نحوه تنظیم و تبدیل آنها به واقعیت

“با در نظر گرفتن پایان شروع کنید.”

این یکی از نکات استفان کاوی در کتاب پرفروش خود است. 7 عادت افراد بسیار موثر. چه بخواهید در کسب و کار موفق شوید و چه در زندگی، تعیین اهداف برای ماندن در مسیر رسیدن به آنها ضروری است.

تعیین اهداف درآمدی برای کسب و کارها برای افزایش درآمدشان بسیار مهم است. اگر می خواهید با تعیین اهداف بازاریابی درآمد و رسیدن به آنها شروع کنید، به خواندن ادامه دهید یا به هر یک از موضوعات بروید:

اهداف درآمدی چیست؟

اهداف درآمدی، اهداف مالی کسب و کار شما برای یک دوره معین هستند.

اهداف درآمد معمولاً برای کل شرکت و تیم های فروش تعیین می شود. با این حال، امروزه برای بخش‌های مختلف، هدف‌های درآمدی به آنها اختصاص داده می‌شود. تیم های بازاریابی ممکن است اهداف بازاریابی درآمدی داشته باشند که اهداف درآمدی کمپین های آنها است.

گفته می شود، هنگام تعیین اهداف بازاریابی درآمد، موفقیت کمپین ها را بر اساس درآمدی که ایجاد می کنند تعریف می کنید. به عنوان مثال، به جای تعیین هدف برای ایجاد X تعداد سرنخ، درآمد هدفی را تعریف می کنید که کمپین های بازاریابی شما باید تولید کنند.

چرا تعیین اهداف درآمد مهم است

اهداف بازاریابی درآمد قابل اندازه گیری به وضوح موفقیت را برای تیم شما تعریف می کند و به شما می گوید که آیا کمپین های شما نتایج مورد نظر را ارائه کرده اند یا خیر.

تروین شیری، معاون بازاریابی WebFX، می‌گوید: «روش‌های مختلفی برای رویکرد بازاریابی و KPIهای مختلف برای ردیابی وجود دارد. “اما در پایان روز، شما باید بتوانید از تلاش های بازاریابی خود برای تولید درآمد خطی بکشید.”

علاوه بر این، اهداف بازاریابی درآمدی شما، همه اعضای تیم شما را در یک صفحه نگه می دارد و تیم بازاریابی را با بقیه سازمان هماهنگ می کند. آنها همچنین تیم های بازاریابی و فروش شما را با اهدافی که باید روی آنها تمرکز کرده و با هم کار کنند هماهنگ می کنند.

بینش کارشناسان از نحوه تنظیم و تبدیل آنها به واقعیت

تروین

تروین شیری
معاون بازاریابی

ردیابی و اندازه‌گیری کمپین‌های شما در برابر درآمد باعث می‌شود بازاریابی موفق‌ترین باشد.

تعیین اهداف درآمدی برای کسب و کارهای کوچک تا متوسط ​​(SMB) ضروری است تا به زودی هزینه ها را بازیابی کنند و شتاب رشد خود را حفظ کنند. شرکت‌های بزرگ همچنین از اهداف مشخصی سود می‌برند تا اطمینان حاصل کنند که در مسیر سودآوری و توسعه هستند.

نکاتی برای تعیین و دستیابی به اهداف بازاریابی درآمد

برای تعیین اهداف قابل دستیابی که همچنان شما را برای رشد درآمد آماده می کند، عملکرد گذشته خود را ارزیابی کنید و روندهای آینده را در نظر بگیرید. در اینجا نکاتی در مورد هدف گذاری و نحوه دستیابی به اهداف بازاریابی درآمد وجود دارد:

نماد یادداشت ها

نحوه تعیین اهداف بازاریابی درآمد

1. عملکرد گذشته خود را ارزیابی کنید

برای نگاه کردن به آینده، استراتژی های گذشته و عملکرد کمپین خود را مرور کنید. برخی از معیارهای مهم درآمدی که می توانید به آنها نگاه کنید عبارتند از:

  • هزینه جذب مشتری (CAC): مقدار پولی که برای به دست آوردن مشتری جدید خرج می کنید.
  • نرخ ریزش: درصد مشتریانی که خرید را متوقف می کنند یا قرارداد خود را با شما در مدت زمان معین تمدید نمی کنند.
  • میانگین ارزش طول عمر مشتری (CLV): میانگین ارزش پولی هر مشتری از اولین تراکنش تا زمان ریزش به کسب و کار شما کمک می کند.
  • میانگین طول چرخه فروش: میانگین مدت زمانی که طول می کشد تا یک مشتری بالقوه مشتری شود.
  • درآمد تکراری ماهانه (MRR): کل درآمدی که پیش بینی می شود کسب و کار شما در یک ماه به دست بیاورد.
  • درآمد دوره ای سالانه (ARR): کل درآمدی که پیش بینی می شود کسب و کار شما در یک سال به دست بیاورد.

عملکرد خود را بر اساس این معیارها بررسی کنید تا اهداف درآمدی واقعی را تعیین کنید. می توانید اهداف رشد را بر اساس داده های ماه به ماه یا سال به سال تعیین کنید.

2. اهداف ماهانه، سه ماهه و سالانه را تعیین کنید

اهداف بازاریابی درآمد ماهانه و فصلی را برای پیگیری پیشرفت خود به سمت هدف سالانه تعیین کنید.

این روش بر نرخ ریزش و سایر تغییرات فصلی تأثیر می گذارد که بر عملیات و درآمد کسب و کار تأثیر می گذارد. همچنین تیم بازاریابی شما را برای رسیدن به اهداف به صورت تدریجی انگیزه نگه می دارد.

3. کمپین ها و فعالیت های بازاریابی درآمدزا را شناسایی کنید

اکنون که اهداف درآمدی ماهانه، سه ماهه و سالانه خود را تعیین کرده اید، استراتژی های بازاریابی را شناسایی کنید که شما را به این هدف می رساند. کمپین ها و فعالیت های بازاریابی خود را در طول سال با در نظر گرفتن اهداف درآمدی خود برنامه ریزی کنید.

استراتژی هایی را برای جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان موجود شناسایی کنید. برای حفظ مشتریان وفادار خود، فروش یا فروش متقابل را در نظر بگیرید.

اگر در حال راه‌اندازی محصول جدیدی هستید، مطمئن شوید که فعالیت‌های راه‌اندازی شما نیز در اهداف و استراتژی‌های درآمد شما لحاظ می‌شود.

4. در منابع خود فاکتور بگیرید

آیا اعضای تیم و منابع کافی برای رسیدن به اهداف درآمدی خود دارید؟ ظرفیت تیم خود را در نظر بگیرید و ارزیابی کنید که آیا برای دستیابی به اهداف بازاریابی درآمد خود نیاز به استخدام اعضای تیم جدید دارید یا خیر.

همچنین ممکن است استخدام یک فریلنسر یا آژانسی را در نظر بگیرید که می تواند در فعالیت های بازاریابی به شما کمک کند.

5. KPI های خود را تنظیم کنید و پیشرفت خود را نظارت کنید

هنگامی که استراتژی ها و کمپین های خود را شناسایی کردید، شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) را که موفقیت شما را اندازه گیری می کنند، تعریف کنید. KPI های خود را به طور منظم بررسی کنید تا ببینید آیا در مسیر رسیدن به اهداف ماهانه، فصلی و سالانه خود هستید یا خیر.

کمپین های بازاریابی دیجیتال ما بر معیارهایی که بهبود می یابند تأثیر می گذارد نتیجه شما

رویکرد ما را ببینید

WebFX نتایج زیر را برای مشتریان به ارمغان آورده است:

نماد آمار

10 میلیارد دلار

در درآمد مشتری

نماد آمار

24 میلیون

منجر به مشتریان ما می شود

نماد آمار

7.14 میلیون

تماس های تلفنی مشتری

با WebFX به اهداف بازاریابی درآمد خود برسید

تعیین اهداف بازاریابی درآمدی یک گام مهم برای حفظ رشد کسب و کار شما است. اگر به دنبال شریکی برای کمک به افزایش درآمد خود هستید، با WebFX همکاری کنید.

تیم ما متشکل از بیش از 500 بازاریاب درآمدی بیش از 10 میلیارد دلار برای مشتریان شما درآمد ایجاد کرده است. ما مشتاق هستیم که نتایج مشابهی را برای کسب و کار شما ارائه دهیم.

ما برای یادگیری اهداف کسب و کار، صنعت و درآمد شما وقت صرف می کنیم تا به شما کمک کنیم تا به اهداف خود دست پیدا کنید و سود نهایی خود را افزایش دهید. با ما به صورت آنلاین تماس بگیرید یا با ما تماس بگیرید 888-601-5359 برای شروع!

Source link