در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز اتفاق افتاده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و دیگر انجمن های جستجو در وب است.
گوگل بهروزرسانی اصلی آگوست 2024 را به پایان رساند و در حالی که برخی حرکات مثبت وجود داشت، اکثر سئوکاران راضی نیستند. گوگل اسناد متعارف خود را پیرامون قطعات موجود در URL ها به روز کرد. نمایه های کسب و کار Google دیگر گزینه پرسش و پاسخ را در هند و سایر مناطق نشان نمی دهد. Microsoft Advertising برخی از ویژگی های تبلیغاتی جدید را راه اندازی کرد. جستجوی تصاویر گوگل ویژگی جدیدی به نام «از این تصویر» دارد.
داستان های میزگرد موتور جستجو:
-
انتشار بهروزرسانی اصلی Google در آگوست 2024 به پایان رسید
بهروزرسانی اصلی Google در اوت 2024 دیروز حدود ساعت 3 بعد از ظهر به وقت شرقی عرضه شد. بیش از 19 روز طول کشید تا عرضه شود، از 15 آگوست ساعت 11 صبح شروع شد و در 3 سپتامبر در ساعت 3 بعد از ظهر به پایان رسید. انتظار میرفت این بهروزرسانی یک ماه طول بکشد، اما در نهایت کمتر از 3 هفته طول کشید. -
نمایههای کسبوکار Google ویژگی پرسش و پاسخ را در هند (و برخی مناطق دیگر) حذف میکند
به نظر می رسد Google Business Profiles ویژگی پرسش و پاسخ را از مشاغل در هند و برخی مناطق دیگر یا حداقل تعدادی از آنها حذف کرده است. این مشکل از چند ماه پیش شروع شد و این ویژگی هنوز در آن منطقه وجود ندارد. -
Google Docs: URL قطعه را به عنوان Canonical مشخص نکنید
Google اسناد متعارف توسعه دهنده جستجوی خود را به روز کرده است تا مشخص کند که شما نباید URL قطعه را به عنوان متعارف تنظیم کنید. گوگل آن نقطه را به بخش بهترین شیوه های سند اضافه کرد. -
لوگوهای تبلیغاتی مایکروسافت / Call To Actions و سایر به روز رسانی های تبلیغات جستجو
مایکروسافت روز گذشته بهروزرسانیهای خود را برای سپتامبر 2024 منتشر کرد و چیزهای زیادی در مورد بهروزرسانیهای Performance Max برای تبلیغات مایکروسافت است. بهعلاوه، اکنون میتوانید آرمها و اقدامات فراخوانی را به تبلیغات خود اضافه کنید، یک گزارش اطلاعات بینش عبارت جستجوی جدید در حال انتشار است، تمهای جستجو برای آزمایشی در Performance Max و موارد دیگر در دسترس هستند. -
جستجوی تصاویر گوگل: از این تصویر
گوگل در حال آزمایش یک ویژگی جدید یا اصلاح جستجو در نتایج جستجوی تصویر است که «از این تصویر» را به شما نشان میدهد. من گمان میکنم که مطابقت با سایر نتایج جستجوی تصویر را نشان میدهد، از تصویری که در حال حاضر به آن نگاه میکنید. -
هیئت دولت ویتنام در GooglePlex
چندین هفته پیش، گوگل میزبان هیئتی از دولت ویتنام در مقر اصلی خود، GooglePlex، در Mountain View، کالیفرنیا بود. این عکس در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شد و این شخص نوشت:
سایر موضوعات جستجوی عالی:
- علاوه بر ردیابی تغییر دید قبل/بعد از بهروزرسانی Google، به یاد داشته باشید که روند کلیکها را در طول زمان دنبال کنید تا بررسی کنید چه چیزی واقعاً جذاب است – و احتمالاً نیازهای کاربران را بهتر برآورده میکند – که باید در نظر خود، Aleyda Solis در X را در نظر بگیرید.
- بری شوارتز در X ممکن است شفافیت خوب از تیم ZipTie در گزارش مروری هوش مصنوعی Google کمتر گزارش شود
- Performance Planner «طرحهای پیشرفته» جدیدی از جمله کمپینهای تقاضای نسل برای اقدام و آگاهی را راهاندازی کرد، Thomas Eccel در X
- سئو نیوز: Semrush به تازگی بیشترین درخواست من را راه اندازی کرده است – من بسیار خوشحالم. توانایی ردیابی مرورهای هوش مصنوعی در تحقیقات ارگانیک اینجاست (نه فقط در ردیابی موقعیت). این یک معامله بزرگ برای صنعت است، می توانم برودی کلارک را در X ببینم
- بنابراین، ردیابی کلیات هوش مصنوعی چقدر سخت است؟ خیلی سخته در اینجا همان جستجو از طریق ورود به سیستم، ناشناس، و سپس از طریق آزمایشگاه است. همه متفاوت هستند. در آزمایشگاه ها، هیچ AIO (عکس از صفحه سوم) وجود ندارد. هنگامی که وارد سیستم شوید، درمان پیوند جدید، گلن گیب در X
- روز دیگر من در حال چرخش خلاقیت هایم به طور معمول در یکی از کمپین های برنامه مشتریم بودم و ویژگی PROMOTIONS را به عنوان یک گزینه بتا دیدم، دیوید وارگاس در لینکدین
- بهروزرسانی گزارش GA4 – اکنون میتوانید حداکثر 5 ردیف داده را مستقیماً در گزارشهای جزئیات خود با استفاده از ردیفهای نمودار، بری شوارتز در X تجسم کنید.
داستان های زمین موتورهای جستجو:
سایر داستان های جستجوی عالی:
تجزیه و تحلیل
صنعت و تجارت
لینک ها و بازاریابی محتوا
محلی و نقشه ها
موبایل و صدا
سئو
- 13 انجمن سئوی رایگان و کم هزینه که امروز باید به آنها بپیوندید، Ahrefs
- داده های Bing Webmaster Tools اکنون در SEOTesting، SEOTesting
- برندسازی و سئو، گوگل ناسازگار، AI Eating Social، Near Media
- رابطه غیرمعمول و ویژه گوگل با Reddit، SISTRIX
- نحوه حذف محتوای تکراری در سایت های تجارت الکترونیک، BruceClay
- هیچ کس نمی داند به روز رسانی محتوای مفید چیست و چگونه می توان آن را بازیابی کرد؟، گاگان گوترا
- Twiddlers در سیستم های رتبه بندی گوگل چیست؟ و چگونه می توانیم از این دانش برای رتبه بندی بهتر استفاده کنیم؟، ماری هاینز
- تجزیه و تحلیل رتبه بندی مروری بر هوش مصنوعی گوگل در مقیاس، مشاور برودی کلارک
- SEO برای کلمات غلط املایی: چه زمانی و چگونه این کار را انجام دهیم، SEO Savvy Agent
PPC
ویژگی های جستجو
جستجوی دیگر
بازخورد:
در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، در Threads، Mastodon و Bluesky و می توانید ما را در Facebook و Google News دنبال کنید و مطمئن شوید که در کانال YouTube، Apple Podcasts، Spotify، Google Podcasts مشترک شوید یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.