مزایا و معایب | وبلاگ مرکزی جستجوی گوگل | توسعه دهندگان گوگل

جمعه 5 آگوست 2022

بررسی محصول منبع ارزشمندی برای کاربرانی است که در حال تحقیق در مورد محصولی برای خرید هستند. بررسی‌های محصول اغلب حاوی لیستی از مزایا و معایب است که تحقیقات ما نشان داده است که هنگام تصمیم‌گیری خرید، مورد استقبال خریداران قرار می‌گیرد. به دلیل اهمیت آنها برای کاربران، جستجوی Google ممکن است مزایا و معایب را در قطعه بررسی محصول در نتایج جستجو برجسته کند.

می‌توانید با ارائه داده‌های ساختاری موافق و مخالف در صفحات بررسی سرمقاله، مزایا و معایب خود را به Google بگویید. وقتی داده‌های ساختاریافته را به صفحات وب خود اضافه می‌کنید، می‌توانید از تست نتایج غنی استفاده کنید تا مطمئن شوید که برای جستجوی Google صحیح و معتبر هستند. این ابزار اخیراً برای بررسی مزایا و معایب داده‌های ساختاری و سایر انواع داده‌های ساختاریافته‌ای که توسط جستجوی Google پشتیبانی می‌شوند، گسترش یافته است.

اگر داده های ساختاری ارائه نکنید، ممکن است Google سعی کند به طور خودکار مزایا و معایب فهرست شده در صفحه وب را شناسایی کند. Google داده های ساخت یافته ارائه شده توسط شما را بر داده های استخراج شده به صورت خودکار اولویت خواهد داد. ما این را با صاحبان وب سایت آزمایش کردیم و بازخورد مثبتی در مورد این قابلیت دریافت کردیم.

در اینجا یک صفحه وب نمونه با داده های ساختاری رمزگذاری شده JSON-LD است که می تواند برای تجربه نتایج جستجوی بالا استفاده شود. توجه داشته باشید که متن در داده های ساختاریافته باید با متن صفحه شما مطابقت داشته باشد.

<html>
  <head>
    <title>Cheese Knife Pro review</title>
    <script type="application/ld+json">
      {
        "@context": "http://schema.org",
        "@type": "Product",
        "name": "Cheese Knife Pro",
        "review": {
          "@type": "Review",
          "name": "Cheese Knife Pro review",
          "author": {
            "@type": "Person",
            "name": "Pascal Van Cleeff"
          },
          "positiveNotes": {
            "@type": "ItemList",
            "itemListElement": [
              {
                "@type": "ListItem",
                "position": 1,
                "name": "Consistent results"
              },
              {
                "@type": "ListItem",
                "position": 2,
                "name": "Still sharp after many uses"
              }
            ]
          },
          "negativeNotes": {
            "@type": "ItemList",
            "itemListElement": [
              {
                "@type": "ListItem",
                "position": 1,
                "name": "No child protection"
              },
              {
                "@type": "ListItem",
                "position": 2,
                "name": "Lacking advanced features"
              }
            ]
          }
        }
      }
    </script>
  </head>
  <body>
    . . .
    <p>Pros:</p>
    <ul>
      <li>Consistent results</li>
      <li>Still sharp after many uses</li>
    </ul>
    <p>Cons:</p>
    <ul>
      <li>No child protection</li>
      <li>Lacking advanced features</li>
    </ul>
    . . .
  </body>
</html>

در حال حاضر، فقط صفحات بررسی محصول سرمقاله برای بهبود مزایا و معایب در جستجو واجد شرایط هستند، نه صفحات محصول تاجر یا بررسی محصول مشتری. این تجربه به زبان‌های هلندی، انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، ژاپنی، لهستانی، پرتغالی، اسپانیایی و ترکی در همه کشورهایی که جستجوی Google در دسترس است در دسترس است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه اجرای داده‌های ساختاریافته مزایا و معایب، اسناد Google Search Central در مورد داده‌های ساختاری محصول را بررسی کنید. برای مشاوره بیشتر، لطفاً صفحات راهنمای Google Search Central و انجمن عمومی ما را بررسی کنید.

ارسال شده توسط پاسکال ون کلیف (مهندس نرم افزار) و
آلن کنت (جستجوی وکیل)