بازاریابی درآمد در مقابل تولید تقاضا در مقابل تولید سرب

بازاریابی درآمد در مقابل تولید تقاضا در مقابل تولید سرب

خوراکی های کلیدی

  • بازاریابی درآمد یک رویکرد بازاریابی جامع است که از تولید تقاضا، تولید سرنخ و سایر روش‌ها برای افزایش درآمد شما استفاده می‌کند.
  • بازاریابی درآمد، تولید تقاضا و تولید سرنخ تفاوت ها و شباهت هایی دارند.

بازاریابان مملو از کلمات کلیدی استراتژی هستند و همگام شدن با همه آنها می تواند بسیار دشوار باشد.

اگر با اصطلاحات بازاریابی درآمد، تولید تقاضا و تولید سرنخ برخورد کرده اید، ممکن است تعجب کنید که چقدر با یکدیگر متفاوت هستند. حتی ممکن است از خود بپرسید که آیا باید یکی را بر دیگران اولویت دهید.

به خواندن ادامه دهید تا هر یک، تفاوت‌های آن‌ها و اینکه چگونه می‌توانند نتیجه شما را افزایش دهند، درک کنید:

بازاریابی درآمد چیست؟

بازاریابی درآمدی فرآیند استفاده از استراتژی ها و کانال های بازاریابی مختلف برای ایجاد فروش و رسیدن به اهداف درآمدی شماست.

از استراتژی‌های بازاریابی مختلف، از جمله بازاریابی ورودی، تولید تقاضا و تولید سرنخ استفاده می‌کند. هدف بازاریابی درآمد اجرای کمپین های بازاریابی موثر و کارآمد است که مشتریان را جذب و حفظ می کند تا درآمد شما افزایش یابد.

این استراتژی تلاش های بازاریابی شما را به اهداف درآمدی شما مرتبط می کند. همسویی تیم های بازاریابی و فروش برای بازاریابی درآمد موفق بسیار مهم است.

چگونه متوجه می شوید که استراتژی بازاریابی درآمدی شما باعث فروش می شود؟

بازاریابی درآمد از داده ها و تجزیه و تحلیل برای اندازه گیری نتایج کمپین های شما استفاده می کند. داده‌ها و تجزیه و تحلیل‌ها همچنین فرصت‌هایی را برای رشد درآمد آشکار می‌کنند و مشخص می‌کنند کدام کانال‌ها باعث فروش می‌شوند.

همچنین می‌توانید معیارهای کلیدی بازاریابی درآمد زیر را که به رشد درآمد کمک می‌کنند، ردیابی کنید:

معیارهای بازاریابی درآمد توضیحات
سرنخ های واجد شرایط فروش (SQL) بالقوه هایی که تیم فروش شما مشتریان بالقوه را بر اساس تعامل آنها با کسب و کار شما در نظر گرفته است.
معاملات یا مشتریان به دست آمده تعداد مشتریانی که در قیف خود به دست آورده اید.
معاملات بسته تعداد معاملاتی که در خط لوله خود بسته اید.
اندازه معامله متوسط میانگین پولی که مشتری برای پیشنهاد شما خرج می کند.
میانگین طول چرخه فروش میانگین زمانی که یک مشتری بالقوه پس از تعامل اولیه با شما به مشتری تبدیل می شود.
ارزش طول عمر مشتری (CLV) درآمدی که می توانید از یک مشتری در طول رابطه خود انتظار داشته باشید.
درآمد پیش بینی شده درآمد تخمینی شما در یک دوره معین به دست خواهید آورد.
درآمد منتسب به بازاریابی میزان درآمد مرتبط با تلاش های بازاریابی شما.
درآمد تکراری ماهانه (MRR) درآمد ماهانه ای که از طریق پیشنهادات خود به دست می آورید.

تولید تقاضا چیست؟

تولید تقاضا استراتژی است که بر کمک به مشتریان بالقوه شما تمرکز می کند تا نقاط دردناک خود را شناسایی کرده و پیشنهادات شما را به عنوان راه حل جستجو کنند.

هدف آن ایجاد تقاضا در بین مخاطبان هدف شما است که باعث می شود آنها به پیشنهادات شما علاقه مند شوند و تجارت شما را بررسی کنند.

تولید تقاضا از روش های بازاریابی مختلفی مانند موارد زیر استفاده می کند:

  • بازاریابی محتوا: استراتژی ای که محتوای مرتبط را برای جذب، تعامل و تبدیل مشتریان بالقوه ایجاد و توزیع می کند.
  • بهینه سازی موتور جستجو (SEO): بهینه سازی وب سایت خود برای رتبه بندی در جستجوهای مرتبط.
  • بازاریابی مبتنی بر حساب (ABM): یک تاکتیک بازاریابی B2B که کمپین های شخصی و هدفمند را برای حساب ها یا مشتریان خاص ایجاد می کند.
  • بازاریابی رسانه های اجتماعی: روشی که از پلتفرم های مختلف رسانه های اجتماعی برای تبلیغ محتوا، برند و پیشنهادات شما استفاده می کند.
  • بازاریابی ایمیلی: استراتژی که از ایمیل برای ارسال محتوا و تبلیغات مرتبط به مشتریان و مشتریان بالقوه ای که برای دریافت ایمیل های شما شرکت کرده اند استفاده می کند.

تولید تقاضا بخشی از تلاش کلی بازاریابی درآمد شماست زیرا باعث ایجاد علاقه به پیشنهادات شما می شود. تولید تقاضای مؤثر، همراه با سایر تلاش‌های بازاریابی، می‌تواند به افزایش درآمد کمک کند.

کمپین های تولید تقاضای شما معمولاً فعالیت های برتر (TOFU) هستند. با این حال، ممکن است همچنان آنها را در وسط قیف (MOFU) و پایین قیف (BOFU) پیدا کنید.

مشتریان بالقوه خود را در مرحله MOFU از طریق ایجاد تقاضا با درگیر کردن آنها با محتوای آموزشی مانند نحوه انجام کار و مطالعات موردی، به برند و پیشنهادات خود علاقه مند کنید. ایجاد تقاضا در مرحله BOFU ممکن است شامل تکنیک هایی مانند هدف گذاری مجدد تبلیغات و ایمیل های شخصی سازی شده باشد.

تولید سرنخ چیست؟

تولید سرنخ مجموعه ای از تکنیک هایی است که بالقوه شما را برای تبدیل به مشتری پرورش می دهد. معمولاً اطلاعاتی را از مشتریان بالقوه شما جمع‌آوری می‌کند تا تیم فروش شما بتواند با آنها تماس گرفته و معامله را ببندد.

مانند تولید تقاضا، تولید سرنخ برای استراتژی بازاریابی درآمد شما ضروری است. کمپین های تولید سرنخ بهینه می توانند سرنخ های واجد شرایط را به مشتریان تبدیل کنند و درآمد شما را افزایش دهند.

تاکتیک های متداول تولید سرنخ که کسب و کارها می توانند از آنها استفاده کنند عبارتند از:

تولید تقاضا در مقابل تولید سرنخ

تقاضا و تولید سرنخ تاکتیک هایی نزدیک به هم هستند. تولید تقاضا بر ایجاد علاقه به محصولات یا خدمات شما در بین مخاطبان هدف تمرکز دارد. در همین حال، هدف تولید سرنخ پرورش مخاطبان هدف شما برای تبدیل شدن به مشتریان است.

بازاریابی درآمد در مقابل تولید تقاضا در مقابل تولید سرنخ: تفاوت ها و شباهت ها

اکنون که هر استراتژی را مورد بحث قرار دادیم، بیایید به وضوح تفاوت ها، شباهت ها و نحوه همکاری همه آنها برای رشد کسب و کار شما را مشخص کنیم.

بازاریابی درآمد در مقابل تولید تقاضا در مقابل تولید سرنخ

بازاریابی درآمدی یک رویکرد کل نگر است که هدف آن اجرای کمپین های بازاریابی موثر است که درآمد ایجاد می کند.

به بازاریابی درآمد به عنوان یک پازل تمام شده فکر کنید. در همین حال، تولید تقاضا و تولید سرنخ دو قطعه منحصر به فرد از پازل (در میان سایر قطعات استراتژی) هستند.

تولید تقاضا باعث علاقه به محصولات و خدمات شما می شود زیرا به مخاطبان شما کمک می کند تا نقاط دردسر خود را درک کنند و به دنبال پیشنهادات شما باشند. یکی دیگر از بخش‌های پازل بازاریابی درآمد، تولید سرنخ است که بر جمع‌آوری و پرورش افراد بالقوه برای تبدیل به مشتریان متمرکز است.

تفاوت ها

بیایید تفاوت بین بازاریابی درآمد، تولید تقاضا و تولید سرنخ را در بازاریابی تشریح کنیم. آنها بر اساس تمرکز و معیارهای کلیدی متفاوت هستند.

جدول زیر تفاوت های آنها را خلاصه می کند:

تمرکز کنید معیارهای کلیدی
بازاریابی درآمد – درآمدزایی
– تیم های بازاریابی و فروش را همسو کنید تا از هزینه های بازاریابی حداکثر استفاده را ببرید
– درآمد پیش بینی شده
– درآمد منتسب به بازاریابی
– درآمد ماهانه ماهانه
تولید تقاضا – جرقه علاقه
– ایجاد آگاهی
– ترافیک وب سایت
– دسترسی و برداشت های رسانه های اجتماعی
تولید سرب – جمع آوری اطلاعات مشتریان بالقوه
– تبدیل مشتریان بالقوه
– کیفیت سرب
– هزینه هر سرنخ

شباهت ها

در بحث بازاریابی درآمد در مقابل تولید تقاضا در مقابل تولید سرنخ، توجه به این نکته مهم است که آنها شباهت هایی دارند، مانند:

  • آنها نیاز دارند که مشتریان و نیازهای آنها را درک کنید
  • همه آنها به ابزارهای بازاریابی برای پیاده سازی و بهینه سازی موثر کمپین ها نیاز دارند
  • آنها از تکنیک های بازاریابی درونگرا استفاده می کنند

بیایید در مورد هر یک بحث کنیم:

آنها نیاز دارند که مشتریان و نیازهای آنها را درک کنید

هر سه استراتژی مستلزم این است که کسب و کارها درک عمیقی از مشتریان خود داشته باشند. برای ایجاد تقاضا برای محصولات و خدمات خود، باید مخاطبان هدف خود را به اندازه کافی بشناسید تا نقاط دردناک آنها را حتی قبل از اینکه متوجه شوند (تولید تقاضا) شناسایی کنید.

شما همچنین باید پیام های بازاریابی را که با آنها طنین انداز می شود را بشناسید تا یک کمپین موفق نسل پیشرو را اجرا کنید. در نهایت، پیام های شخصی سازی شده، شخصیت های مختلف خریدار شما را به مشتری تبدیل می کند و درآمد را افزایش می دهد.

همه آنها به ابزارهای بازاریابی برای بهینه سازی کمپین ها نیاز دارند

نظارت و تجزیه و تحلیل عملکرد کمپین های شما کلید تنظیم دقیق استراتژی شما است. تولید تقاضا، تولید سرنخ و بازاریابی درآمد به داده ها و تجزیه و تحلیل برای اندازه گیری نتایج کمپین نیاز دارند.

ابزارهای بازاریابی مانند MarketingCloudFX می توانند سرنخ ها و فروش ها را به کمپین های شما نسبت دهند. می توانید موفقیت استراتژی های خود را اندازه گیری کنید و مشخص کنید کدام کانال ها بیشترین درآمد را دارند.

این ابزارها همچنین به شما کمک می کنند تا مخاطبان خود را بهتر درک کنید تا بتوانید آنها را بهتر تقسیم بندی کنید و تجربیات آنها را شخصی سازی کنید که منجر به تبدیل بهتر می شود.

همه آنها از استراتژی های بازاریابی ورودی استفاده می کنند

استراتژی های بازاریابی ورودی برای بازاریابی درآمد، تولید تقاضا و تولید سرنخ ضروری هستند.

بازاریابی درونگرا مخاطبان هدف شما را به سمت کسب و کارتان جذب می کند. روش‌های آن مشتریان بالقوه شما را که تمایل به تعامل و خرید از شما دارند، خوشحال می‌کند.

پیاده‌سازی روش‌های بازاریابی درون‌گرا می‌تواند تقاضا را ایجاد کند و سرنخ‌های شما را افزایش دهد. در نتیجه، به طور بالقوه درآمد خود را نیز افزایش خواهید داد.

کمپین های بازاریابی دیجیتال ما بر معیارهایی که بهبود می یابند تأثیر می گذارد نتیجه شما

رویکرد ما را ببینید

WebFX نتایج زیر را برای مشتریان به ارمغان آورده است:

نماد آمار

10 میلیارد دلار

در درآمد مشتری

نماد آمار

24 میلیون

منجر به مشتریان ما می شود

نماد آمار

7.14 میلیون

تماس های تلفنی مشتری

با کارشناسان بازاریابی درآمد، رشد نهایی خود را توربو شارژ کنید

درک تفاوت های بین بازاریابی درآمد، تولید تقاضا و تولید سرنخ اولین گام به سمت رشد سود شماست. اگر می خواهید کمپین های بازاریابی را اجرا کنید که درآمد شما را افزایش می دهد، شراکت با WebFX را در نظر بگیرید.

تیم ما متشکل از 500+ متخصص بیش از 10 میلیارد دلار درآمد برای مشتریان ما ایجاد کرده است. ما خوشحال خواهیم شد که با استفاده از تولید تقاضا، تولید سرنخ و سایر استراتژی‌های شرکت شما، نتایج مشابهی را برای کسب و کار شما به ارمغان بیاوریم.

شما به MarketingCloudFX، ابزاری اختصاصی که با هوش مصنوعی (AI) طراحی شده است، دسترسی خواهید داشت. این ابزار میلیاردها نقطه داده و بینش مشتری را ارائه می دهد تا بتوانید تصمیمات استراتژیک آگاهانه بگیرید.

بیایید با هم کار کنیم تا درآمد شما را افزایش دهیم. با ما به صورت آنلاین تماس بگیرید یا با ما تماس بگیرید 888-601-5359 برای صحبت با یک استراتژیست!

Source link