پاپ آپ: 5 نکته برای تنظیم آنها

پنجره‌های بازشو پیام‌هایی هستند که در هنگام مرور بر روی صفحه نمایش کاربران اینترنت ظاهر می‌شوند تا محتوای اختصاصی را به آنها ارائه دهند. آنها ابزار بسیار موثری برای افزایش نرخ تبدیل یک سایت هستند. ما به شما توصیه می کنیم که چگونه آنها را در وب سایت خود پیاده سازی کنید و تبدیل های خود را افزایش دهید.

پاپ آپ چیست؟ (تعریف)

پاپ آپ (برای “پنجره بازشو”) پنجره ای است که به طور خودکار در یک سایت ظاهر می شود، در حالی که بازدید کننده در حال مشاهده یک صفحه خاص در یک زمان خاص است.

به صورت روی هم، یعنی بالای پنجره اصلی، بدون درخواست کاربر اینترنت باز می شود و به طور کلی حاوی پیام تبلیغاتی یا پیام راهنما است. به عنوان نوعی اعلان کار می کند. از نظر فنی، گاهی اوقات به این حالت modal می گویند (صفحه ای که در بالای صفحه دیگری باز می شود).

این پنجره‌های پاپ‌آپ به شما این امکان را می‌دهند که در یک لحظه خاص در حین پیمایش، در یک صفحه خاص به بازدیدکننده دسترسی پیدا کنید و پیامی را برای آنها ارسال کنید که با اطمینان مشاهده می‌شود.

پاپ آپ در وب سایت Balibaris
نمونه ای از پاپ آپ در وب سایت بالیباریس

علاقه اصلی آنها همین است

  • محتوا با رفتار کاربر سازگار است
  • شما مطمئن هستید که پیام توسط کاربر دیده می شود.

چرا پاپ آپ ها را در سایت خود پیاده سازی کنید؟

پاپ آپ ها بر اساس رفتار آنها در یک سایت به بازدیدکنندگان نمایش داده می شود، بنابراین به صورت هدفمند. این باعث می شود که پاپ آپ a ابزار بسیار موثر برای تبدیل کاربران اینترنت.

بنابراین، به لطف این ابزار، چالش این است که با ارسال پیام مناسب، در زمان مناسب، به شخص مناسب، تبدیل (از بازدیدکننده به مشتری بالقوه یا از مشتری به مشتری) را آغاز کنیم تا به آن‌ها مرتبط باشد… و بنابراین از نظر تجاری کارآمد است.

مثال در یک وب سایت: وقتی صفحه قیمت را به پایین اسکرول می کنم و صفحه را ترک می کنم، پاپ آپ زیر ظاهر می شود.

نمونه ای از کاهش پاپ آپ

این به کاربر اینترنت اجازه می دهد تا به لطف میکروتبدیل در قیف بازاریابی به جلو حرکت کند. بازدید کننده، در صورت جذب پیشنهاد، ایمیل خود را نشان می دهد یا پروفایل فیس بوک خود را برای دریافت تخفیف وصل می کند. بنابراین او از وضعیت یک کاربر ناشناس اینترنت به یک مشتری واجد شرایط منتقل می شود. سطح بلوغ او در حال افزایش است و اکنون می توانیم با استفاده از اطلاعات شخصی که منتقل می کند، او را واجد شرایط کنیم.

5 مرحله برای راه اندازی یک پاپ آپ

گام اول | مخاطبان سایت خود را تقسیم بندی کنید.

تعیین کنید کدام بازدیدکننده به کدام صفحه می رود. هدف این است که پنجره بازشو به طور طبیعی در سفر خرید ادغام شود.

یک کاربر اینترنتی که از یک صفحه عمومی وبلاگ بازدید می کند و یک کاربر اینترنتی که از صفحه محصول بازدید می کند احتمالاً در مرحله یکسانی از فرآیند خرید نیستند. اولی در مرحله کشف، دومی در مرحله مقایسه یا تصمیم گیری است.

به همین ترتیب باید فردی را که برای اولین بار از سایت بازدید می کند از فردی که چندین بار بازدید کرده اما دیر تبدیل می شود تشخیص دهیم. اگر کاربران اینترنت شما خود را در سایت شناسایی کرده باشند، این امر به شما تقسیم بندی دقیق تری می دهد.

به لطف کوکی ها، بدون شناسایی نیز امکان پذیر است. حتی اگر پیشرفت‌های اخیر در مرورگرهای Apple (Safari) و Google (Chrome) نشان دهد که کوکی‌ها همانطور که می‌دانیم به زودی ناپدید می‌شوند.

مرحله دوم | تعامل مورد نظر را تعیین کنید.

این اقدام بدیهی است که به وضعیت شخص بستگی دارد: بازدیدکننده ساده، مشتری بالقوه یا مشتری سابق، بلکه به مرحله ای که در فرآیند خرید هستند نیز بستگی دارد. به عنوان مثال، شما می توانید هدف قرار دهید

  • جمع آوری اطلاعات شخصی بازدیدکنندگان برای تبدیل آنها به مشتریان احتمالی،
  • آنها را وادار به خرید با استفاده از کد تبلیغاتی کنید،
  • با شخصی که سایت شما را مرور می کند وارد گفتگو شوید،
  • با ارائه اطلاعات او را وادار به دانلود کتاب الکترونیکی کنید.

به طور خلاصه، می‌دانید، این در مورد پیشبرد کاربر اینترنت در قیف بازاریابی است.

مرحله سوم | یک پیشنهاد تنظیم کنید.

بسته به تبدیلی که هدف آن قرار گرفته‌اید (بالقوه، مشتری واجد شرایط، مشتری)، می‌توانید بودجه‌ای را تعیین کنید که آماده سرمایه‌گذاری برای جذب آن هستید: انتشار کاغذ سفید، تنظیم کوپن خرید و غیره. ترکیبات خاصی موثر هستند، مانند:

  • یک پیشنهاد تحویل رایگان یا یک کد تبلیغاتی در یک سایت تجارت الکترونیک،
  • اولین جلسه رایگان برای یک شرکت خدماتی

مرحله چهارم | نحوه نمایش پاپ آپ را مشخص کنید.

انتخاب کنید

  • آ صفحه : در کدام صفحه پاپ آپ ظاهر می شود،
  • و جای : در چه مکانی (بالا، مرکز، پایین و غیره)،
  • و ماشه: بسته به زمان صرف شده یا زمان عدم فعالیت، بسته به درصد اسکرول یا زمان باقی ماندن سایت.

گام پنجم | پاپ آپ را ایجاد کنید.

از ابزار مناسب استفاده کنید: برای مثال، یا با استفاده از یک افزونه در CMS که استفاده می‌کنید، یا از یک راه‌حل خارجی مانند LeadFox استفاده کنید. این ابزار به شما این امکان را می دهد که به سادگی قوانین را برای نمایش پیام های خود پیکربندی کنید.

انتخاب ابزاری با کارایی بالا که برای این کاربرد اختصاص داده شده است به شما امکان می دهد بر مشکلات فنی و به ویژه موارد زیر غلبه کنید:

  • مطمئن شوید که با وجود مسدودکننده تبلیغات، پنجره بازشو روی صفحه کاربر اینترنت نمایش داده می شود.
  • اطمینان حاصل کنید که پاپ آپ با اندازه های مختلف صفحه نمایش (موبایل و دسکتاپ) سازگار است.

3 نکته برای یک پاپ آپ که کار می کند

قانون شماره 1: مراقب ارائه باشید.

حتی اگر پاپ آپ باید قابل مشاهده باشد، باید به خوبی در سایت شما ادغام شود و به سرعت قابل خواندن باشد، زیرا با قطع شدن، کاربر اینترنت تنها یک آرزو دارد و آن بازگشت به محتوایی است که در حال مرور آن است.

قانون شماره 2: یک ساختار موثر اتخاذ کنید.

یک قلاب موثر (کوتاه، واضح، سازگار با هدف) و یک فراخوان برای اقدام واضح و مختصر (دکمه فراخوان).

قانون شماره 3: محرک ها را محدود کنید.

اطمینان حاصل کنید که پنجره بازشو به راحتی برای کاربر اینترنت بسته می شود و پس از بسته شدن پنجره بازشو در طول ناوبری بازدید کننده دوباره ظاهر نمی شود. به طور خلاصه، تا حد امکان به تجربه کاربران خود (UX) احترام بگذارید.

Source link