در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز اتفاق افتاده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و دیگر انجمن های جستجو در وب است.
میدانم که بهروزرسانی اصلی Google در آگوست انجام شده است، اما همچنان شاهد نوسانات قابل توجهی در روزهای بعد هستیم. من یک مصاحبه بزرگ با دنی سالیوان گوگل در مورد به روز رسانی اصلی و بیشتر پست کردم – ارزش خواندن دارد. گوگل همچنین مصاحبه ای در مرکز خرید و مرچنت گوگل داشت. Google Ads با بینش مخاطبان دارای اشکال است. گوگل جزئیات سهمیه API فهرست بندی خود را روشن کرد. گوگل این آزمایش های جدید را روی نمادها در تبلیغات جستجو انجام داده است. و من خلاصه ویدیویی هفتگی SEO خود را ارسال کردم.
داستان های میزگرد موتور جستجو:
-
نوسانات جستجوی Google پس از تکمیل بهروزرسانی هستهای در آگوست همچنان افزایش مییابد
مثل این است که بهروزرسانی اصلی Google در آگوست 2024 به پایان نرسیده است، یا شاید چیز دیگری در حال انجام است، زیرا من هنوز سیگنالهای زیادی از نوسانات شدید رتبهبندی جستجو را در نتایج جستجوی Google میبینم. همه ابزارها هنوز داغ هستند و پچ پچ در جامعه SEO هنوز بسیار پر جنب و جوش است. -
مصاحبه من از رابط جستجوی Google در بهروزرسانی اصلی اوت 2024
این هفته با دنی سالیوان، رابط جستجوی گوگل، مصاحبه کردم تا بفهمم کیفیت جستجوی گوگل در حال حاضر در کجا قرار دارد، در آینده به کجا خواهد رفت و ما به عنوان سازندگان محتوا و بازاریابان جستجو باید بدانیم. -
اطلاعات بینش مخاطبان تبلیغات گوگل برای برخی وجود ندارد
باگ دیگری در Google Ads وجود دارد که این بار بینش مخاطبان برای برخی از تبلیغکنندگان از بین رفته است. جینی ماروین، رابط تبلیغات گوگل، در X گفت: “اطلاعات بینش مخاطبان حذف نمی شود”، بلکه یک اشکال وجود دارد. -
گفتگوی مرکز خرید و بازرگان گوگل با ایرینا تودوس
گوگل یک مصاحبه داخلی در پادکست Search Off the Record خود با جان مولر و لیزی ساسمن (که شما می شناسید) و ایرینا تودوس از تیم خرید گوگل منتشر کرد. ایرینا تودوس 18 سال یا بیشتر با گوگل کار کرده است و یک مرور فنی فوق العاده از مرکز خرید و مرچنت گوگل ارائه کرده است. -
Google سهمیه و اطلاعات قیمت گذاری API فهرست بندی را روشن می کند
Google برای اهداف شفاف سازی، تغییرات زیادی در سهمیه API فهرست بندی و سند اطلاعات قیمت گذاری خود ایجاد کرده است. گوگل گفت که این برای روشن کردن “سهمیه پیشفرض برای راهاندازی API Indexing است، و نحوه درخواست تایید و سهمیه است. همچنین یک خطای اسناد را برای سهمیه DefaultRequestsPerMinutePerProject تصحیح کرد (همیشه سهمیه 380 بوده است). -
Google Ads Try On نماد
گوگل یک سال یا بیشتر از این ویژگی آزمایشی خود را راه اندازی کرد و اکنون ممکن است گوگل یک نماد جدید برای تجسم ویژگی آزمایشی اضافه کرده باشد. در زیر یک اسکرین شات از آن در تبلیغات گوگل برای رژ لب مشاهده می کنید. وقتی روی نماد چهره/ایموجی/در سمت چپ بالای آگهی کلیک میکنید، در زیر راهی برای تجسم آن بر روی مدلهای واقعی تولید شده توسط هوش مصنوعی گوگل مشاهده میکنید. -
مشروب در رویداد Google
من این عکس های فانتزی از مشروب و الکل فانتزی را در اینستاگرام از یک رویداد گوگل پیدا کردم. در این پست آمده است که کوکتل های خوشمزه و سرگرمی های خوب، کنسرت ها و غذاهای عالی وجود دارد. -
جستجوی اخبار Buzz خلاصه ویدیو: بهروزرسانی اصلی آگوست Google انجام شد، مصاحبه Google، اخبار Google Ads و Merchant Center و الگوریتم YouTube SEO
این هفته، بهروزرسانی اصلی Google در آگوست 2024، کمی زودتر از حد انتظار به پایان رسید. هنوز نوسانات جستجو وجود دارد، مقدار زیادی از آن…
سایر موضوعات جستجوی عالی:
داستان های زمین موتورهای جستجو:
سایر داستان های جستجوی عالی:
صنعت و تجارت
لینک ها و بازاریابی محتوا
محلی و نقشه ها
موبایل و صدا
سئو
PPC
ویژگی های جستجو
جستجوی دیگر
بازخورد:
در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، در Threads، Mastodon و Bluesky و می توانید ما را در Facebook و Google News دنبال کنید و مطمئن شوید که در کانال YouTube، Apple Podcasts، Spotify، Google Podcasts مشترک شوید یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.