این شرکت اعلام کرد که سوالات بعدی حمایت شده از این هفته در موتور پاسخگویی هوش مصنوعی Perplexity ظاهر می شود. شایعه شده از آوریل، قبلاً گزارش داده بودیم که تبلیغات Perplexity در Q4 راه اندازی می شوند و در اینجا آنها هستند.
چگونه کار می کند. تبلیغات به عنوان سؤالات بعدی ظاهر می شوند و در کنار پاسخ ظاهر می شوند.
- این سوال به عنوان “حمایت شده” برچسب گذاری می شود.
- پاسخ به سوالات حمایت شده توسط Perplexity ایجاد می شود، نه برندی که از سوال حمایت می کند.
به نظر می رسد. در اینجا یک اسکرین شات است که Perplexity از یک سوال بعدی حمایت شده به اشتراک گذاشته است:
چرا ما اهمیت می دهیم. 100 میلیون جستجو در هفته در Perplexity انجام می شود. اگرچه این عدد خیره کننده نیست، اما به برندها و مشاغل فرصت جدیدی برای دستیابی به مصرف کنندگان می دهد. با این حال، باید دید که کاربران Perplexity – که بسیاری از آنها حداقل تا حدی به دلیل تبلیغات گوگل را کنار گذاشتند – چگونه پاسخ خواهند داد.
با اعداد. یک عرشه زمین گیج نشان داد که:
- 80 درصد از کاربران آن دارای مدرک کارشناسی هستند.
- 30 درصد دارای «مقام رهبری ارشد» هستند.
- 65٪ در “حرفه های یقه سفید با درآمد بالا” هستند (به عنوان مثال، پزشکی، حقوق و مهندسی نرم افزار).
اولین شرکای تبلیغاتی این شرکت گفت در واقع، Whole Foods Market، Universal McCann و PMG جزو اولین برندها و آژانس هایی هستند که پیشنهاد تبلیغات جدید Perplexity را آزمایش می کنند.
چرا تبلیغات Perplexity گفت که در حال آزمایش تبلیغات است زیرا:
- «برنامههای تبلیغاتی مانند این به ما کمک میکنند درآمدی برای به اشتراک گذاشتن با شرکای ناشر خود ایجاد کنیم. تجربه به ما آموخته است که اشتراک به تنهایی درآمد کافی برای ایجاد یک برنامه اشتراک درآمد پایدار ایجاد نمی کند.
برنامه اشتراک درآمد Perplexity در ماه جولای راه اندازی شد.
پست وبلاگ Perplexity. چرا ما با تبلیغات آزمایش می کنیم
جدید در زمین موتورهای جستجو