چگونه کلمات کلیدی سودآور برای طاقچه خود پیدا کنیم

در حالی که کلمات کلیدی با حجم بالا ممکن است اشتها آور به نظر برسد ، اما همیشه بازده معناداری را به همراه نمی آورد. پاسخ روانشناختی اولیه به دیدن کلمات کلیدی با حجم بالا در طاقچه شما ممکن است اشتهای شما را از بین ببرد ، اما مهم است که عملی باشید و از تمرین در بیهودگی بازاریابی جلوگیری کنید.

کلمات کلیدی با حجم بالا احتمالاً در یکی از سطل های زیر قرار می گیرند:

  • پرس و جوهای اطلاع رسانی: رقابت سفت و سخت از ویکی پدیا ، منابع صنعت و ویژگی های SERP بدون کلیک مانند نمای کلی AI و قطعه های برجسته.
  • اصطلاحات دسته ای: SERP های بسیار رقابتی تحت سلطه وب سایت های معتبر در طاقچه شما ، رتبه بندی را دشوار می کنند.
  • اصطلاحات برند: کلمات کلیدی با محوریت رقبای شما ممکن است بی ربط یا مشکل ساز باشد که در یک استراتژی گنجانده شود.
  • کلمات کلیدی بالقوه سودآور: درصد کمی از کلمات کلیدی با حجم بالا ممکن است با اهداف تجاری شما هماهنگ باشد ، اما اینها نادر هستند.

پول بیشتری در هدف قرار دادن کلمات کلیدی دم بلند وجود دارد

قربانی کلمات کلیدی با حجم بالا با معیارهای جستجوی تورم نشوید. گرچه کلمات کلیدی با دم بلند و کمرنگ تر می توانند پاداش های بسیار بیشتری به دست آورند.

این عبارات غالباً نشانگر قصد بالاتر است و نسبت به شرایط سر با رقابت کمتری روبرو هستند. آنها همچنین تمایل به جذب ترافیک واجد شرایط که آماده تبدیل هستند.

به عنوان مثال ، یک تجارت تجهیزات تناسب اندام با هدف قرار دادن “تردمیل” با رقابت عظیمی از غول های خرده فروشی و مرور وب سایت ها روبرو است. یک رویکرد متفکرتر این است که روی اصطلاحات باریک تر و کمتر رقابتی مانند “بهترین تردمیل های زیر 1000” تمرکز کنید. شما می توانید با احترام به موارد استفاده خاص ، از اصطلاحات حاکم بر سر رقبا دور شوید و ترافیک مربوطه را با خود جلب کنید.

برای نوک: هنگام انجام تحقیقات کلمات کلیدی در Moz Worder Explorer ، کلمات کلیدی را بر اساس دشواری کلمات کلیدی کم و معیارهای حجم جستجو فیلتر کنید تا کلمات کلیدی دم بلند و بالاتر را شناسایی کنید که نسبت به عبارات رقابتی نسبتاً آسان تر خواهد بود.

Source link