Leanne Luce (او)، مدیر محصول جستجوی Google
بر روی چه مسئله ای کار می کنید؟
ما ویژگیهای کسبوکار خود را در جستجو در ایالات متحده گسترش دادهایم تا گروههای کمنمایش، از جمله LGBTQ+ و جوامع آسیایی را شامل شود.
چه چیزی شما را بیشتر در مورد آن هیجان زده می کند؟
کمک به افراد برای یافتن یکدیگر، و به طور بالقوه یافتن جامعه، یکی از شگفت انگیزترین عملکردهای محصولات جستجوی ما است. وقتی بچه بودم، خانواده ام از شهر نیویورک به شهری دورافتاده به دور از تنوع سیب بزرگ نقل مکان کردند. به عنوان فردی با میراث آسیایی، شروع کردم به درک اینکه احساس متفاوت بودن و جدا شدن از دیگران چگونه است.
کسبوکارها اکنون میتوانند ویژگی مالکیت آسیایی را به نمایههای کسبوکار خود اضافه کنند، حضور خود را تثبیت کنند و به آنها کمک کنند دیده و حمایت شوند. مشتریانی که میخواهند عمداً از جوامعی که دارای نمایندگی کمتری هستند پشتیبانی کنند، میتوانند از ویژگیهای تجاری متعلق به سیاهپوستان، متعلق به لاتین، متعلق به کهنهسال، متعلق به زنان و LGBTQ+ موجود در جستجو استفاده کنند. به این فکر می کنم که برای من، به عنوان یک بچه که به دنبال ارتباط هستم، چقدر معنادار بود که یک نقشه واقعی داشته باشم تا به من کمک کند تا جامعه خود را پیدا کنم. من را هیجان زده می کند که محصولات ما چنین چیزی را ارائه می دهند.
در اخبار مرتبط:
ما همچنین در حال اتصال مردم و ایجاد تعلق به محصولات خود با کدهای پلاس هستیم. به عنوان مثال، از طریق محصولات Maps، APIها و برنامه Address-Maker، این نقشهها از خانههای افراد بدون آدرس دقیق – در مناطق پرجمعیت یا دورافتاده – نقشهبرداری میکنند. دولتها، سازمانهای غیردولتی و شرکتهای خصوصی در گامبیا، ایالات متحده، هند، کنیا و آفریقای جنوبی از کدهای پلاس برای بهبود دسترسی به همه چیز از تحویل تا خدمات اضطراری استفاده میکنند. امسال، کدهای پلاس به بیش از 60 میلیون نقطه مورد علاقه در Google Maps اضافه شده است که از 20 میلیون در سال 2021 افزایش یافته است.