راهنمای مبتدیان برای تحلیل Pinterest و نحوه استفاده از آن

Pinterest مکانی برای کشف است – چه به دنبال دستور العمل های جدید باشید، چه در جستجوی ایده های لباس، چه بخواهید یک تابلوی خلق و خو ایجاد کنید، Pinterest محتوای متنوعی برای همه دارد. مهمتر از آن، Pinterest مکانی عالی برای مشاغل است برند خود را به بازار عرضه کنند به پلت فرم 463 میلیون کاربر.

مانند هر پلتفرم بزرگ رسانه های اجتماعی، مهم است که کسب و کارها درک کنند که محتوای آنها چگونه عمل می کند تا همچنان مخاطبان هدف خود را شگفت زده کنند. وارد Pinterest Analytics شوید.

Pinterest Analytics ابزار اندازه گیری داخلی پلتفرم است که به کسب و کارها اجازه می دهد موفقیت کمپین های ارگانیک و پولی خود را نظارت کنند. در این راهنمای مبتدیان، ما شما را با نکات و ریزه کاری های Pinterest Analytics آشنا می کنیم.

امروز پوشش می دهیم:

قبل از اینکه وارد تجزیه و تحلیل Pinterest شوید، در مورد استراتژی محتوای Pinterest خود به کمک نیاز دارید؟ مشکلی نیست! WebFX با Pinterest غریبه نیست و ما بیش از 25 سال تجربه در کمک به مشتریان در ساخت داریم. استراتژی های محتوا برای رسانه های اجتماعی و بیشتر.

با تماس با ما، متوجه شوید که در مورد چه چیزی هستیم 888-601-5359 برای صحبت با یک متخصص در مورد ما خدمات تبلیغاتی پینترست.

رشد حضور اجتماعی خود با WebFX پیاده روی در پارک است.

“WebFX به شما اجازه می دهد تا پلتفرم های رسانه های اجتماعی خود را بدون استرس رشد دهید! آنها آگاه هستند و با نیازهای شرکت شما سازگار هستند!»

درباره خدمات رسانه های اجتماعی ما بیشتر بیاموزید راهنمای مبتدیان برای تحلیل Pinterest و نحوه استفاده از آن

نحوه دسترسی به Pinterest Analytics

اولین چیز اول است – تا زمانی که به ابزار دسترسی نداشته باشید، نمی‌توانید یک متخصص Pinterest Analytics شوید.

برای دسترسی به Pinterest Analytics، تنها چیزی که نیاز دارید یک حساب تجاری است. اگر قبلاً یک حساب تجاری پینترست، شما آماده اید. اگر نه، به سادگی حساب خود را به حساب تجاری تبدیل کنید. هنگامی که حساب کسب و کار خود را جمع آوری کردید، وقت آن است که به Pinterest Analytics بروید.

وارد حساب تجاری پینترست خود شوید (اگر قبلاً وارد نشده اید) و به گزینه های منو در بالای صفحه خود بروید. را کلیک کنید تجزیه و تحلیل، سپس انتخاب کنید بررسی اجمالی از منوی کشویی

داشبورد تجزیه و تحلیل pinterest

داشبورد بررسی اجمالی آنالیتیکس شما یک نگاه جامع به معیارهای مختلف در مورد حساب Pinterest و محتوای آن به شما می دهد.

Pinterest Analytics: معیارهای کلیدی

پس از ورود به داشبورد نمای کلی خود، می‌توانید بین نمای کلی Pinterest Analytics، بینش مخاطبان، روندها و اطلاعات تبدیل خود جابه‌جا شوید.

گزینه های تجزیه و تحلیل pinterest

اگر تازه وارد Pinterest Analytics هستید، اطلاعات موجود در این داشبورد در ابتدا می تواند کمی سخت باشد. برای کمک به پیمایش در همه این موارد، بیایید در مورد برخی از معیارهای کلیدی که باید در Pinterest Analytics به آنها توجه کرد صحبت کنیم.

برای مروری بر برخی از آنها به ادامه مطلب بروید معیارهای کلیدی برای زیر نظر گرفتن داشبوردهای مختلف Pinterest Analytics.

برداشت ها

این معیار به تعداد دفعاتی که پین‌های شما در مقابل کاربران نشان داده می‌شود، خواه در فید صفحه اصلی، نتایج جستجو، یا تابلوی کاربر دیگر باشد، اشاره دارد. به عبارت دیگر، برداشت ها دیدگاه های یک پین هستند.

چرا مهم است: ردیابی برداشت‌های پین‌های خود می‌تواند به شما کمک کند تا دید بهتری به قابلیت مشاهده محتوای خود و نحوه تغییر آن بر اساس محتوا، کلمات کلیدی و غیره داشته باشید.

نامزدی ها

کاربر که پست شما را می بیند یک چیز است، اما تعامل با آن؟ این حتی بهتر است. نامزدی ها درباره اقداماتی که کاربران با محتوای شما انجام می دهند به شما بگوید. این شامل:

  • ذخیره می کند
  • پین کلیک ها
  • کلیک لینک های خروجی
  • تند کشیدن کارت چرخ فلک
  • سهام
  • و بیشتر

چرا مهم است: تجزیه و تحلیل تعامل پین‌ها به شما کمک می‌کند تا میزان تعامل را محاسبه کنید و محتوای خاصی را که کاربران بیشتر با آن درگیر هستند شناسایی کنید. به این ترتیب می توانید محتوای بیشتری را که مخاطبان می خواهند ایجاد کنید.

پین کلیک و نرخ کلیک

پین کلیک ها تعداد کل کلیک هایی است که روی پین یا تبلیغ شما انجام می شود تا باز شود. نرخ کلیک شما Pinterest به عنوان تعداد کل کلیک‌های روی پین یا تبلیغ شما بر روی محتوای موجود در و خارج از Pinterest تقسیم بر تعداد کل نمایش‌ها محاسبه می‌شود.

چرا اهمیت دارند: پین کلیک – و مهمتر از آن، نرخ کلیک پین شما – یک راه عالی برای اندازه گیری تعامل و علاقه مخاطبان به محتوای شما است. هرچه تعداد کلیک‌های پین بیشتر و نرخ تعامل بیشتر محتوای شما افزایش یابد، شانس شما برای افزایش ترافیک به وب‌سایت شما بیشتر می‌شود.

ذخیره می کند

قبلاً به عنوان “repins” شناخته می شد، تعداد دفعاتی را که کاربران Pinterest محتوای شما را به یک برد اضافه می کنند را ذخیره می کند. کاربران می‌توانند پین‌ها و سایر محتوای شما را در تابلوهای خودشان که معمولاً بر اساس مضامین یا موضوعات ایجاد می‌شوند، ذخیره کنند.

چرا مهم است: ذخیره به این معنی است که کاربر تقریباً مطمئناً در آینده از محتوای شما بازدید خواهد کرد، به این معنی که شما شانس بیشتری برای افزایش ترافیک در طول زمان خواهید داشت. به‌علاوه، محتوای شما در تابلوها و فیدهایی که قبلاً ممکن است در دسترس نبوده، در معرض دید بیشتری قرار گیرد.

کلیک های خروجی و نرخ کلیک خروجی

کلیک‌های خروجی که قبلاً به عنوان کلیک پیوند شناخته می‌شد، تعداد دفعاتی است که کاربران اقداماتی را انجام می‌دهند که آنها را به مقصدی خارج از Pinterest هدایت می‌کند. نرخ کلیک خروجی درصدی است که بر اساس تعداد کلیک‌ها به URL مقصد مرتبط با پین شما تقسیم بر تعداد نمایش‌های پین محاسبه می‌شود.

چرا اهمیت دارند: مانند نرخ کلیک پین، نرخ کلیک خروجی شما به شما بینشی می دهد که پین ​​های شما چقدر در تشویق کاربران به تعامل با محتوای شما تا جایی که به مقصدی خارج از Pinterest برده می شوند، موفق هستند.

پین و تخته بالا

این مورد آخر خود توضیحی است – پین‌ها و تابلوهای برتر شما به پین‌ها و تابلوهای با عملکرد برتر شما در 30 روز گذشته اشاره دارد. می توانید این موارد را بر اساس فیلتر کنید:

  • برداشت ها
  • نامزدی ها
  • پین کلیک ها
  • کلیک های خروجی
  • ذخیره می کند

چرا اهمیت دارند: دانستن محبوب‌ترین پین‌ها و تابلوهای شما می‌تواند به استراتژی محتوای آینده شما کمک کند تا به آنچه مخاطبان شما به دنبال آن هستند پاسخ دهد.

تحلیل Pinterest: بینش مخاطبان

اکنون که برخی از معیارهای کلی تجزیه و تحلیل Pinterest را برای ردیابی پوشش دادیم، بیایید در مورد مخاطبان شما صحبت کنیم.

بینش مخاطبان تجزیه و تحلیل pinterest

در Pinterest Analytics، Audience Analytics، داشبوردی است که به اطلاعات مربوط به اقدامات کاربران Pinterest در بین مخاطبان شما و جامعه کلی Pinterest اختصاص داده شده است. هنگام مشاهده Audience Analytics، می‌توانید داده‌های چند نوع مختلف از مخاطبان را مشاهده کنید:

  • کل مخاطبان: تعداد کاربرانی که پین‌های شما را دیده‌اند یا با آن‌ها درگیر شده‌اند.
  • مخاطبان درگیر: تعداد کاربرانی که با پین های شما درگیر شده اند.
  • کل مخاطبان پینترست: تعداد کل کاربرانی که پین‌ها را در سراسر Pinterest دیده‌اند یا با آن‌ها درگیر شده‌اند.
  • مخاطبان درگیر پینترست: تعداد کل کاربرانی که در تمام Pinterest با پین‌ها درگیر شده‌اند (از جمله کسانی که پین‌های شما را کلیک کرده یا ذخیره می‌کنند).

علاوه بر این، حتی می‌توانید دو مخاطب را با هم مقایسه کنید تا بتوانید بینش‌های مخاطب مختلف را در کنار هم مشاهده کنید. برای مروری کوتاه از برخی معیارهای کلیدی در Audience Insights که باید آنها را دنبال کنید، در ادامه بخوانید.

جمعیت شناسی

بینش مخاطبان پایه را پوشش می دهد اطلاعات دموگرافیک، شامل:

  • زبان
  • جنسیت
  • آمار دستگاه

علاوه بر این، معیارهای جمعیتی اطلاعاتی در مورد دسته بندی ها و علایق مختلف Pinterest ارائه می دهند.

چرا مهم است: داده های عمومی جمعیت شناختی به شما کمک می کند تا مخاطبان خود را بهتر درک کنید تا بتوانید محتوایی را ایجاد و منتشر کنید که با آنها طنین انداز شود. از طریق داده های جمعیتی می توانید محتوای خاص منطقه یا زبان ایجاد کنید و استراتژی کلی محتوای Pinterest خود را به خوبی تنظیم کنید.

بینش تبدیل

از طریق بینش تبدیل شما می توانید عملکرد خود را اندازه گیری کنید محتوای ارگانیک و پولی. بینش تبدیل شامل معیارهایی مانند بازگشت هزینه تبلیغات (ROAS) و هزینه هر اقدام (CPA) بنابراین می توانید تلاش های پولی Pinterest خود را مدیریت کنید.

بینش تبدیل تجزیه و تحلیل pinterest

چرا مهم است: همانطور که گفتیم، بینش تبدیل به کسب‌وکارها و تبلیغ‌کنندگان در پینترست اجازه می‌دهد تا تلاش محتوای پولی و ارگانیک خود را مدیریت کنند. وقتی محتوای ارگانیک و پولی خود را به طور یکپارچه با هم کار کنید، در راه رسیدن به یک استراتژی محتوای پینترست موفق هستید.

پین های تبدیل کننده برتر

پین‌های تبدیل برتر تأثیر پین‌های برتر شما را بر اساس اهداف مختلف تبدیل اندازه‌گیری می‌کنند، از جمله:

  • برداشت ها
  • بازدید از صفحه
  • پین کلیک ها
  • به سبد خرید اضافه کنید
  • وارسی

چرا مهم است: همیشه مهم است که بفهمید پین‌های شما چگونه کار می‌کنند و آیا عملکردها و تبدیل‌های خاصی را انجام می‌دهند. اگر آنها عملکرد خوبی دارند، بررسی کنید که چرا چنین است و سعی کنید این موفقیت را در سایر پین ها اعمال کنید.

به سبد خرید و پرداخت ها اضافه کنید

اگر یک تجارت الکترونیک در Pinterest هستید، این معیارها برای داشبورد Pinterest Analytics شما بسیار ارزشمند خواهد بود. افزودن به سبد خرید به تعداد دفعاتی اشاره دارد که کاربران اقلامی را به سبد خرید خود اضافه کرده‌اند، در حالی که تسویه‌حساب‌ها (شما حدس زدید)، تعداد کاربران کالاهای خریداری‌شده را اندازه‌گیری می‌کند.

چرا مهم است: افزودن به سبد خرید و معیارهای تسویه حساب به شما بینشی در مورد میزان خوبی می دهد صفحات محصول و پین ها کاربران را جذب کرده و آنها را به خرید تشویق می کنند.

نکته حرفه ای: برای تجزیه و تحلیل تبدیل مشتری، افزودنی های خود را به سبد خرید و پرداخت ها مقایسه کنید. اگر نرخ افزودن به سبد خرید شما بالا است اما تسویه‌حساب‌ها به میزان قابل توجهی کمتر است، ممکن است بخواهید صفحه پرداخت خود را تنظیم کنید تا مطمئن شوید مشکلی وجود ندارد، یا با کاربران پیگیری کنید تا ببینند چرا گاری های خود را رها می کنند.

قرابت

سنجه وابستگی Pinterest به شما می‌گوید که دسته‌ها و علایق برتر برای انتخاب مخاطب شما، از جمله قدرت علاقه مخاطبان شما به یک دسته خاص در مقایسه با کاربر معمولی در Pinterest.

چرا مهم است: با درک معیارهای وابستگی می توانید محتوایی ایجاد کنید که احتمال بیشتری برای درگیری مخاطبانتان داشته باشد و حتی آن علایق را در خود هدف قرار دهید. کمپین های تبلیغاتی پینترست.

بازدید از نمایه و صفحه

بازدید از نمایه به تعداد دفعاتی اشاره دارد که کاربران نمایه Pinterest شما را مشاهده کرده‌اند، در حالی که بازدید از صفحه تعداد دفعاتی را که افراد از وب‌سایت شما از Pinterest بازدید کرده‌اند را نشان می‌دهد.

چرا مهم است: اگر یکی از اهداف Pinterest شما افزایش یابد، بازدید از صفحه معیار بسیار خوبی برای مشاهده است تبدیل های وب سایت. همچنین می‌توانید به بازدیدهای نمایه نگاهی بیندازید تا ببینید آیا محتوای شما کاربران را تشویق می‌کند تا چیزهایی را که نمایه شما ارائه می‌دهد بیشتر ببینند.

Pinterest Analytics برای ویدیو

اگر حساب پینترست کسب و کار شما دارای مقدار قابل توجهی از محتوای ویدیویی، Pinterest Analytics همچنین دارای معیارهای ویدیویی است تا بتوانید عملکرد ویدیوها را در پین های خود ردیابی کنید.

در زیر معیارهای کلیدی برای مشاهده در Pinterest Analytics برای ویدیو آمده است:

  • بازدیدهای ویدیو: تعداد افرادی که ویدیوی شما را بیش از دو ثانیه با حداقل 50 درصد از ویدیو مشاهده می کنند.
  • میانگین زمان تماشا/پخش ویدیو: میانگین مدت زمانی که کاربر صرف پخش ویدیو و کارت های تصویر ثابت در پین شما می کند.
  • کل زمان تماشا/بازی: تعداد کل زمان پخش ویدیوی شما بر حسب دقیقه.
  • نمایشنامه های 10 ثانیه ای: تعداد دفعاتی که ویدیوی شما به مدت 10 ثانیه یا بیشتر پخش شده است.
  • بازی تا 95%: تعداد دفعاتی که ویدیوی شما برای 95 درصد طول آن مشاهده شده است.

Pinterest Analytics برای روندها

احساس می کنید با آنچه که این روزها در پینترست داغ است از جریان خارج شده اید؟ با Pinterest Trends می‌توانید اطمینان حاصل کنید که استراتژی محتوای Pinterest شما با علایق کاربران مطابقت دارد.

تجزیه و تحلیل روند pinterest

Pinterest Trends یک ویژگی است که به شما نشان می دهد کاربران در Pinterest چه چیزی را جستجو می کنند، از جمله جدول زمانی زمانی که موضوعات پرطرفدار محبوب شدند و پین های مرتبط با آن موضوعات با عملکرد برتر.

می‌توانید داده‌های روند را در Pinterest Trends بر اساس موارد زیر فیلتر کنید:

  • نوع روند (برترین روندهای ماهانه، برتر سالانه، رو به رشد و روندهای فصلی)
  • تاریخ پایان
  • منافع
  • کلید واژه ها
  • سن
  • جنسیت

74% افراد هنگام تصمیم گیری برای خرید از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند.

با حضور درخشان در رسانه های اجتماعی، تصمیم آنها را آسان کنید. با درخواست یک پیشنهاد بدون اجبار، ببینید برند شما چگونه می‌تواند سطح خود را ارتقا دهد.

یکی از کارشناسان ما در تماس خواهد بود در طی 24 ساعت!

استراتژی Pinterest خود را امروز با شراکت با WebFX تقویت کنید

بنابراین، آیا آماده هستید که در Pinterest Analytics غوطه ور شوید؟ سفر تجزیه و تحلیل Pinterest خود را با همکاری با a آژانس بازاریابی پینترست که به راه اندازی بیش از 165000 پست رسانه های اجتماعی و 650 کمپین تبلیغاتی برای مشتریان کمک کرده است.

امروز با WebFX شریک شوید تماس با ما به صورت آنلاین یا تماس گرفتن 888-601-5359 برای صحبت با یک متخصص در مورد ما خدمات بازاریابی پینترست.