برای بازرگانان ارائه می کند
Pinterest پنج به روزرسانی جدید را ارائه می دهد که هدف اصلی آن کمک به بازرگانان برای راه اندازی ویترین ، تولید فروش و اندازه گیری نتایج آنها است. p>
خرید تعطیلات آغاز شد Pinterest می گوید ، خیلی زود پیش از این سال ، با جستجوهایی مانند “ایده های هدیه کریسمس” در آوریل (که 3 برابر بیشتر از سال است).
طی شش ماه گذشته ، تعداد کاربران Pinterest که مشغول خرید هستند سطح بیش از 85٪ رشد کرده است. p>
با این وجود ، تفاوتی بین خرید و خرید وجود دارد و Pinterest می خواهد به بازرگانان کمک کند کاربران را به سمت برداشتن مرحله بعدی راهنمایی کنند. p>
“امروز ما هستیم معرفی جدیدترین مجموعه ابزارهای بازرگانی برای کمک به خرده فروشان در این فصل تعطیلات و فراتر از آن به مشتریان دسترسی پیدا کنند … “ p>
هدف Pinterest این است که بازرگانان را در به روزرسانی موارد زیر کمک کند:
اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از این به روزرسانی ها. p>
کمک به بازرگانان در کشف شدن h2>
وقتی کاربران Pinterest ایده های مربوط به خرید را جستجو می کنند ، ” اکنون بازرگانان پیشنهادی را بر اساس دسته بندی کالایی که آنها جستجو کرده اند ، مشاهده می کنم. p>


یک تجربه خرید پیشرفته را می توانید در برگه” فروشگاه “پیدا کنید. p>
تبلیغات < / span>
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
در برگه فروشگاه محصولات موجود در بورس طبقه بندی شده و همچنین گروه های محصولات ویژه و توصیه هایی که به صورت پویا ایجاد شده است. p>


برچسب گذاری محصول جدید h2>
بازرگانان اکنون می توانند تصاویر خود را با محصولات دقیق نشان داده شده با استفاده از ابزار برچسب گذاری جدید. p>


این به روز رسانی باعث پیشرفت بیشتر خریداران دقیقاً همان چیزی را که در عکس می بینند خریداری می کنند. p>


Pinterest خاطرنشان می کند که نسخه بهبود یافته ابزار برچسب گذاری محصول در آن است “آزمایش” ، بنابراین ممکن است در اوایل مشکلات جزئی وجود داشته باشد. p>
تبلیغات span>
ادامه مطلب را در زیر بخوانید span>
به روزرسانی های Catalogs
Pinterest یک رابط بصری بیشتری برای کاتالوگ ها ایجاد می کند ، که تجارت شما را آسان می کند. / p>
این شرکت در اطلاعیه ای اعلام کرد: p>
“اکنون بارگذاشتن کاتالوگ ها و فعال سازی تبلیغات خرید برای بازرگانان سریعتر و ساده تر است ، با مصرف سریعتر خوراک کاتالوگ ، ویدیو به عنوان تصویر قهرمان اصلی در مجموعه ها ، مجموعه ها به عنوان قالب تبلیغات خرید جدید و یک ابزار برنامه ریزی ترجیحی جدید که به شما امکان می دهد خرده فروشان همه محصولات را به وقت خود در Pinterest بارگذاری می کنند. “
با این به روزرسانی Pinterest کاتالوگ ها و مجموعه ها را گرد هم می آورد تا قالب تبلیغات جدید خرید را ایجاد کند. p>
آگهی جدید” مجموعه ها ” قالب به بازرگانان این امکان را می دهد تا دارایی اصلی و یک گروه محصول مربوطه را برای ایجاد یک واحد تبلیغاتی با چند تصویر انتخاب کنند. p>
تبلیغات span> < / p>
ادامه مطالعه در زیر span>
بازرگانان نیز در صورت تمایل این گزینه را دارند که از ویدیو به عنوان دارایی اصلی استفاده کنند. p>


Pinterest می گوید تبلیغ کنندگان که در اوایل سال شاهد افزایش 6 تا 18 درصدی متوسط اندازه کل سبد بوده اند. p>
به صورت خودکار پیشنهادات خرید h2>
بازرگانان روش جدیدی برای مقیاس گذاری فروش با پیشنهاد خودکار برای خرید دارند. p>
تبلیغات span>
ادامه مطلب را در زیر بخوانید span>
Pinterest اظهار داشت: “آن را تنظیم کنید و با پیشنهادات خودکار برای فروش کاتالوگ فراموش کنید. p> < p> پیشنهاد خودکار برای کمک به خرده فروشان در به حداکثر رساندن بودجه خود بدون بررسی دائمی خرید آنها طراحی شده است. p>
اکنون ، خرده فروشان می توانند به صورت پویا پیشنهاد یک گروه تبلیغاتی را تنظیم کنند تا بیشترین نتیجه را بگیرند. p> < div id = "attachment_385988" class = "wp-caption aligncenter"> پیشنهادات خودکار اکنون هنگام ایجاد یک کمپین یک گزینه است span>
div>
” خرده فروشانی که خودکار تست کردند هنگام بهینه سازی برای رویداد “تبدیل” ، پیشنهادات برای فروش کاتالوگ 28٪ تبدیل بیشتر داشته است و تقریباً 29٪ کلیک بیشتر هنگام بهینه سازی رویداد “کلیک” برای همان بودجه. “
تبلیغ span> p> < p> ادامه مطلب را در زیر بخوانید span>
Analytics تبدیل h2>
خرده فروشان می توانند با تجزیه و تحلیل جدید تبدیل Pinterest ، ببینند چگونه مشتریان در حال تکمیل مسیر خرید خود هستند. < / p>
ابزار تصویری با جزئیات بیشتر در عملکرد تبدیل ، جزئیات بیشتری در عملکرد تبدیل ارائه می دهد. p>
این به روزرسانی ها اکنون در دسترس هستند همه خرده فروشان در Pinterest. p>
منبع: اتاق خبر Pinterest