پس از اولین نسخه در اواخر آوریل، Google اکنون Privacy Sandbox Developer Preview 3 را با API برای اندازهگیری تبدیل، مخاطبان سفارشی و انتخاب تبلیغات عرضه میکند.
بر اساس اندروید 13، دو مورد کلیدی با انتشار امروز وجود دارد. APIهای گزارشدهی اسناد سطح رویداد و مجموع به توسعهدهندگان اجازه میدهند زمانی که کلیکهای تبلیغاتی یا مشاهده رویدادها منجر به تبدیل میشود، مانند بازی جدیدی که در حال دانلود است، اندازهگیری کنند. این APIها در سراسر وب و برنامهها کار میکنند و در عین حال از استفاده از شناسههای کاربر بینحزبی خودداری میکنند.
در همین حال، مخاطبان سفارشی و APIهای انتخاب آگهی، که بخشی از حراجهای مرورگر FLEDGE برای انتخاب آگهیهای مرتبط از سایتهای بازدید شده قبلی هستند، «بلوکهای ساختمانی برای ارائه تبلیغات سفارشیشده به کاربران بر اساس تعامل برنامه قبلی» هستند.
این افزودنیهای Privacy Sandbox به SDK Runtime and Topics API میپیوندند. به روز رسانی امروز پس از DP2 در اواسط ماه می. بهروزرسانیهای منظم پیشنمایشهای توسعهدهنده برای همه APIها و زمان اجرا SDK از ژوئیه به بعد آغاز میشود.
میتوانید Privacy Sandbox Developer Preview 3 را روی Pixel 4، 4a، 5، 5a، 6، و 6 Pro یا از طریق شبیهساز Android نصب کنید. (هیچ نسخه ای از Pixel 4 XL وجود ندارد.)
انتشار بتا Privacy Sandbox در اندروید برای دستگاههای تلفن همراه مصرفکننده همچنان برای «پایان سال ۲۰۲۲» برنامهریزی شده است.
اطلاعات بیشتر در مورد Privacy Sandbox:
FTC: ما از پیوندهای وابسته خودکار برای کسب درآمد استفاده می کنیم. بیشتر.
برای اخبار بیشتر، 9to5Google را در YouTube بررسی کنید: