جستجو و حداکثر عملکرد، جفت شدن قدرت تبلیغات هستند
جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی و حداکثر عملکرد به شما کمک میکنند تا تبدیلها را در سراسر Google به حداکثر برسانید. کمپینهای جستجوی خود را با ترکیب کلیدواژههای تطبیق گسترده با پیشنهاد هوشمند افزایش دهید. Performance Max این مورد را گسترش میدهد تا به شما کمک کند تبدیلهای افزایشی را در همه کانالهای تبلیغاتی Google – از جمله جستجو، افزایش دهید. با استفاده از فناوری هوش مصنوعی بدون کلمه کلیدی بهبودیافته، محتوای صفحه فرود، داراییها و فید محصول شما (اگر دارید) را تجزیه و تحلیل میکند تا درخواستهای تبدیل جدید را پیدا کند و تبلیغات متنی مرتبط را ایجاد کند که با هدف کاربر مطابقت دارد. اینها فرصت های جستجوی افزودنی هستند – علاوه بر باز کردن قفل عملکرد اضافی در YouTube، Display، Discover، Gmail و Maps.
ما بازخورد شما را شنیدهایم که میخواهید راههای بیشتری برای هدایت عملکرد حداکثر عملکرد در موجودی جستجو و خرید داشته باشید. کلمات کلیدی منفی در سطح حساب در این ماه در دسترس قرار گرفتند و به شما امکان میدهند جستجوهای خاصی را که نمیخواهید به دلیل مناسب بودن نام تجاری یا دلایل دیگر در آنها تبلیغات نشان دهید، حذف کنید.
استثناهای مارک تجاری در سطح کمپین نیز برای کنترل بیشتر به زودی ارائه میشوند، بنابراین کمپینهای Performance Max شما برای درخواستهای مارکی که میخواهید در موجودی جستجو و خرید از آنها اجتناب کنید، استفاده نمیشوند. اعمال این استثناها همچنین به مسدود کردن ترافیک بیشتر املاییهای نام تجاری و جستجوهای مارک در یک زبان خارجی کمک میکند. شما میتوانید شرایط برند خود را حذف کنید و از فهرستی از مارکهای دیگر برای حذف انتخاب کنید. اگر مارکهایی در لیست وجود نداشته باشد، گزینهای را در Google Ads برای درخواست اضافه شدن میبینید.
اگر در فهرست موجودی YouTube و Display نیاز به تناسب نام تجاری دارید، لطفاً از مرکز تناسب محتوا که به تازگی راه اندازی شده است دیدن کنید.