Perplexity شروع به آزمایش تبلیغات به عنوان سؤالات بعدی حمایتی می کند

این شرکت اعلام کرد که سوالات بعدی حمایت شده از این هفته در موتور پاسخگویی هوش مصنوعی Perplexity ظاهر می شود. شایعه شده از آوریل، قبلاً گزارش داده بودیم که تبلیغات Perplexity در Q4 راه اندازی می شوند و در اینجا آنها هستند.

چگونه کار می کند. تبلیغات به عنوان سؤالات بعدی ظاهر می شوند و در کنار پاسخ ظاهر می شوند.

  • این سوال به عنوان “حمایت شده” برچسب گذاری می شود.
  • پاسخ به سوالات حمایت شده توسط Perplexity ایجاد می شود، نه برندی که از سوال حمایت می کند.

به نظر می رسد. در اینجا یک اسکرین شات است که Perplexity از یک سوال بعدی حمایت شده به اشتراک گذاشته است:

Perplexity شروع به آزمایش تبلیغات به عنوان سؤالات بعدی حمایتی می کند

چرا ما اهمیت می دهیم. 100 میلیون جستجو در هفته در Perplexity انجام می شود. اگرچه این عدد خیره کننده نیست، اما به برندها و مشاغل فرصت جدیدی برای دستیابی به مصرف کنندگان می دهد. با این حال، باید دید که کاربران Perplexity – که بسیاری از آنها حداقل تا حدی به دلیل تبلیغات گوگل را کنار گذاشتند – چگونه پاسخ خواهند داد.

با اعداد. یک عرشه زمین گیج نشان داد که:

  • 80 درصد از کاربران آن دارای مدرک کارشناسی هستند.
  • 30 درصد دارای «مقام رهبری ارشد» هستند.
  • 65٪ در “حرفه های یقه سفید با درآمد بالا” هستند (به عنوان مثال، پزشکی، حقوق و مهندسی نرم افزار).

اولین شرکای تبلیغاتی این شرکت گفت در واقع، Whole Foods Market، Universal McCann و PMG جزو اولین برندها و آژانس هایی هستند که پیشنهاد تبلیغات جدید Perplexity را آزمایش می کنند.

چرا تبلیغات Perplexity گفت که در حال آزمایش تبلیغات است زیرا:

  • «برنامه‌های تبلیغاتی مانند این به ما کمک می‌کنند درآمدی برای به اشتراک گذاشتن با شرکای ناشر خود ایجاد کنیم. تجربه به ما آموخته است که اشتراک به تنهایی درآمد کافی برای ایجاد یک برنامه اشتراک درآمد پایدار ایجاد نمی کند.

برنامه اشتراک درآمد Perplexity در ماه جولای راه اندازی شد.

پست وبلاگ Perplexity. چرا ما با تبلیغات آزمایش می کنیم


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

دنی گودویندنی گودوین

دنی گودوین مدیر تحریریه موتورهای جستجو Land & Search Marketing Expo – SMX است. او در سال 2022 به عنوان سردبیر ارشد به Search Engine Land پیوست. او علاوه بر گزارش در مورد آخرین اخبار بازاریابی جستجو، برنامه SME (کارشناس موضوعی) Search Engine Land را نیز مدیریت می کند. او همچنین به برنامه ریزی رویدادهای SMX ایالات متحده کمک می کند.

گودوین از سال 2007 در مورد آخرین پیشرفت‌ها و روندها در جستجو و بازاریابی دیجیتال ویرایش و می‌نویسد. او قبلاً سردبیر اجرایی مجله موتور جستجو (از سال 2017 تا 2022)، مدیر مدیر Momentology (از 2014-2016) و سردبیر Search بوده است. ساعت موتور (از 2007 تا 2014). او در بسیاری از کنفرانس‌های جستجوی اصلی و رویدادهای مجازی سخنرانی کرده است، و برای تخصصش توسط طیف گسترده‌ای از نشریات و پادکست‌ها منبع داده شده است.

Source link