در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز اتفاق افتاده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و دیگر انجمن های جستجو در وب است.
لطفاً در نظرسنجی من در مورد بهروزرسانی اصلی آگوست Google – در اینجا شرکت کنید. گوگل ادز به طور تصادفی دکمه «ابزارهای داخلی» را منتشر کرد. Google نقض خطمشی اقدام دستی Google Discover را صادر کرد. پیوندهای بررسی تبلیغات سرویس محلی Google به زودی منقضی می شود. Google Ads گزارشهای جدید روند خرید، ویژگیهای جدید هوش مصنوعی و موارد دیگر را اضافه کرد. استودیوی Looker به زودی دادههای Google Ads Auction Insights را نشان نمیدهد.
داستان های میزگرد موتور جستجو:
-
نظرسنجی تأثیر بهروزرسانی اصلی Google در آگوست 2024
هفته گذشته، خوانندهای در اینجا پرسید که آیا میخواهم از مخاطبان نظرسنجی کنم تا ببینم آخرین بهروزرسانی الگوریتم جستجوی Google چگونه بر آنها تأثیر گذاشته است، بهروزرسانی اصلی Google در آگوست 2024. بنابراین، من از شما میخواهم در نظرسنجی زیر یا در X شرکت کنید تا ببینید به طور کلی سئوها تحت تأثیر این بهروزرسانی اصلی قرار گرفتند. -
Google Ads گرایشهای خرید، همگامسازی، هوش مصنوعی و ویژگیهای تبلیغاتی بیشتر را به دست میآورد
گوگل ادز دیروز تعدادی به روز رسانی در مورد گزارش های جدید، ابزارهای خرید و ویژگی های تبلیغاتی بیشتر، از جمله ویژگی های تبلیغات هوش مصنوعی را اعلام کرد. گوگل نوشت: «برای کمک به خردهفروشان برای به حداکثر رساندن موفقیت و چابک ماندن در فصل کوتاهتر خرید تعطیلات امسال، امروز در رویداد سالانه Think Retail برخی بهروزرسانیهای جدید ابزارهای Google را به اشتراک گذاشتیم. -
Google Ads به طور تصادفی ابزارهای داخلی را منتشر می کند
هزاران نفر از تبلیغ کنندگان Google Ads متوجه یک دکمه جدید در رابط تبلیغ کننده Google Ads به نام “ابزارهای داخلی” شده اند. یک آیکون قفل برای دکمه ابزار داخلی وجود دارد و وقتی روی آن کلیک میکنید، عنوان «سازنده مخاطب» را دارد. -
Google درباره نقض خطمشی Google Discover اقدامات دستی صادر میکند
در چند روز گذشته، Google اقدامات دستی زیادی را در مورد نقض خطمشی Google Discover انجام داده است. برای روشن بودن، ممکن است با بهروزرسانی اصلی ماه اوت، ترافیک Google Discover خود را کاهش داده باشید، و این اخطار نقض خطمشی با آن ارتباطی ندارد. Google اقدامات دستی را به صورت دستی (اما به صورت دستهای) صادر کرد و Google هرگز چنین اعلانهایی را برای بهروزرسانیهای الگوریتمی ارسال نمیکند. -
لینکهای بررسی تبلیغات سرویس محلی Google منقضی میشوند، بررسیهای نمایههای تجاری باقی خواهند ماند
Google اعلامیهای ارسال کرده است که نشان میدهد پیوندهای قدیمی نظرات مشتریان در تبلیغات خدمات محلی منقضی میشوند و پیوند نمایه Google Business همان چیزی است که در آینده باید از آن استفاده کنید. این اطلاعیه در بخش بررسی در تبلیغات خدمات محلی است. -
استودیوی Looker دسترسی به فیلدهای Insights Auction را از دست می دهد
استودیوی Looker Google دسترسی به فیلدهای Google Ads Auction Insights را از 24 آگوست 2024 برای منابع داده جدید از دست داده است. پس از 23 سپتامبر 2024 دیگر برای منابع داده موجود در دسترس نخواهد بود. -
پرس و جوهای جستجو در ساختار سایه گوگل
ما این ساختارهای سایهدار را در GooglePlex دیدهایم، اما نمیدانستم که این دیسکهای گرد عبارتهای جستجو و سؤالاتی در آنها حک شده است. من یک عکس اینستاگرام پیدا کردم که روی دیسکها زوم شده بود و میتوانید ببینید که این عکس میپرسد “همه گاوچران کجا رفتند؟”
سایر موضوعات جستجوی عالی:
داستان های زمین موتورهای جستجو:
سایر داستان های جستجوی عالی:
صنعت و تجارت
لینک ها و بازاریابی محتوا
محلی و نقشه ها
موبایل و صدا
سئو
PPC
ویژگی های جستجو
جستجوی دیگر
بازخورد:
در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، در Threads، Mastodon و Bluesky و می توانید ما را در Facebook و Google News دنبال کنید و مطمئن شوید که در کانال YouTube، Apple Podcasts، Spotify، Google Podcasts مشترک شوید یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.