی را که به بهبود نتیجه شما و در نهایت رشد کسب‌وکارتان کمک می‌کنند، اولویت بندی کنید.

3. بازاریابی درآمد به شما کمک می کند از رقبای خود پیشی بگیرید

وقتی در یک صنعت رقابتی هستید، رشد درآمد از اهمیت بالایی برخوردار است. کسب درآمد بیشتر به این معنی است که فرصت های بیشتری برای گسترش و توسعه فعالیت های خود دارید – و رقابت خود را در گرد و غبار رها می کنید.

با بازاریابی درآمد، شما بر استراتژی هایی تمرکز می کنید که مستقیماً بر سود شما تأثیر می گذارد. نه تنها این، بلکه از داده های شخص اول خود برای اطلاع رسانی کمپین های بازاریابی خود استفاده می کنید، که به این معنی است که نتایج بهتری دریافت می کنید.

این بدان معناست که شما زمان، پول و تلاش خود را صرف تاکتیک‌هایی می‌کنید که به رشد شما کمک می‌کنند، در حالی که رقابت شما متکی به استراتژی‌های قدیمی است که ممکن است کارساز باشند یا نباشند.

4. بازاریابی درآمد بهبود ارزش طول عمر مشتری (CLV)

یکی از مؤلفه‌های کلیدی بازاریابی درآمد، استفاده از داده‌های شخص اول برای اطلاع‌رسانی به تصمیمات بازاریابی شما است. داده های شخص اول به شما کمک می کند تا مخاطبان خود و همچنین نیازها و ترجیحات آنها را بهتر درک کنید.

بنابراین، این چگونه بر ارزش طول عمر مشتری (CLV) تأثیر می گذارد؟

وقتی مخاطبان خود را بهتر درک کنید و از آن اطلاعات برای اطلاع رسانی کمپین های خود استفاده کنید، سرنخ های شادتری ایجاد می کنید که احساس ارزشمندی و شنیدن می کنند. این منجر به بهبود رضایت و وفاداری مشتری می شود که CLV را بهبود می بخشد.

5. بازاریابی درآمد به شما کمک می کند تا بودجه بازاریابی خود را به حداکثر برسانید

با رویکرد بازاریابی درآمد، شما بر استراتژی هایی تمرکز می کنید که درآمد را برای شرکت شما به ارمغان می آورد یا مستقیماً بر خط لوله فروش شما تأثیر می گذارد. به عنوان مثال، با کمک فن آوری بازاریابی مانند MarketingCloudFX، می توانید دید که کدام کانال ها مستقیماً بر رشد شرکت شما تأثیر می گذارند.

بر اساس آن داده‌های عملکرد، می‌توانید بودجه بازاریابی دیجیتال خود را به استراتژی‌هایی که بهترین بازگشت سرمایه را ارائه می‌کنند، تنظیم و تخصیص دهید.

نحوه افزایش درآمد با بازاریابی

آیا برای اتخاذ رویکرد بازاریابی درآمدی به استراتژی دیجیتال خود آماده اید؟ در اینجا چند استراتژی برای کمک به افزایش درآمد با بازاریابی وجود دارد:

1. تلاش های بازاریابی فعلی خود را برای شناسایی استراتژی های درآمدزا بررسی کنید

اگر یک برنامه بازاریابی دارید، اولین کاری که باید انجام دهید، مشخص کنید که کدام استراتژی بیشترین تأثیر را بر سود شما دارد.

هدف این است که کسب و کار شما استراتژی هایی را شناسایی کند که بهترین بازگشت سرمایه را برای شرکت شما دارند تا بتوانید روی آنها سرمایه گذاری بیشتری کنید. این به شما کمک می کند تخصیص بودجه خود را به سمت استراتژی هایی که می دانید بازده خوبی دارند تغییر دهید، بنابراین می توانید سرمایه گذاری بازاریابی خود را به حداکثر برسانید.

2. یک رویکرد قیف کامل داشته باشید

یک تصور غلط رایج در مورد بازاریابی درآمد این است که شما فقط باید روی هدف نهایی تمرکز کنید – مرحله تبدیل. با این حال، برای انجام موفقیت آمیز بازاریابی درآمد، باید رویکردی کاملاً قیفی داشته باشید.

بنابراین، این به چه معناست؟

این بدان معناست که تمام مراحل قیف فروش خود را، از آگاهی تا تبدیل، با استراتژی‌های بازاریابی که به پایین آوردن سرنخ‌ها کمک می‌کنند، هدف قرار دهید.

قیف بازاریابی درآمد

با کمک داده‌های شخص اول، می‌توانید استراتژی‌های تاثیرگذارتری ایجاد کنید که به کاهش سرنخ‌ها به سمت فروش کمک می‌کند.

3. داده های خود را متصل کنید

کلید موفقیت در بازاریابی درآمد، داده ها است – به ویژه داده های شخص اول. شرکت شما داده های زیادی در مورد مخاطبان هدف شما دارد، از جمعیت آنها گرفته تا تعامل آنها با کسب و کار شما. شما همچنین معیارهای کمپین زیادی از استراتژی های بازاریابی خود دارید، مانند بازدید از وب سایت و کلیک ها.

با اتصال همه این داده ها به یکدیگر، می توانید کلیک ها را به درآمد تبدیل کنید.

به عنوان مثال، با MarketingCloudFX، می‌توانید داده‌های کسب‌وکار خود را با داده‌های کمپین بازاریابی پیوند دهید تا تصویری کامل از نحوه تأثیر بازاریابی شما بر رشد درآمدتان داشته باشید و فرصت‌هایی برای سرمایه‌گذاری پیدا کنید.

بازاریابی درآمد mcfx

با اتصال تمام داده‌های خود، می‌توانید از آن‌ها برای ایجاد کمپین‌های شخصی‌سازی شده‌تر استفاده کنید که منجر به افزایش فروش و درآمد می‌شود.

4. روی نرم افزار بازاریابی سرمایه گذاری کنید

همانطور که قبلا دیده اید، یک جزء کلیدی برای بازاریابی درآمد است داده ها از داده های مخاطب گرفته تا داده های عملکرد بازاریابی، این اطلاعات به اطلاع رسانی و شکل دادن به رویکرد بازاریابی شما کمک می کند. به همین دلیل است که سرمایه گذاری روی نرم افزارهای بازاریابی ارزشمند است.

نرم افزار بازاریابی، مانند MarketingCloudFX، به شما کمک می کند تا داده های تلاش های بازاریابی خود را پردازش و سازماندهی کنید. شما می توانید به سرعت نتایج بازاریابی خود را شناسایی کنید، چه استراتژی هایی بهترین بازگشت سرمایه را ایجاد می کنند و موارد دیگر.

به جای اینکه خودتان داده ها را غربال کنید، می توانید از نرم افزار بازاریابی استفاده کنید که این کار را در چند ثانیه برای شما انجام می دهد. این بدان معناست که شما می توانید زمان بیشتری را صرف شناسایی حرکت بازاریابی بعدی خود برای ایجاد درآمد کنید، نه اینکه سعی کنید داده ها را غربال کنید.

سوالات متداول در مورد بازاریابی درآمد

آیا سوالاتی در مورد بازاریابی درآمد دارید؟ ما پاسخ هایی داریم!

برخی از اهداف رایج بازاریابی درآمد چیست؟

بیشتر اهداف بازاریابی درآمد، مفاهیمی را احاطه می‌کنند که بر نتیجه شرکت شما تأثیر می‌گذارند. برخی از اهداف رایج بازاریابی درآمد عبارتند از:

برخی از چالش های بازاریابی درآمد چیست؟

بازاریابی درآمد با مجموعه ای از چالش های منحصر به فرد خود همراه است که ممکن است هنگام توسعه استراتژی خود با آنها روبرو شوید. در اینجا چند چالش متداول که شرکت ها با آن روبرو هستند آورده شده است:

  • تولید سرنخ با کیفیت بالا: کلید رشد درآمد، تولید سرنخ های با کیفیت بالا است که به فروش تبدیل می شوند. بسیاری از کسب‌وکارها در تلاش هستند تا سرنخ‌هایی را که واقعاً به آنچه ارائه می‌دهند علاقه‌مند هستند، هدایت کنند، که می‌تواند بازاریابی درآمد را چالش‌برانگیز کند.
  • اتخاذ طرز فکر درآمد-بازاریابی: یک چالش بزرگ در بازاریابی درآمد این است که تیم شما را به سمت اتخاذ طرز فکر بازاریابی درآمدی سوق دهد. از آنجایی که نیاز به رویکرد متفاوتی در بازاریابی دارد، می تواند این انتقال را برای تیم شما چالش برانگیز کند.
  • پیدا کردن نرم افزار مناسب: از آنجایی که داده ها نقشی اساسی در بازاریابی درآمد ایفا می کنند، شما به نرم افزار بازاریابی مناسب برای کمک به پردازش آن نیاز دارید. برخی از کسب و کارها برای یافتن نرم افزار بازاریابی مناسب برای رفع نیازهای خود تلاش می کنند.
  • نسبت دادن درآمد به استراتژی ها: انتساب بازاریابی یک مانع رایج در بازاریابی درآمد است. بسیاری از شرکت‌ها برای تعیین اینکه چه استراتژی‌هایی بر درآمدشان تأثیر می‌گذارد، تلاش می‌کنند، که می‌تواند تعیین بهترین استراتژی‌های ROI را دشوار کند. (این جایی است که همکاری با یک آژانس با تجربه واقعا می تواند کمک کند!)

کمپین های بازاریابی دیجیتال ما بر معیارهایی که بهبود می یابند تأثیر می گذارد نتیجه شما

رویکرد ما را ببینید

WebFX نتایج زیر را برای مشتریان به ارمغان آورده است:

نماد آمار

10 میلیارد دلار

در درآمد مشتری

نماد آمار

24 میلیون

منجر به مشتریان ما می شود

نماد آمار

7.14 میلیون

تماس های تلفنی مشتری

رشد درآمد خود را با خدمات بازاریابی درآمد از WebFX باز کنید

اگر به دنبال رشد درآمد کسب و کار خود هستید، وقت آن رسیده است که در بازاریابی درآمد سرمایه گذاری کنید. و هیچ شریکی بهتر از WebFX وجود ندارد که به شما کمک کند درآمد بیشتری کسب کنید.

بازاریابی سنتی در مقابل بازاریابی درآمد

ما قبلاً به کسب‌وکارهایی مانند شما کمک کرده‌ایم تا بیش از 10 میلیارد دلار درآمد داشته باشند. خدمات بازاریابی دیجیتال متمرکز بر درآمد ما، همراه با پلتفرم بازاریابی انحصاری مشتری ما (MarketingCloudFX)، قدرتی را ایجاد می کند که کسب و کار شما برای کسب درآمد بیشتر نیاز دارد.

آیا اشاره کردیم که MarketingCloudFX درایوهای a 20 درصد افزایش به طور متوسط ​​در ROI برای شرکت هایی مثل شما؟

اگر آماده هستید که سود نهایی خود را افزایش دهید و بازگشت سرمایه خود را بهبود ببخشید، ما تیم را برای انجام این کار آماده کرده ایم. امروز با ما تماس بگیرید 888-601-5359 یا برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات بازاریابی درآمد ما به صورت آنلاین با ما تماس بگیرید!

Source link