نکات و منابع ناشر برای سال 2023

در طول سال گذشته، ما شاهد داستان های زیادی در مورد اینکه چگونه تبلیغات به ایجاد محتوای شگفت انگیز کمک می کند، دیدیم. برای شروع سال، برخی از آخرین راه‌حل‌ها و منابع خود را جمع‌بندی می‌کنیم تا به ناشران در هر اندازه کمک کنیم تا در سال 2023 بیشترین استفاده را از تبلیغات خود ببرند.

درباره تغییرات حریم خصوصی تبلیغات بیاموزید

در سال 2022، صنعت تبلیغات دیجیتال به سمت راه حل هایی برای کمک به برآورده کردن انتظارات مردم برای حفظ حریم خصوصی آنلاین ادامه داد. برای کمک به درک بهتر آنچه تغییر کرده است و نحوه تطبیق کسب و کار تبلیغاتی شما، منابع جدید متمرکز بر حریم خصوصی ما را بررسی کنید: قسمت های جدید مجموعه پرسش و پاسخ حریم خصوصی ناشران را تماشا کنید و گزارش های تحقیقاتی ما را از Deloitte بخوانید تا متوجه شوید ناشران در اروپا، آمریکای شمالی چگونه هستند. و آسیا در حال آماده شدن برای آینده حریم خصوصی هستند.

روی داده های شخص اول سرمایه گذاری کنید

استفاده از روابط کاربر موجود و اطلاعاتی که آنها موافقت می‌کنند به اشتراک بگذارند، که به عنوان داده‌های شخص اول نیز شناخته می‌شود، می‌تواند به ناشران کمک کند تا موفق شوند، نیازهای تجاری تبلیغ‌کنندگان را برآورده کنند و تجارب تبلیغاتی مرتبط را به شیوه‌ای پیشبرد حریم خصوصی ارائه دهند. به همین دلیل است که راه‌حل‌های جدیدی مانند کوکی‌های شخص اول ناشر و سیگنال‌های ارائه‌شده توسط ناشر را منتشر کردیم. برای کمک به کسب اطلاعات بیشتر درباره این ابزارها و ایجاد و فعال کردن داده های شخص اول با استفاده از پلتفرم های تبلیغات ناشر Google، کتاب راهنمای حریم خصوصی ناشر ما را بررسی کنید. همچنین می‌توانید دوره راه‌حل‌های Privacy-forward for Publishers را در Skillshop تکمیل کنید تا دانش خود را در مورد راه‌حل‌های داده شخص اول Ad Manager افزایش دهید.

مطالب پیشنهادی  خوش بینی برای آینده دیجیتال هند

رقابت بیشتری برای تبلیغات خود ایجاد کنید

شما طیف وسیعی از گزینه‌ها را برای کسب درآمد از محتوای آنلاین خود در اختیار دارید، از رزروهای فروش مستقیم گرفته تا معاملات برنامه‌ای، و حتی ادغام با پلتفرم‌های طرف عرضه شخص ثالث. به همین دلیل است که ما بر روی توسعه راه‌حل‌هایی متمرکز شده‌ایم که به شما انعطاف‌پذیری و انتخاب می‌دهد تا موجودی خود را به روشی که برای کسب‌وکار شما مناسب است بفروشید. این راه حل ها همچنین می توانند به شما کمک کنند پیچیدگی پشته تبلیغات خود را کاهش دهید، گزارش عملکرد تبلیغات خود را یکسان کنید و دقت حراج های خود را بهبود بخشید. برخی از این سرمایه‌گذاری‌ها شامل قابلیت‌ها و ویژگی‌های بهینه‌سازی مانند تخصیص پویا و مناقصه باز، و همچنین مناقصه سرصفحه اخیر ما در گروه‌های بازدهی است.

از دیگران الهام بگیرید

همانطور که در مورد فرصت های جدید برای سال 2023 فکر می کنید، با مراجعه به سایت Google for Publishers ببینید تبلیغات چه چیزی ممکن است. سپس بیاموزید که چگونه راه‌حل‌های Ad Manager می‌توانند با خواندن داستان‌های موفقیت ناشران دیگر به رشد تجارت تبلیغات خود کمک کنند. به‌عنوان مثال، ببینید DAZN چگونه تبلیغات مرتبطی را به رویدادهای ورزشی که باید تماشا کنید در تلویزیون‌های متصل در سطح جهانی ارائه می‌دهد، یا بیاموزید که چگونه وال استریت ژورنال با استراتژی داده‌های شخص اول خود موفق شد.

شما محتوا، بازی ها، ابزارها و ویدیوهایی را ایجاد می کنید که اینترنت را تشکیل می دهند که همه ما از آن لذت می بریم. ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم که این محتوا را از طریق تبلیغات تامین کنید و مشتاقانه منتظر ادامه حمایت از شما در سال 2023 هستیم. ​​

مطالب پیشنهادی  ۸ چیزی که اکنون باید در Fitbit Sense 2 و Versa 4 امتحان کنید

برای راهنمایی های بیشتر و به روز ماندن از آخرین اخبار ما، در خبرنامه Google Publisher Connection ثبت نام کنید یا ما را در LinkedIn و دنبال کنید توییتر.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور