6 نمونه تبلیغات حداکثر عملکرد + نمای کلی

نماد یادداشت ها

Performance Max چیست؟

حداکثر عملکرد یک نوع کمپین مبتنی بر هدف است که به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد به کل موجودی خود از یک کمپین دسترسی داشته باشند.

تبلیغات گوگل ابزار قدرتمندی است که برای موفقیت بسیاری از شرکت ها ضروری است. راه‌اندازی تبلیغات حداکثر عملکرد آنها راه را برای شرکت‌ها هموار کرد تا کمپین‌های تبلیغاتی خود را ساده کنند و در عین حال به مخاطبان خود دسترسی پیدا کنند.

درک عملکرد حداکثر می تواند روش تبلیغاتی جدیدی را باز کند که به کسب و کار شما کمک می کند بازده بهتری داشته باشد. در این صفحه، چند سوال در مورد تبلیغات حداکثر عملکرد، از جمله:

بیا شروع کنیم!

اگر می‌خواهید بیشتر از تبلیغات گوگل خود بهره ببرید، WebFX می‌تواند کمک کند. با همکاری با یک Google Premier Partner، تیمی را به دست می‌آورید که کمپین‌های تبلیغاتی گوگل را توسعه می‌دهند. زنگ زدن 888-601-5359 امروز برای چت با یک استراتژیست امروز!

ترافیک از طریق بازده تبلیغات PPC جذب می شود 50٪ تبدیل بیشتر نسبت به تبلیغات ارگانیک

آیا از PPC در تلاش های بازاریابی خود استفاده می کنید؟ بیا شروع کنیم.

راهنمای را مشاهده کنید فلش سمت راست

cta62 img

تبلیغات حداکثر عملکرد چیست؟

تبلیغات حداکثر عملکرد (همچنین به عنوان تبلیغات PMax شناخته می شود) بخشی از یک نوع کمپین مبتنی بر هدف است که به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد به کل موجودی خود از یک کمپین دسترسی داشته باشند. این نوع تبلیغات از عملکرد یادگیری ماشینی گوگل برای قالب بندی تبلیغات در پلتفرم های مختلف استفاده می کند.

کانال های گوگل

تمایز اصلی تبلیغات PMax و سایر قالب‌های تبلیغاتی گوگل، استفاده آنها از هوش مصنوعی (AI) برای همه ویژگی‌هایشان است. به جای اینکه مناقصه، بودجه، بهینه‌سازی، خلاقیت‌ها و سایر جنبه‌های تبلیغاتی را انجام دهید، می‌توانید از هوش مصنوعی گوگل این کار را انجام دهید.

6 نمونه تبلیغات حداکثر عملکرد

با این نمونه‌های تبلیغات حداکثر عملکرد Google، می‌توانید ببینید که یک تبلیغ در پلتفرم‌های مختلف چگونه به نظر می‌رسد. ما به نمونه ای از Verizon نگاه می کنیم تا نحوه نمایش این تبلیغات در کانال های مختلف را تجسم کنیم.

1. جستجوی تبلیغات

آگهی جستجو

جای تعجب نیست که تبلیغات جستجو در صفحات نتایج جستجوی گوگل ظاهر می شوند. این تبلیغات مربوط به کلمات کلیدی است که کاربر برای درخواست خود وارد کرده است.

تبلیغات PMax برای کار همزمان با تبلیغات هدفمند کلمه کلیدی طراحی شده است. بنابراین، اگر در حال حاضر یک کلمه کلیدی را در حساب خود هدف قرار داده اید، گوگل معمولاً کمپین جستجو را بر PMax اولویت می دهد.

با این حال، اگر کلمه کلیدی مرتبطی وجود دارد که شما آن را هدف قرار نمی دهید، ممکن است زمان خوبی برای استفاده از تبلیغات PMax باشد. در این صورت، تبلیغی با بالاترین رتبه آگهی – PMax یا آگهی جستجو – نشان داده می شود. این همان چیزی است که PMax با تبلیغات جستجوی معمولی در داخل متفاوت است، حتی اگر برای بیننده یکسان به نظر برسد.

به عنوان مثال، فرض کنید که Verizon یک کمپین جستجو داشت که «بهترین ارائه دهندگان اینترنت» را هدف قرار می داد، اما «سریع ترین ارائه دهندگان اینترنت» را هدف قرار نمی داد. اگرچه این پرس و جوها تقریباً مشابه هستند – بهترین ارائه دهندگان اینترنت دارند سریعترین سرعت اینترنت — بنابراین تبلیغات Verizon همچنان می تواند برای “سریع ترین ارائه دهندگان اینترنت” ظاهر شود.

تفاوت این است که تبلیغ PMax در صورتی که رتبه آگهی بهتری نسبت به آگهی جستجو داشته باشد، می تواند برای جستجوی «سریع ترین ارائه دهندگان اینترنت» ظاهر شود، زیرا آگهی جستجوی آنها مستقیماً این عبارت را هدف قرار نمی دهد.

در این مثال، این تبلیغات مانند هر تبلیغات PPC دیگری به نظر می رسد و در بالای SERP ها قرار می گیرند تا فورا توجه کاربران را به خود جلب کنند. معمولاً هیچ تصویر یا ویدیویی وجود ندارد، فقط متن وجود دارد.

2. نمایش تبلیغات

تبلیغات PMax از دارایی های شما برای ایجاد بهترین تبلیغ برای کمپین شما استفاده می کنند. دارایی‌هایی که جذب می‌کند به کانال بستگی دارد که بر ظاهر تبلیغات نمایشی تأثیر می‌گذارد.

یک تبلیغ Verizon PMax برای Fios می‌تواند شامل یک ویدیوی متنی سنگین باشد که ویژگی‌هایی را که ارائه می‌دهند یا یک عکس با آرم و شعار Verizon، بسته به آنچه Google از دارایی‌های یک شرکت می‌کشد، باشد. فقط به یاد داشته باشید، هوش مصنوعی چیزی است که تعیین می کند چه چیزی کشیده می شود، و همه اینها بر اساس اهداف تعیین شده، مخاطبان، بودجه و سایر عوامل بهینه سازی شما است.

کاربران می توانند تبلیغات نمایشی شما را در هر سایتی که به آنها اجازه می دهد ببینند. یکی از مکان های رایجی که می توانید تبلیغات نمایشی پیدا کنید، وبلاگ ها یا خبرنامه های رایگان است. این تبلیغات می تواند بنر، نوار کناری، ویدئو و موارد دیگر باشد. آنها معمولاً متن را جدا می کنند تا کاربران را تشویق کنند که به پیمایش در صفحه ادامه دهند.

3. تبلیغات یوتیوب

تبلیغ یوتیوب

تبلیغات YouTube می توانند مانند مثال بالا در فید ظاهر شوند یا می توانند قبل، در حین و بعد از ویدیوها پخش شوند. شما این ویدئوها را در دارایی های تبلیغاتی خود آپلود می کنید و هوش مصنوعی گوگل بر اساس اهداف کمپین، سیگنال های مخاطب و غیره تعیین می کند که از چه ویدئوهایی استفاده کنید.

بنابراین، ویدیویی که نشان می دهد می تواند بر اساس این ویژگی ها تغییر کند!

4. تبلیغات را کشف کنید

کانال Discovery در برنامه تلفن همراه Google Chrome قرار دارد. همانطور که کاربران به طور طبیعی مرور می کنند، Google داده های جستجو را جمع آوری می کند و شروع به نشان دادن توصیه ها و پیشنهادات بر اساس سابقه آنها می کند. این تبلیغات شبیه تبلیغات نمایشی هستند که اغلب دارای یک تصویر و متن تار هستند.

سپس هوش مصنوعی گوگل تعیین می‌کند که مثلاً از کدام عناوین و تصاویر بر اساس سیگنال‌های مخاطب، تبلیغات با عملکرد بالا و سایر عوامل برای تبلیغات استفاده کند. اگر چندین عنوان و تصویر در دارایی‌های تبلیغاتی خود دارید، Google می‌تواند از میان آن مجموعه، بهترین ترکیب را ایجاد کند.

5. تبلیغات جیمیل

تبلیغات جیمیل در صندوق ورودی با یک برچسب روی آنها ظاهر می شود:

خطوط موضوع جیمیل

وقتی روی ایمیل کلیک می کنید، این تبلیغ ظاهر می شود:

تبلیغ جیمیل

این یک تبلیغ تصویری ساده با لینک بازگشت به وب سایت Verizon است. این تبلیغات نسبت به سایرین قانونی تر به نظر می رسند زیرا مستقیماً از Google می آیند. آنها همچنین کاملاً بر اساس فعالیت Gmail کاربران شخصی سازی شده اند.

و مانند سایر تبلیغات PMax، داده های مورد استفاده برای ایجاد این تبلیغات Gmail مستقیماً از دارایی های ایمیل شما می آیند. هوش مصنوعی گوگل یک عنوان و تصویر سفارشی را بر اساس سیگنال های مخاطب و سایر عوامل کلیدی عملکرد تبلیغات انتخاب می کند.

6. تبلیغات نقشه

تبلیغ نقشه های گوگل

در نهایت، ما تبلیغاتی داریم که در Google Maps ظاهر می شوند. هنگامی که کاربران برای کسب و کارهای محلی جستجو می کنند، نتایج حمایت شده را بالاتر از سایرین خواهند دید، درست مانند تبلیغات جستجو. این آگهی‌ها بیشتر شبیه فهرست‌های کسب‌وکار هستند، بنابراین مهم است که تمام اطلاعات لازم برای Google را برای ایجاد دقیق آگهی PMax لحاظ کنید.

آیا کیفیت عملکرد PPC SMB خود را زیر سوال می برید؟

بدست بیاور ممیزی رایگان PPC از WebFX امروز!

cta33 img

آنچه به تبلیغات حداکثر عملکرد می رود

بیایید به دارایی های مختلفی که می توانید برای ایجاد تبلیغات PMax مختلف خود بگنجانید، بپردازیم:

  • سرفصل ها و توضیحات: هدر و توضیحات برای جلب توجه کاربران ضروری است. این دارایی‌ها در همه پلتفرم‌ها ظاهر می‌شوند و کاربران را وادار می‌کنند روی تبلیغ شما کلیک کنند.
  • تصاویر: برخی از قالب‌های تبلیغاتی به تصاویر نیاز دارند، بنابراین باید تصاویر مرتبط و جذاب را برای کمک به حداکثر رساندن رویکرد خود در هر پلتفرم آپلود کنید. می‌توانید تصاویر منظره، تصاویر مربعی، تصاویر پرتره، آرم‌های مربعی، و نشان‌واره‌های منظره را بارگذاری کنید، به شرطی که از دستورالعمل‌های دارایی Google پیروی کنند.
  • فیلم های: ویدئوها یکی دیگر از دارایی های مهم برای تبلیغات PMax هستند، به خصوص آنهایی که در سایت هایی مانند YouTube ظاهر می شوند. مشابه تصاویر، می‌توانید فرمت‌های ویدیویی مختلف را برای مطابقت با دستورالعمل‌های Google آپلود کنید.
  • دیگر: برای ایجاد یک تبلیغ موفق، باید دارایی‌های دیگری مانند نام کسب‌وکار، لینک‌های سایت، فراخوان‌ها برای اقدام (CTA) و سیگنال‌های مخاطبان را نیز درج کنید. اینها تمام اطلاعات مورد نیاز کاربران را هنگام مشاهده تبلیغ در اختیار آنها قرار می دهد.

برای کمک به ایجاد تبلیغات PMax بهتر، می‌خواهید چندین نسخه از هر دارایی را آپلود کنید. آپلود گزینه های متعدد به هوش مصنوعی گوگل اجازه می دهد تا بهترین نسخه تبلیغات را برای به حداکثر رساندن تبدیل شما ایجاد کند.

کمپین تبلیغاتی گوگل خود را با متخصصان بسازید

مدیریت تبلیغات گوگل با شریک آسان تر است. اگر می‌خواهید سرنخ، درآمد و بازده بیشتری از تبلیغات خود دریافت کنید، WebFX اینجاست تا به شما کمک کند.

برای راه‌اندازی، پیگیری و رشد کمپین‌های تبلیغاتی خود می‌توانید با بیش از 150 عضو تیم دارای گواهینامه Google Ads همکاری کنید. ما همه چیز را از خدمات پرداخت به ازای کلیک (PPC) گرفته تا مدیریت Google Ads ارائه می دهیم تا به شما در ایجاد کمپین ایده آل برای شرکت خود کمک کنیم.

برای یادگیری بیشتر آماده اید؟ امروز یک پیشنهاد رایگان و بدون تعهد درخواست کنید!

Source link