آیا می دانید که می توانید PPC رقیب خود را تجزیه و تحلیل کنید تا اسرار آنها را بیابید؟

اگر به نظر می رسد رقیب شما همیشه با کمپین های پرداخت به ازای کلیک (PPC) بر شما برتری دارد، احتمالاً به این دلیل است که آنها به کسب و کار شما نگاه می کنند. رقیب شما به وضوح می داند که چه کاری انجام می دهند. با بررسی استراتژی آنها می توانید از این به نفع خود استفاده کنید).

با انجام تجزیه و تحلیل رقبای PPC، می توانید بینش هایی در مورد نکات و نکات استراتژی آنها بدست آورید. این پست تجزیه و تحلیل PPC رقیب را از طریق این بخش ها تجزیه و تحلیل می کند:

پس از اتمام کار، در نظر داشته باشید که با ما شریک شوید تا اطلاعاتی را در مورد نحوه انجام کار متخصصان دریافت کنید. فقط تماس بگیرید 888-601-5359 یا برای شروع به صورت آنلاین با ما تماس بگیرید!

مزایای انجام تحلیل رقیب PPC چیست؟

PPC به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا برای کلمات کلیدی خاصی «خرید» یا «مناقصه بدهند»، بنابراین شرکت آنها در بالای صفحه نتایج موتورهای جستجو (SERP) قرار دارد بدون اینکه منتظر بمانند تا استراتژی بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) شروع شود. .

مزایای کلیدی تجزیه و تحلیل PPC رقیب شما عبارتند از:

  • درک معیارهای صنعت شما: شما معمولاً فقط یک تجزیه و تحلیل رقیب انجام نمی دهید، بلکه چندین مورد را انجام می دهید. به این ترتیب، روندهای صنعت و استراتژی های تعامل کاربر را که در حال حاضر در بازار وجود دارد، می شناسید. سپس می توانید اهداف و اهداف خود را با در نظر گرفتن آنها تعیین کنید تا آنها را واقع بینانه نگه دارید.
  • بهبود سئو: در مورد نوع محتوایی که ایجاد می‌کنند و اینکه کاربران با چه چیزی درگیر می‌شوند، بینش دریافت کنید. می توانید کلمات کلیدی استفاده شده توسط آنها، سبک صفحه فرود آنها و نوع استراتژی محتوایی که آنها اجرا کرده اند را مشاهده کنید. همه این عوامل به شما اطلاعاتی در مورد اینکه چه چیزی کار می کند و اینکه آیا می توانید از این اطلاعات برای بهبود استراتژی های خود استفاده کنید یا تاکتیک های آنها را در استراتژی خود بگنجانید، به شما می دهد.
  • پیگیری محتوا و تعامل در رسانه های اجتماعی: بررسی کنید رقبای شما هر چند وقت یک بار محتوا و سطح تعامل آنها را پست می کنند. چگونه می توانید در این زمینه بهبود ببخشید و اطلاعات مرتبط تری ارائه دهید؟

چه نکاتی را می توانید از استراتژی PPC رقیب خود دریافت کنید؟

شما می توانید از تماشای رقبای خود و اینکه چگونه استراتژی های PPC برای آنها کار می کند، چیزهای زیادی یاد بگیرید. می تواند به شما بینش هایی را در مورد:

  • طراحی صفحه فرود: باید مطمئن شوید که کلیک‌های شما کار می‌کنند و تبدیل می‌شوند. صفحات فرود، پیام‌ها و فراخوان رقبای خود (CTA) را تجزیه و تحلیل کنید تا بهترین روش تبدیل را برای شرکت خود شناسایی کنید. اگرچه گاهی اوقات چیزی که برای یک شرکت کار می کند ممکن است برای شرکت دیگری کارساز نباشد.
  • هزینه تبلیغات معیار: تحلیل‌های شما می‌تواند تخمینی از میزان هزینه‌های رقبای شما برای کمپین‌های PPC به شما بدهد. این به شما معیاری از بودجه و بینش خود را در مورد سطح سرمایه گذاری رقبا ارائه می دهد. همچنین به شما اطلاع می دهد که آنها برای چه کلمات کلیدی بازاریابی می کنند و بیشتر روی آن ها هزینه می کنند.
  • فرصت های رشد: هنگامی که استراتژی های PPC رقیب خود را درک کردید، می توانید راه هایی برای متمایز کردن از پیشنهادات خود بیابید. این می تواند روشی را که برای کلمات کلیدی خرج می کنید متحول کند تا ویژگی های مختلف، قیمت گذاری یا مزایای خدمات مشتری را از رقبای خود برجسته کنید. همچنین می‌تواند در را به روی کلمات کلیدی مختلفی که هدفشان نیست باز کند و زاویه‌ای متفاوت به شما بدهد.

بیایید استراتژی های PPC رقیب شما را در چهار مرحله تجزیه و تحلیل کنیم

وقتی به استراتژی PPC رقیب خود نگاه می کنید، باید چند زمینه را شناسایی کرده و در مورد آنها عمل کنید. یک مکان خوب برای شروع با مراحل زیر است:

1. کلمات کلیدی را شناسایی کنید

شما می خواهید از یک ابزار تحقیق کلمات کلیدی برای شناسایی کلمات کلیدی استفاده کنید که رقبای شما برای هدف قرار دادن کمپین های PPC خود استفاده می کنند. سه نوع کلمه کلیدی وجود دارد که می خواهید روی آنها تمرکز کنید:

  • کلمات کلیدی با حجم بالا: به حجم نگاه کن کدام یک از این کلمات کلیدی بیشترین ترافیک را جذب می کنند؟ آیا اینها برای کسب و کار شما قابل اجرا هستند؟
  • کلمات کلیدی طاقچه: این جایی است که شما شروع به نگاه کردن بین خطوط می کنید. اینها ممکن است کلیدواژه هایی باشند که رقبای شما در حالی که از بودجه کم استفاده می کنند، پیشنهاد می دهند. می توانید کمی بیشتر هزینه کنید و سعی کنید از این گزینه های نه چندان واضح استفاده کنید.
  • شکاف کلمات کلیدی: اکنون، به دنبال کلمات کلیدی باشید که رقیب شما باید برای آنها پیشنهاد دهد، اما اینطور نیست. شما می توانید از این فرصت برای هدف قرار دادن و آوردن آنها برای استراتژی خود استفاده کنید.

ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی موفقیت دقیق کمپین های رقبای خود را با کلمات کلیدی به شما اعلام نمی کنند. اما اگر تجزیه و تحلیل رقبای خود را با تحقیقات کلمات کلیدی خود مقایسه کنید، یک ایده تقریبی به شما می دهند.

شما همچنین می توانید موفقیت آنها را با نظارت بر تغییرات اندازه گیری کنید. اگر آنها استراتژی خود را تغییر دهند، ممکن است نشان دهد که کمپین طبق برنامه پیش نرفت.

2. رقبای خود را شناسایی کنید

اصطلاح “رقبا” گسترده است. رقیب آفلاین شما ممکن است جو باشد، در بلوک آخر. اما آنلاین، دنیای کاملا متفاوتی است که شما می توانید با آن رقابت کنید. شما می توانید با خواهران دبی در یک ایالت دیگر رقابت کنید.

با آزمایش کلمات کلیدی که برای کسب و کار خود شناسایی کرده اید و ببینید چه کسی رقیب PPC شماست، مشخص کنید. حتی می‌توانید با جستجوی مستقیم و دیدن افرادی که در بخش‌های «حمایت‌شده» ظاهر می‌شوند، این موضوع را در موتور جستجوی Google بررسی کنید.

آیا می دانید که می توانید PPC رقیب خود را تجزیه و تحلیل کنید تا اسرار آنها را بیابید؟

چند نوع از رقبای آنلاین که در طول تجزیه و تحلیل استراتژی های PPC رقبا با آنها روبرو خواهید شد عبارتند از:

  • رقابت مستقیم: اینها موارد آشکاری هستند که همیشه در SERP ها ظاهر می شوند. احتمالاً تیم فروش شما نیز در مورد آنها صحبت می کند زیرا آنها در گفتگو با مشتریان شما مطرح می شوند. این افراد به دنبال همان مخاطبان هدف شما و احتمالاً همان کلمات کلیدی هستند.
  • رقبای غیر مستقیم: این افراد محصول یا خدمات یکسانی ندارند، اما مخاطبان هدف مشابهی با شما دارند. در حالی که آنها رقیب آشکاری نیستند زیرا برای شخصیت های جمعیتی و خریدار یکسان پیشنهاد می دهند، آنها برای کلمات کلیدی مشابه یا مشابه شما پیشنهاد می دهند.
  • رقبای فصلی: دو نسخه از این وجود دارد: کسانی که با انفجار بزرگ شروع می‌کنند و سپس بخار را از دست می‌دهند، و کسانی که فقط در تعطیلات بزرگ انفجار بزرگی ایجاد می‌کنند. بهترین راه برای جلوگیری از این الگو این است که با استراتژی بازاریابی خود سازگار باشید.
  • رقبای محلی: شما این افراد را می شناسید زیرا آنها در اطراف شما هستند. آنها به صورت آنلاین و برای جستجوهای محلی با شما رقابت می کنند.

3. رقبا را دسته بندی و تقسیم بندی کنید

شما کاربران سایت خود را تقسیم بندی می کنید، درست است؟ یعنی شما مشتریان خود را به بخش‌های مختلف تقسیم می‌کنید تا بینش‌هایی در مورد نحوه شخصی‌سازی تجربه‌شان و هدف قرار دادن محتوای خود برای آنها به دست آورید؟

رقبای شما تفاوتی ندارند.

رقبای PPC خود را به دسته‌های مختلف مانند شرکت‌های وابسته، فروشندگان یا حتی احتمالاً شرکا تقسیم کنید. ممکن است آنها را به مناطق یا انواع مختلف خدمات تقسیم کنید – هر دسته ای که برای شما و تیم شما منطقی باشد که آنها را گروه بندی کنید.

برای تعیین همپوشانی جستجو یا درصد کلمات کلیدی مشترک بین شما و رقبایتان، می توانید معیارها را بررسی کنید.

این مرحله همچنین به شما کمک می کند تا تشخیص دهید که با چه کسانی نباید رقابت کنید. فهرستی از رقبا ایجاد کنید که کلمات کلیدی مشابهی دارند اما محصول یا خدمات متفاوتی دارند.

4. نقاط ضعف و قوت را شناسایی کنید

هنگامی که تمام داده ها و اطلاعات را جمع آوری کردید، اینجاست که شروع به جالب شدن می کند. شما می توانید نقاط ضعف و فرصت های آنها را برای کسب و کار خود تعیین کنید. شما حتی می توانید یک تجزیه و تحلیل رقیب روی خودتان انجام دهید تا نقاط ضعف خود را مشخص کنید.

هر بینش و اطلاعاتی که جمع‌آوری می‌کنید به شما بینشی از استراتژی شما می‌دهد و کمپین PPC شما را قوی‌تر از آنها می‌کند.

ترافیک از طریق بازده تبلیغات PPC جذب می شود 50٪ تبدیل بیشتر نسبت به تبلیغات ارگانیک

آیا از PPC در تلاش های بازاریابی خود استفاده می کنید؟ بیا شروع کنیم.

راهنمای را مشاهده کنید فلش سمت راست

cta62 img

3 ابزار تجزیه و تحلیل رقبای PPC برای شروع

فکر نمی کردی ما تو را حلق آویز کنیم، نه؟ البته که نه!

برای شروع سفر تجزیه و تحلیل رقبای PPC، به ابزارهای تجارت نیاز دارید. در اینجا چند مورد برای راه اندازی شما وجود دارد:

1. WebFX

ما چند ابزار عالی برای بلند کردن و رفتن شما داریم و آنها رایگان هستند! برای شروع، می‌توانید آخرین ماشین‌حساب PPC ما را امتحان کنید تا بودجه‌تان را تامین کنید.

ما همچنین KeywordsFX را داریم، یک ابزار آنلاین رایگان تحقیق کلمات کلیدی که می‌توانید از آن برای دانلود صفحات گسترده همه کلمات کلیدی مورد نیاز خود استفاده کنید.

2. SEMRush

اگر بودجه دارید، SEMRush تعدادی ابزار آنلاین نیز دارد که از 119.95 دلار در ماه شروع می شود. شما به پلتفرمی دسترسی خواهید داشت که به شما اطلاعاتی مانند کلیدواژه های برتر، تفکیک رقبا و حتی تجزیه بک لینک ها به وب سایت شما یا رقیبتان را می دهد.

3. BuzzSumo

با شروع از 159 دلار در ماه، یک جعبه ابزار کامل کلمه کلیدی و همچنین یک نقطه شروع برای ایده های محتوا دریافت خواهید کرد. ویژگی جدید اضافه شده آنها به شما اینفلوئنسرها در رسانه های اجتماعی می دهد که کلمات کلیدی خاصی را نیز پوشش می دهند و شکاف بین SEO و بهینه سازی رسانه های اجتماعی (SMO) را پر می کنند.

برای انجام تجزیه و تحلیل رقبای PPC برای شما با WebFX شریک شوید

اگر می خواهید نگاهی عمیق به کارهایی که دیگران در صنعت شما انجام می دهند داشته باشید و از آن اطلاعات برای بهبود استراتژی خود استفاده کنید، WebFX می تواند کمک کند!

کارشناسان بازاریابی PPC ما دقیقا می دانند که چگونه رقبای شما را تجزیه و تحلیل کنند و بینش هایی را به شما ارائه دهند که باعث برجسته شدن کسب و کار شما می شود. شما یاد خواهید گرفت که چگونه کلمات کلیدی خود را هدف قرار دهید تا اطمینان حاصل کنید که به مخاطبان مناسب دسترسی دارید.

با ما به صورت آنلاین تماس بگیرید یا همین امروز با ما تماس بگیرید 888-601-5359 برای صحبت با یک استراتژیست در مورد خدمات تجزیه و تحلیل رقبای ما!

Source link