Razorfish R-Index سیلوهای داده های مصرف کننده را به بینش های استراتژیک تبدیل می کند

Razorfish فناوری جدیدی به نام R-Index راه‌اندازی کرد که تعاملات مختلف آنلاین و آفلاین با مشتری (از جمله تعاملات پولی و مالکانه) را اندازه‌گیری می‌کند و بینش تجویزی در مورد احساسات مصرف‌کننده، عملکرد برند و تأثیر تجاری ایجاد می‌کند. R-Index داده های غیر مرتبط را به بینش استراتژیک در مورد سفرهای مصرف کننده و احساسات برند تبدیل می کند.

R-Index بر اساس یک الگوریتم سفارشی است که از Google Cloud، Big Query و مجموعه‌ای از یادگیری ماشینی و Vertex AI استفاده می‌کند و با هم کار می‌کند تا آنچه را که مشتریان در هر مرحله انجام می‌دهند تجزیه و تحلیل کنند و بینش‌های عملی در مورد بینش مشتری و یادگیری نحوه تعامل ارائه دهند. با مشتریان بهتر

R-Index درباره چیست؟

من با Razorfish مصاحبه کردم تا ایده بهتری درباره اینکه R-Index چیست و چرا ابزار مهمی برای برندها است، داشته باشم.

از Razorfish درباره آنچه که اندازه گیری می شود پرسیدم:

R-Index به اندازه‌گیری عملکرد برند، احساسات مصرف‌کننده و تأثیر تجاری کمک می‌کند. این شامل نقاط تماس تجربه یک برند در سراسر سفر مصرف کننده، از جمله تعاملات پولی و مالکانه است.

بیانیه مطبوعاتی اشاره می‌کند که چگونه داده‌های فراوانی درباره «لحظه‌های مهم» وجود دارد، اما کیفیت متفاوت ذاتی آن، دستیابی به تصویری جامع از معنای همه آن و استخراج معنی از آن را چالش‌برانگیز می‌کند. بنابراین از آنها خواستم در این مورد توضیح بیشتری بدهند.

سفر کل نگر برای مصرف کنندگان مختلف و سفرهای مصرف کننده متفاوت به نظر می رسد. هدف R-Index این است که نحوه شروع سفر مصرف کنندگان از طریق خرید و وفاداری را به تصویر بکشد، و میزان طنین هر یک از این نقاط تماس را در طول سفر به یک معیار واحد و با کاربرد آسان تقطیر کند.

لحظه ای که اهمیت دارد، تعامل خاصی است که یک مصرف کننده با هر یک از نقاط تماس تجربه ما دارد، خواه بازاریابی، رفتن به یک وب سایت و غیره. اینها لحظاتی هستند که ما می بینیم.
مشارکت بیشتر بر اساس مشاهدات ما. آنها می توانند در بین مصرف کنندگان و بخش ها متفاوت باشند.

همانطور که ما آنچه را که مصرف کننده در طول سفر کامل انجام می دهد تجزیه و تحلیل می کنیم، نقاط تماسی را شناسایی می کنیم که طنین انداز بیشتری دارند و به برندها کمک می کنند این تجربیات را اصلاح و بهینه کنند. این می تواند افزایش فرکانس، ارائه یک پیام شخصی تر، یا تمرکز بر یک نقطه تماس خاص باشد. اما با R-Index، ما از این داده های رفتاری استفاده می کنیم و از آن برای ارائه خدمات بهتر به مصرف کنندگان استفاده می کنیم.

“نقاط تماس” واقعی در دنیای واقعی که به آنها اشاره می کنید چیست؟

نقاط تماس در دنیای واقعی شامل داده‌های تماس، اطلاعات CRM، ترافیک وب، کلیک‌های برنامه تلفن همراه، ترافیک تبلیغات یا تعاملات آفلاین مانند تلویزیون است. از آنجایی که تعداد راه‌های تعامل مصرف‌کنندگان با یک برند همچنان در حال افزایش است، داده‌های آن منابع همچنان به تکه تکه شدن و انتقال بیشتر به سیلوها ادامه می‌دهند.

به طور مشابه، علی‌رغم تاخیرهای اخیر، کوکی‌های شخص ثالث به منسوخ شدن ادامه می‌دهند و مقررات جدیدتر چالش‌های جمع‌آوری داده‌ها را بیشتر می‌کند و دسترسی و پردازش همه گزینه‌های داده در یک منبع را برای برندها حیاتی می‌سازد.

وقتی به این فکر می‌کنید که ابزارهای اندازه‌گیری سنتی چگونه به عملکرد نگاه می‌کنند (مثلاً: اکتساب و نحوه عملکرد آن در کانال‌های خاص، رسانه‌های پولی، یا تلویزیون)، آنها واقعاً به اندازه‌گیری احساسات یا ادراک واقعی مصرف‌کنندگان و نحوه تبدیل آنها به ارزش تجاری خاص برای برندها

و توصیف احساسات واقعاً از برندی به برند دیگر متفاوت است، زیرا برخی از برچسب‌ها که برای یک برند “منفی” در نظر گرفته می‌شوند ممکن است برای برند دیگر یکسان نباشند.

شاخص R به معنای جمع‌آوری تمام نقاط تماس متفاوتی است که یک مصرف‌کننده می‌تواند از نظر تئوری با آنها تعامل داشته باشد و به دیدگاهی برسد که در واقع احساسات و طنین مثبت را برای مصرف‌کنندگان ایجاد می‌کند یا اینکه چه حوزه‌هایی برای تجربه بهتر باید بهینه شوند.

درباره بینش ها و اینکه چگونه R-Index یک “نمای ظریف” بیشتر ارائه می دهد به من بگویید؟

R-Index ابزاری ساده‌تر برای به دست آوردن بینش‌هایی است که برای کمک به برند در بهینه‌سازی عملکرد کلی، بررسی محرک‌های خاص آن عملکرد برای یک نام تجاری، و ایجاد آن تجارب بیشتر و مرتبط‌تر برای مصرف‌کنندگان اصلی‌شان مورد نیاز است. R-Index بینش بیشتری در مورد آنچه که واقعاً تجربیات مثبت و مفید مصرف کننده را هدایت می کند و باعث ایجاد طنین برای برندها در کل آمیخته بازاریابی و سرمایه گذاری بازاریابی می شود، ارائه می دهد.

حتی اگر بخش‌های خاصی از مصرف‌کنندگان داشته باشید، آن‌ها می‌توانند بر اساس نحوه تعاملشان با نقاط تماس، رفتار متفاوتی داشته باشند. در حالی که هدف این نیست که به هیچ‌کس توجه شود
مشتری خاص، می‌تواند درک بهتری از بخش را فراهم کند تا هر نقطه تماس مناسب‌تر و شخصی‌تر شود.

راه حل های اندازه گیری زیادی در بازار وجود دارد که می توانند عملکرد کانال یا عملکرد احساسات را در یک سیلو بررسی کنند، اما R-Index همه چیز را در یک مکان کنار هم قرار می دهد. R-Index دارای مولفه‌هایی است که پویاتر است، می‌تواند مقیاس‌پذیر باشد و می‌تواند به تعدادی ابزار مختلف و قابلیت‌های هوش مصنوعی متصل شود تا توصیه‌های بهینه‌سازی پیش‌بینی‌شده را در مقیاس ارائه دهد.

ترکیب و اتصال داده‌های در حال استخراج، قابلیت‌های هوش مصنوعی و آزمایش دقیق ابزار به ایجاد دیدگاه‌های ظریف‌تر از بینش‌ها کمک می‌کند که توصیه‌های استراتژیک تجویزی و تجزیه و تحلیل داده‌ها را با جزئیات بیشتر ارائه می‌کنند. تعریف و درک بخش های مخاطبان یک برند عمیق تر از همیشه خواهد بود.

R-Index تجویزی است، بینش‌ها و توصیه‌های خودکار را ارائه می‌کند و برای اجزایی که امتیاز شاخص را تشکیل می‌دهند، بینش‌های دقیق در سطوح دانه‌بندی را امکان‌پذیر می‌کند.

قابلیت‌های R-Index فراتر از درک این است که تبلیغات چه کار می‌کنند و درک اینکه چگونه تفاوت‌های ظریف سرمایه‌گذاری رسانه‌ای، داده‌های کلان اقتصادی، و غیره، بر ادراکات و تعاملات کلی مصرف‌کننده با برندها تأثیر می‌گذارند، و چگونه می‌توان بهترین تجربیات را اصلاح کرد تا با این بینش‌ها برای مصرف‌کنندگان طنین‌انداز شود. “

ابزاری قدرتمند برای بینش عملی

R-Index یک ابزار قدرتمند بینش بازاریابی است که عملکرد برند، احساسات مصرف‌کننده و تأثیر تجاری را اندازه‌گیری می‌کند و توصیه‌های تجویزی را برای کمک به بازاریابان و تیم‌های بازاریابی برای بهبود تجارب مصرف‌کننده و نتایج کسب‌وکار ارائه می‌کند.

درباره R-Index بیشتر بخوانید:

Razorfish از R-Index رونمایی کرد، یک راه حل داده اختصاصی برای ایجاد تجربیات یکپارچه در همکاری با Google Cloud

تصویر ویژه توسط Shutterstock/PCH.Vector

Source link