چگونه نمایه کسب و کار Google مکان عبادت خود را بهینه کنیم

در اینجا یک لیست شروع الفبای وجود دارد که من از دسته بندی های رایج برای مکان های مختلف عبادت گرد هم آورده ام، اما اگر بهترین انتخاب خود را در این لیست نمی بینید، PlePer را جستجو کنید تا ببینید آیا وجود دارد یا خیر. اگر نه، باید نزدیک ترین گزینه ممکن را برای دسته اصلی خود انتخاب کنید:

  • ابی

  • کلیسای زندگی فراوان

  • کلیسای اتحاد

  • کلیسای انگلیکان

  • کلیسای حواری

  • کلیسای ارمنی

  • کلیسای مجامع خدا

  • عبادتگاه بهائیان

  • کلیسای باپتیست

  • معبد بودایی

  • کلیسای کالواری کلیسای کوچک

  • کلیسای کاتولیک

  • نمازخانه

  • کلیسای مسیحی

  • کلیسا

  • کلیسای حضرت مسیح

  • کلیسای عیسی مسیح قدیسان آخرالزمان

  • کلیسای ناصری

  • جماعت

  • کنیسه محافظه کار

  • کلیسای ناشنوایان

  • کلیسای شاگردان مسیح

  • کلیسای ارتدکس شرقی

  • کلیسای اسقفی

  • کلیسای انجیلی

  • کلیسای چهار ضلعی

  • کلیسای دوستان

  • کلیسای انجیل کامل

  • کلیسای انجیل

  • کلیسای ارتدکس یونانی

  • گورودوارا

  • معبد هندو

  • کلیسای اسپانیایی

  • معبد جین

  • تالار پادشاهی شاهدان یهوه

  • کلیسای کره ای

  • کلیسای لوتری

  • کلیسای منونیت

  • کنیسه مسیحایی

  • کلیسای متدیست

  • صومعه

  • کلیسای موراویا

  • مسجد

  • کلیسای عصر جدید

  • کلیسای غیر مذهبی

  • کلیسای ارتدکس

  • کنیسه ارتدکس

  • معبد پارسی

  • کلیسای پنطیکاستی

  • محل عبادت

  • کلیسای پروتستان

  • کلیسای پروتستان

  • کلیسای کواکر

  • اصلاح کنیسه

  • کلیسای اصلاح شده

  • مقصد مذهبی

  • نهاد مذهبی

  • اقامتگاه مذهبی

  • سازمان مذهبی

  • کلیسای ارتدکس روسیه

  • کلیسای ادونتیست روز هفتم

  • زیارتگاه شینتو

  • حرم

  • کنیسه

  • معبد تائوئیستی

  • کلیسای یونیورسالیست واحد

  • کلیسای متحد کانادا

  • کلیسای متحد مسیح

  • کلیسای متحد متدیست

  • کلیسای وحدت

  • کلیسای تاکستان

  • نمازخانه عروسی

  • کلیسای وسلیان

هنگامی که دسته اصلی خود را انتخاب کردید، می‌توانید دسته‌های دیگری را در صورتی که برای سازمان شما اعمال می‌شوند، اضافه کنید. برای مثال، یک کلیسای انگلیکن ممکن است «موسسه مذهبی» و «محل عبادت» و «کلیسای عروسی» را در صورت اعمال این دسته‌ها انتخاب کند. دستورالعمل های بسیار مهم برای نشان دادن کسب و کار خود در گوگل توصیه می کند که از دسته بندی های اضافی خودداری کنید. به عبارت دیگر، اگر قبلاً «کلیسای اسقفی» را به عنوان دسته اصلی خود انتخاب کرده‌اید، Google پیشنهاد می‌کند «کلیسا» کمتر خاص را نیز به عنوان دسته دوم انتخاب نکنید.

با این حال، تا زمانی که دسته بندی ها مربوط به محل عبادت شما باشد، هیچ مجازات شناخته شده ای برای اضافی بودن در دسته ها وجود ندارد، و برخی از سئوکاران احساس می کنند که انتخاب هر چه بیشتر دسته بندی مناسب بهترین روش است. انتخاب با شماست، اما مطمئن باشید که دسته اصلی شما خاص ترین دسته است. لیست های دسته بندی نادرست در رتبه بندی برای جستجوهای مناسب دچار مشکل می شوند. سوالات مربوط به دسته بندی مناسب اغلب سوالات متداول زیر را به همراه دارد:

چند لیست باید داشته باشم؟

اگر فقط یک ساختمان در ملک شما وجود دارد، به احتمال زیاد، شما فقط واجد شرایط یک لیست Google هستید. با این حال، یک سؤال متداول برای مکان‌های عبادت که به دسته‌بندی مربوط می‌شود این است که اگر مکان شما بیش از یک نوع مقصد در آن باشد، چه کاری باید انجام دهید. به عنوان مثال، اگر ملک کلیسای شما دارای یک سالن پذیرایی قابل اجاره، یک مدرسه و یک فروشگاه هدیه مذهبی نیز باشد، چه؟ آیا باید دسته‌هایی را پیدا کنید که آن منابع را منعکس کرده و آنها را به فهرست اصلی کلیسای خود اضافه کنید، یا می‌توانید فهرست جداگانه‌ای برای هر یک از این نهادها داشته باشید؟

اگر جنبه‌ای از سازمان شما در دارایی دارای نام، ورودی عمومی، شماره تلفن، و یا صفحه خاص خود در وب‌سایت یا وب‌سایت خود باشد، احتمالاً واجد شرایط برای نمایه کسب‌وکار Google جداگانه خود است. به عنوان مثال، مدرسه سنت رز و کلیسای سنت رز ممکن است در یک ملک باشند، اما آنها دو موجودیت مجزا هستند. همین امر می تواند در مورد فروشگاه هدایای مذهبی سنت رز یا سالن رویداد سنت رز صدق کند. می‌توانید برای هر یک از این فهرست‌ها یک فهرست منحصربفرد ایجاد کنید و فقط دسته‌هایی را برای هر فهرست انتخاب کنید که برای هر تسهیلات منحصر به فرد اعمال می‌شود.

با این حال، اگر کلیسای سنت رز یک کلیسای کوچک نیز در محوطه خود داشته باشد که توسط روحانیون و جماعت برای غسل تعمید استفاده می شود، اما شماره تلفن جداگانه ای برای آن وجود ندارد زیرا در واقع فقط پسوند کلیسای بزرگتر است، پس این موردی است که شما معمولاً یک فهرست جداگانه ایجاد نمی کنید، اما دسته ثانویه، “نمایشگاه” را به فهرست اصلی کلیسا اضافه می کنید.

این سؤالات می‌توانند پیچیده باشند، و بخشی در دستورالعمل‌های Google در مورد بخش‌های سایر مشاغل، دانشگاه‌ها و مؤسسات می‌تواند در تعیین مسیر صحیح برای مکان عبادت شما بسیار مفید باشد.

Source link