جان مولر از گوگل خاطرنشان كرد كه او آن را “جالب” می داند كه چگونه كسانی كه وقت خود را در صنعت ما می گذرانند “اغلب می توانند محتوای موتورهای ساخته شده برای جستجوی را به سرعت تشخیص دهند.” به این معنی که ، ما در دیدن یک قطعه از مطالب در وب خوب هستیم و می دانیم که آیا برای انجام عملکرد خوب در جستجو یا نوشته شده توسط یک کاربر عادی که سعی در کمک به دیگران دارد ایجاد شده است.
جان این را در پاسخ به پست Preeti Gupta در مورد Bluesky گفت:
در اینجا یک فکر است: مشکل من با محتوا نیست. اما مشکل من با محتوایی است که برای موتورهای جستجو ساخته شده است. این محتوا برای کسی مفید نیست و فقط سطل زباله اینترنتی ایجاد می کند (IG این اصطلاح جدیدی است که من با آن آمده ام).
و اکنون همه می خواهند این سطل زباله اینترنتی خوب و خوب رتبه بندی شود.
جان مولر پاسخ داد:
به نظر من این است که چگونه مردمی که مدتی را با این صنعت گذرانده اند ، اغلب می توانند محتوای موتورهای ساخته شده برای جستجوی را به سرعت تشخیص دهند.
منظور من این است که بسیاری از شما که در اینجا می خوانید می توانید به سرعت این نوع محتوا را مشاهده کنید؟
در اینجا این پست ها وجود دارد:
بحث و گفتگوی انجمن در بلوزکی.