برخی از کاربران Pixel نمی‌توانند دستگاه‌های قدیمی Google Home را راه‌اندازی کنند

در ژانویه، گوگل مجبور شد تغییراتی در Speaker Groups ایجاد کند، زیرا ITC ایالات متحده به نفع Sonos رای داد. یکی دیگر از “وقفه های ناشی از Sonos” اکنون مسئول عدم توانایی برخی از تلفن های پیکسل در ایالات متحده و کانادا برای راه اندازی دستگاه های Google Home است.

در وبلاگ «هدز بالا: فعال‌سازی دستگاه» که امروز بعدازظهر در انجمن Google Nest پست شد، این شرکت گفت: «تعداد کمی از شما که از تلفن‌های پیکسل در ایالات متحده و کانادا استفاده می‌کنید ممکن است در حال حاضر نتوانید دستگاه‌ها را راه‌اندازی کنید.»

دارندگان پیکسل تحت تأثیر این دو کشور هنگام تلاش برای راه‌اندازی سخت‌افزاری که «مدتی (یا هرگز)» به Wi-Fi متصل نشده است، پیام «دستگاه باید قبل از راه‌اندازی فعال شود» دریافت خواهند کرد.

مشکل اساسی می تواند سیستم عامل قدیمی باشد. مثال‌ها ممکن است شامل دستگاه‌هایی باشد که هنوز در جعبه هستند و هرگز باز نشده‌اند، یا آن‌هایی که قبلاً استفاده می‌شدند اما مدت زیادی از آن استفاده نمی‌شدند. اگر اینطور است، به نظر نمی رسد که افراد زیادی تحت تاثیر قرار بگیرند.

لیست دقیق محصولات آسیب دیده ذکر نشده است، اما احتمالاً برای نمایشگرها و بلندگوهای هوشمند Google Home و Nest و همچنین Chromecastها اعمال می شود.

واحدهای Android و Google TV تحت تأثیر قرار نمی‌گیرند و کاربران می‌توانند از طریق پیام‌های روی صفحه/کنترل از راه دور فعال شوند. در همین حال، افراد خارج از ایالات متحده و کانادا می توانند از برنامه Device Utility استفاده کنند.

به کاربران این دو کشور گفته می شود که با پشتیبانی مشتری تماس بگیرند. گوگل در بیانیه ای اعلام کرد که راه حل های احتمالی ممکن است شامل ارسال دستگاه های جایگزین یا ارائه اعتبار گوگل استور باشد.

«این تصمیم به طور موقت بر تعداد کمی از کاربران Pixel که برای اولین بار با برنامه Device Utility یک بلندگو یا نمایشگر راه‌اندازی می‌کنند، تأثیر می‌گذارد. ما با آنها کار خواهیم کرد تا اختلال را به حداقل برسانیم. تیم‌های پشتیبانی ما برای رفع هر گونه مشکلی آماده هستند و در صورت نیاز، دستگاه‌های جایگزین را ارسال می‌کنیم یا اعتبار فروشگاه Google را ارائه می‌کنیم. در طول سال‌ها، ما سخت کار کرده‌ایم تا اطمینان حاصل کنیم که مشتریان مشترک ما تجربه مثبتی خواهند داشت و از اینکه Sonos همچنان از سیستم حقوقی استفاده می‌کند به‌گونه‌ای که عمداً مشکلاتی را برای این کاربران ایجاد می‌کند، ناامید شده‌اند.»

-سخنگوی گوگل

بیشتر در Google Home:

FTC: ما از پیوندهای وابسته خودکار برای کسب درآمد استفاده می کنیم. بیشتر.


برای اخبار بیشتر، 9to5Google را در YouTube بررسی کنید: