جستجوی مرکزی مجازی Unconference ژاپن 2022 | وبلاگ مرکزی جستجوی گوگل | توسعه دهندگان گوگل

سه شنبه 10 می 2022

ما اولین کنفرانس مرکزی جستجوی مرکزی مجازی ژاپن را در 5 آوریل 2022 ترتیب دادیم تا یک پلتفرم گفتگو و شبکه را برای جامعه SEO، جستجو و ناشر به زبان ژاپنی تسهیل کنیم. این بخشی از مجموعه رویدادهای Unconference مجازی مرکزی جستجوی جهانی است.

شروع به خواندن به زبان ژاپنی کنید

این رویداد پر جنب و جوش بود و بیش از 100 شرکت کننده با پیشینه ها و حرفه های مختلف وب سایت هایی با انواع و اندازه های مختلف را مدیریت می کردند. ما خوشحال شدیم که ایده‌های زیادی مبادله شد، تجربه به اشتراک گذاشته شد و بازخورد ارائه شد.

9 جلسه بحث و گفتگو وجود داشت که توسط حدود 15 تسهیل کننده تنظیم شده بود! و در اینجا برخی از چیزهایی است که ما از این جلسات یاد گرفتیم (به ترتیب برنامه رویداد):

  • مطالعات موردی کاهش ترافیک: دیدن مشارکت‌کنندگانی که دیدگاه‌های خود را درباره تجربه نوسانات ترافیک به اشتراک می‌گذارند بسیار جالب است. عوامل زیادی می توانند باعث این شوند و شرکت کنندگان نکات خود را برای مدیریت آن به اشتراک گذاشتند. موضوعات قابل توجه حول محور ایجاد محیطی برای ارتباط باز و دائمی بین ذینفعان داخلی، تمرکز بر کاربران و اهداف اصلی کسب و کار فراتر از سئو، و ایجاد تعادل بین درک عمیق جزئیات فنی در مقابل تجزیه و تحلیل چیزها از یک دید بزرگتر یا از دیدگاه های دیگر می چرخد.
  • تجربه صفحه و بازخورد Core Web Vitals: بازخوردهای ارسالی و درخواست های محصول زیادی وجود داشت، مانند گروه بندی PageSpeed ​​Insights API و Search Console URL. آنها را به تیم های مربوطه منتقل کردیم. همچنین بینش‌های جالب زیادی شنیدیم، مانند مشکلات بهینه‌سازی تصویر و سایر ابزارهایی که مردم برای اندازه‌گیری تجربه صفحه در بالای کنسول جستجو استفاده می‌کنند.
  • بازخورد کیفیت وب هرزنامه و جستجو: ما بازخورد درخواست منطقه‌ای را به تیم کیفیت جستجو ارسال کردیم. ما یاد گرفتیم که در میان سایر موارد، صفحات هک هنوز یک مسئله برجسته است که شرکت کنندگان با آن مواجه می شوند. همچنین فرصتی برای ما وجود دارد که انتظارات را در مورد آنچه به عنوان وب هرزنامه در نظر گرفته می شود هماهنگ کنیم.
  • بازخورد خط‌مشی AdSense: ما بازخوردها و اطلاعاتی را برای تیم خط‌مشی AdSense جمع‌آوری کردیم، مانند افزایش آگاهی در مورد کلیک تأیید شده و ترافیک نامعتبر.
  • بهینه سازی تجربه جستجو: اصطلاح “بهینه سازی تجربه جستجو” می تواند برای افراد مختلف به معنای متفاوت باشد. نکات و تکنیک‌های زیادی به اشتراک گذاشته شد، مانند تجزیه و تحلیل هدف کاربران، تمرکز بر کاربرانی که با اهداف کسب‌وکار مطابقت دارند، استفاده از داده‌ها برای پشتیبان‌گیری از تجزیه و تحلیل و بهینه‌سازی، طراحی سفر مشتری از ابتدا تا انتها، بهینه‌سازی برای کسب‌وکار با زمان‌های مختلف، و بیشتر.
  • بازخورد کنسول جستجو: بازخوردهای بسیار خوبی و درخواست‌های محصول برای تیم کنسول جستجو جمع‌آوری شد، به خصوص در مورد گزارش عملکرد جستجو، API، گزارش پوشش فهرست، آمار خزیدن، و گزارش تجربه صفحه.
  • زنان در جلسه سئو: بسیاری از شرکت کنندگان نظرات و تجربیات خود را به اشتراک گذاشتند، و ما شنیدیم که ترکیب کار در سئو با داشتن خانواده به عنوان یک زن در ژاپن هنوز چقدر دشوار است.
  • بهینه سازی خزیدن و نمایه سازی در سایت های بزرگ: سایت‌های مقیاس بزرگ با چالش‌های مختلفی مانند مدیریت بسیاری از پارامترهای URL، نظارت بر بودجه خزیدن یا مدیریت محتوای تولید شده توسط کاربر مواجه هستند. در عین حال، دیدن این همه ایده و تاکتیک به اشتراک گذاشته شده برای حل و رفع این چالش ها بسیار عالی است.
  • بازاریابی محتوا و سئو: این جلسه فقط در مورد ایجاد محتوا نبود، بلکه در مورد نحوه ارائه یا ارائه آن، مانند یک قطعه یا Discover نیز بود. بحث‌ها فراتر از محتوای متنی به تصاویر و ویدیوها رفت. آنها همچنین بحث های مربوط به معیارهای ارزیابی و تعیین اهداف را پوشش می دهند.

این رویداد اولین کنفرانس مرکزی جستجوی مجازی ما به زبان محلی غیر انگلیسی است! ما واقعا خوشحال شدیم که دیدیم بحث ها چقدر غنی بود و همه چقدر باز و درگیر بودند. از نظرسنجی پس از رویداد، به نظر می رسد که شرکت کنندگان از رویداد لذت برده اند و آن را مفید یافته اند. مایلیم از همه تسهیلگران و شرکت کنندگان به خاطر ایجاد یک رویداد پر جنب و جوش و موفقیت آمیز تشکر کنیم. ما امیدواریم در آینده رویدادهای بیشتری از این قبیل را به ژاپن و سایر زبان ها به صورت آنلاین یا آفلاین بیاوریم!