Ready Player China: مقدمه ای در بازار پررونق بازی های ویدیویی چین

عکس پروفایل نویسنده

بازار بازی های چین علی رغم سابقه تنظیم دقیق آن در برابر صنعت ، در حال رونق گرفتن است. MMO ها و RPG های چینی در حال صعود به لیست های مختلف در سراسر جهان هستند در حالی که انتشار با کیفیت بالا از طریق پلت فرم ، همراه با بازاریابی خلاقانه از طریق فیلم ها ، مسابقات eSport و پخش جریانی مستقیم ، زمینه رشد بازار بازی های چین را برای سالها در خانه فراهم کرده است.

در “روزهای خوب” اوایل دهه 2000 ، حدود 30 میلیون گیمر چین علاقه خود را به بازی در کافه های اینترنتی غیرقانونی تاریک ، خسته کننده و غالباً جلب می کنند. در حالی که یافتن بسیاری از این موارد هنوز در کلانشهرها آسان نیست ، ظهور و متعاقب آن گسترش تلفن های هوشمند مدرن و پرقدرت و لپ تاپ های شخصی باعث شده است که گیمرهای چین بتوانند هم در خانه و هم در خانه بازی کنند. در نتیجه ، صنعت بازی چین در اوج رونق کوانتوم قرار گرفته است.

با توجه به تأثیر طولانی مدت مقررات قبلی دولت که فروش کنسول ها مانند Nintendo ، Playstation و Xbox را هدف قرار داده بود ، بازار بازی های مدرن چین تحت سلطه ارائه های رایانه های شخصی و موبایل قرار دارد. در حالی که یک مزیت کوتاه مدت برای توسعه دهندگان بازی بود ، در نهایت این سیاست ها در طولانی مدت به سود این صنعت بود زیرا رایانه های شخصی و دستگاه های تلفن همراه به طور کلی مقرون به صرفه تر ، در دسترس تر و فراگیرتر از کنسول های بازی برای یک شهروند عادی بودند …