Reddit امروز دو محصول مهم را معرفی کرد: یک ابزار تجزیه و تحلیل روند برای مشاغل و یک قالب تبلیغاتی جدید برای جلسات محبوب Ask Me Anything (AMA).
پیشنهادات جدید ردیت با تمرکز بر کسب و کار در حالی است که این پلتفرم به نقاط عطف رشد می رسد، از جمله اولین باری که بیش از 100 میلیون کاربر فعال روزانه و رسیدن به سودآوری دارد.
جزئیات ابزار جدید Reddit Pro Trends که در مجموعه رایگان Reddit Pro موجود است، به کسب و کارها اجازه می دهد:
- مکالمات بلادرنگ درباره برندها، محصولات و روندهای صنعت آنها را پیگیری کنید.
- حجم مکالمه را در جوامع Reddit تجسم کنید.
- بحث ها را در حدود 100000 کلمه کلیدی “هوشمند” رصد کنید.
- به فید گفتگوهای مرتبط دسترسی پیدا کنید.
- به زودی پیشنهادهای کلمه کلیدی مرتبط را مشاهده کنید.
چرا ما اهمیت می دهیم. این قابلیتهای جدید امکان نظارت بر مکالمات بیدرنگ درباره محصولات شما و ترویج مستقیم جلسات پرسش و پاسخ را فراهم میکند، که اساساً به شما کمک میکند تا به جوامعی دسترسی پیدا کنید که فعالانه در مورد بخش بازار شما بحث میکنند. فرمت جدید تبلیغات AMA، بهویژه، راهی ساختاریافته را برای شما فراهم میکند تا در این مکالمات شرکت کنید نه اینکه صرفاً آنها را مشاهده کنید.
بین خطوط. پذیرندگان اولیه مانند Wayfair و NBA، Reddit Pro Trends را آزمایش کردند، با کسبوکارهای شرکتکننده که شاهد افزایش 12 درصدی در ایجاد پست بودند. شرکتهای کوچکتری مانند Nudge Security و Van Votz نیز ابزار تحلیلی را آزمایش کردند و از آن برای یافتن مخاطبان خاص استفاده کردند.
بعدش چی قالب جدید AMA Ads به کسب و کارها اجازه می دهد جلسات پرسش و پاسخ را مستقیماً از طریق داشبورد تبلیغات Reddit با قابلیت ردیابی RSVP تبلیغ کنند.
خط پایین. این راهاندازیها نشاندهنده فشار استراتژیک Reddit برای کسب درآمد از پایگاه کاربر عظیم خود است و در عین حال ارزشی برای کسبوکارهایی که به دنبال استفاده از بحثهای معتبر جامعه هستند، ارائه میکند.