محتوای اول مردم: آنچه گوگل به دنبال آن است

گوگل منابع ارزشمندی را در مورد الگوریتم‌های خود به اشتراک می‌گذارد که به بازاریابان کمک می‌کند بفهمند چگونه در بالای صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) قرار بگیرند. در طول سال‌ها، تمرکز بیش از حد بر روی نوشتن برای رتبه‌بندی، یک سرزمین بایر دیجیتالی از محتوای تکراری و سطحی ایجاد کرد.

همه ما قبلاً آن را دیده‌ایم – محتوای سئو به وضوح محتوای سئو. از پر کردن کلمات کلیدی گرفته تا کرک های تولید شده توسط هوش مصنوعی تا برداشت های یک اندازه، اینترنت پر از محتوای بازگردانده شده است.

سیستم محتوای مفید Google برای تغییر چشم انداز جستجو با تأکید بر محتوای اول افراد – و پیامدهای آن توسط سایت ها در سراسر وب احساس شده است. اکنون با به‌روزرسانی اصلی مارس 2024، Google سیستم محتوای مفید را در الگوریتم اصلی قرار داده است که باعث می‌شود محتوای اول افراد حیاتی‌تر شود.

در این مقاله، توضیح خواهم داد که محتوای اول مردم چیست و چرا اهمیت دارد. سپس، من به شما یاد خواهم داد که چگونه فرآیندهای نوشتاری ایجاد کنید که ارزش بیشتری برای خوانندگان ایجاد کند تا به شما کمک کند در SERP رتبه بندی کنید، به سرنخ های با کیفیت بالاتر برسید و ارتباط قوی با مخاطبان خود ایجاد کنید.

محتوای اول مردم چیست؟

محتوای اول مردم محتوایی است که عمدتاً با در نظر گرفتن مخاطب هدف ایجاد می شود. البته این بدان معنا نیست که نمی تواند محتوای سئو باشد.

سیستم محتوای مفید Google، بینش های دست اول و منابع عمیق را برای حل مشکلات مخاطبان به عنوان راه هایی برای قرار دادن «اولیت مردم» در محتوای آنلاین خود برجسته می کند. گوگل می گوید که سیستم محتوای مفیدش به «محتوای اصلی و مفیدی که برای مردم ایجاد شده است» پاداش می دهد.

هدف به روز رسانی محتوای مفید ارتقای محتوایی است که:

  • با خواسته ها و نیازهای مخاطب همسو می شود.
  • بر مفید بودن و ارزش افزوده تمرکز می کند.
  • تجربه خواندن رضایت بخشی را ارائه می دهد.

قرار دادن نیازهای مخاطب بیش از هر چیز دیگری – یکی از اجزای حیاتی یک استراتژی بازاریابی خوب طراحی شده – اکنون به درستی در بهترین شیوه های رتبه بندی گوگل با این به روز رسانی منعکس شده است. با این حال، بهینه سازی برای کمک به محتوای ارزشمند شما برای رسیدن به مخاطبان هدف شما توصیه می شود.

افراد – اول در مقابل موتور جستجو – اول محتوا

محتوای اول مردم بر ارائه محتوای کاربردی و عمیق از تجربه دست اول تمرکز دارد، در حالی که محتوای اول موتور جستجو با هدف بازی الگوریتم برای رتبه بندی است.

محتوای اول موتور جستجو به طور خاص برای جلب بازدید وب سایت از موتورهای جستجو ایجاد می شود. اغلب مواردی را که قبلاً بدون اطلاعات جدید یا ارزش اضافی منتشر شده است، خلاصه می کند.

محتوای اول موتور جستجو معمولاً مبتنی بر تخصص موضوع نیست، بنابراین نمی تواند به اندازه کافی عمیق باشد تا مشکلات واقعی کاربر را برطرف کند. اگر SERP ها فقط حاوی بازنگری های محتوای سطحی یکسان باشند، خوانندگان بدون پاسخی که نیاز دارند ترک می کنند.

به‌روزرسانی محتوای مفید Google سؤالات راهنمایی را ارائه می‌کند تا به شما کمک کند تعیین کنید آیا محتوای شما انسان‌ها را در اولویت قرار می‌دهد یا خیر.

برای بررسی اینکه آیا محتوای شما به مخاطبان شما خدمت می کند، این سوالات را از خود بپرسید:

  • آیا مخاطبان من این محتوا را مفید می دانند؟
  • آیا تیم من به تخصص دست اول مجهز شده و قادر به نشان دادن دانش عمیق در مورد این موضوع است؟
  • آیا محتوا با هدف یا تمرکز اصلی ما مطابقت دارد؟
  • آیا محتوا به اندازه کافی عمیق است که به مخاطبان من در رسیدن به هدف کمک کند؟
  • آیا تجربه رضایت بخشی برای خوانندگان ارائه می دهد؟
  • آیا می توانم بینش منحصر به فردی را به خوانندگان خود ارائه دهم؟

ایجاد محتوایی که با نیازهای مخاطبان شما مطابقت نداشته باشد (مانند پوشش موضوعات پرطرفدار زمانی که مخاطبان شما به آن موضوعات اهمیت نمی دهند) رتبه خوبی نخواهد داشت. همچنین اگر از اتوماسیون بیش از حد برای تولید انبوه محتوا در موضوعات مختلف استفاده کنید، محتوای شما رتبه بندی نمی شود.

محتوایی که بینش های دست اول و جدید ارائه می دهد غالب خواهد بود.

چرا نوشتن محتوای اول افراد مهم است؟

نوشتن محتوای اول از همه فقط برای خوانندگان خوب نیست. برای تجارت خوب است

محتوای انسان محور و ماهرانه به شرکت شما کمک می کند:

  • ایجاد اقتدار محتوای خبره شما را به عنوان یک منبع معتبر معرفی می کند و باعث ایجاد اعتماد در بین مخاطبان می شود.
  • ارزش بیشتری ارائه دهید. وقتی محتوای شما به نقاط درد، علایق و نیازهای مخاطب می پردازد، طبیعتاً ارزش بیشتری برای خوانندگان شما ایجاد می کند.
  • روابط بهتر و وفاداری مشتری را تقویت کنید. زمانی که منبع قابل اعتمادی از اطلاعات با کیفیت هستید، خوانندگان برای دریافت محتوای بیشتر برمی گردند و آن را با دیگران به اشتراک می گذارند.
  • تجربه بهتری برای مشتری ارائه دهید. ارائه اطلاعات عمیق که به تمام سوالات خواننده در یک مکان پاسخ می دهد، از تجربه کاربری بهتر پشتیبانی می کند.
  • جذب سرنخ های بهتر زمانی که محتوای شما بر نیازهای واقعی مخاطب تمرکز می کند، به شما کمک می کند تا بالاترین کیفیت را جذب کنید.
  • بیشتر بفروش. هنگامی که اعتماد ایجاد کردید که می توانید آنچه را که می گویید انجام دهید و آن را از طریق محتوای با کیفیت بالا ثابت کنید، فروش به سرنخ های خود آسان تر می شود.
  • برتری رقابت سرمایه گذاری بر روی محتوای مردمی، شرکت شما را از رقبای متمایز می کند که در تولید محتوای سطحی یا تولید انبوه هوش مصنوعی گیر کرده اند.

حالا که می دانید چرا مهم است، بیایید بحث کنیم چگونه برای ساخت محتوای اول مردم

چگونه محتوای اول مردم را بنویسیم

قرار دادن خوانندگان خود با توجه به نیازهای آنها و حل مشکلات آنها با بینش های تخصصی خود بهترین راه برای صعود به صدر SERP ها در سال 2024 است.

در اینجا نحوه انجام آن آمده است.

روی EEAT تمرکز کنید

گوگل اکنون محتوای نوشته شده توسط نویسندگان با بالاترین سطح دانش را در اولویت قرار می دهد. رهنمودهای EEAT (تجربه، تخصص، اعتبار، و قابل اعتماد بودن) Google اطلاعاتی را در مورد نحوه انجام این تصمیمات توسط Google ارائه می دهد.

بیایید EEAT را حتی بیشتر تجزیه کنیم:

  • تجربه: گوگل حساب های دست اول و شخصی را در اولویت قرار می دهد.
  • تجربه و تخصص: گوگل به دنبال محتوای تولید شده توسط یک متخصص موضوعی است که سطح تخصص بالاتری نسبت به سایر محتوای موجود ارائه می دهد. موضوع محتوا نیز باید با سطح دانش بالای وب سایت در آن زمینه خاص هماهنگ باشد.
  • اقتدار: سایت های معتبر منابع اطلاعاتی هستند و معیاری از شهرت در صنعت شما ارائه می دهند.
  • امانت: مشروعیت، دقت و شفافیت همگی به قابل اعتماد بودن محتوای شما، همراه با امنیت سایت و تخصص نسبی در مورد موضوع کمک می کنند.

برای نوشتن برای EEAT، روی ایجاد محتوایی با پشتوانه تجربه شخصی دست اول یا نوشته شده توسط یک متخصص موضوع (SME) یا با پشتیبانی از بینش SME تمرکز کنید. شما باید به وضوح یک نویسنده با اقتدار را در فضای خود نشان دهید.

تخصص خود را در این موضوع با عمیق‌تر کردن همه چیزهایی که خواننده شما برای رسیدن به هدف خود در مقاله باید بداند، نشان دهید.

اطمینان حاصل کنید که از ادعاها با اجماع کارشناسان پشتیبانی می کنید. شامل آمار، ادعاهای قابل سنجش، و معیارهای خاص صنعت با پیوندها و استنادها برای محتوای فعلی و با اعتبار بالا باشد.

تخصص، اقتدار و قابل اعتماد بودن سایت هایی که به آنها پیوند می دهید نیز بر درک Google از EEAT شما تأثیر می گذارد.

به مخاطبان خود توجه کنید

درک عمیق مخاطبان و نگرانی های آنها باید به عنوان یک راهنمای برای هر چیزی که ایجاد می کنید باشد.

برای حمایت از استراتژی محتوای خود با پاسخ به این سؤالات شروع کنید:

  • مخاطب من کیست؟
  • چرا آنها به طور خاص به این موضوع اهمیت می دهند؟
  • چگونه این محتوا به آنها در یادگیری، رسیدن به اهداف یا حل مشکلاتشان کمک می کند؟

وقتی مخاطبان خود، مشکلات آنها و آنچه را که برایشان مهم است درک کنید، به اشتراک گذاشتن بینش های عمیق تر و مثال های مرتبط که به آنها کمک می کند آسان تر می شود.

مشکلات خوانندگان خود را حل کنید

برای کمک به مخاطبان خود در حل مشکلات خود، ابتدا باید بدانید که برای حل کدام مشکلات به کمک نیاز دارند. سوالاتی که می پرسند اغلب سرنخ های قوی ارائه می دهند.

از طریق نظرسنجی با مشتریان خود صحبت کنید یا با تیم هایی که مستقیماً با آنها کار می کنند، مانند پشتیبانی مشتری یا فروش، مشورت کنید. جوامع آنلاین، مانند Quora و Reddit، می توانند سرنخ های بیشتری ارائه دهند.

هنگام تولید محتوا برای رسیدگی به این مشکلات، بر توضیح فرآیندهای مرتبط با محصول یا خدمات خود تمرکز کنید که تجربه دست اولی با آنها دارید.

توضیح دهید که چه گام های عملی برای حل یک مشکل مشابه برداشته اید یا در مورد استراتژی شرکت دیگری برای حل آن مشکل گزارش دهید.

یک تجربه کاربری برجسته ایجاد کنید

یک تجربه کاربری قوی خوانندگان را برای مدت طولانی تری در صفحه شما نگه می دارد و آنها را وادار می کند که بیشتر سایت شما را کاوش کنند.

برای ایجاد یک تجربه کاربری قوی در محتوای خود، این نکات را دنبال کنید.

  • سرب با ارزش فوری. خوانندگان باید بدانند که از صرف وقت خود برای خواندن محتوای شما چه ارزشی به دست خواهند آورد – آنها برای کشف آن نیازی به حفاری ندارند. ساختار محتوای خود را طوری تنظیم کنید که مهم ترین اطلاعات ابتدا ارائه شود و جزئیات پشتیبانی در ادامه ارائه شود.
  • از مثال های مرتبط استفاده کنید. بینش‌های عملی و مثال‌هایی را که مخاطبانتان می‌توانند با آن‌ها ارتباط برقرار کنند، بگنجانید.
  • روی دسترسی تمرکز کنید. جملات آسان برای خواندن و فونت‌های با کنتراست بالا تضمین می‌کنند که هر خواننده می‌تواند از محتوای شما بیاموزد و از آن استفاده کند.
  • شخصیت خود را نشان دهید. خوانندگان می خواهند شخصیت برند شما را ببینند. شما را قابل ارتباط تر می کند و رابطه عمیق تری با خواننده ایجاد می کند.
  • سرعت صفحه را فراموش نکنید. صفحات وب ریسپانسیو که به سرعت بارگذاری می شوند برای ایجاد یک تجربه کاربری خوب ضروری هستند.

محتوایی که دارای ارزش است و دسترسی به آن آسان است، خوانندگان را برای دریافت مطالب بیشتر باز خواهد داشت.

چگونه بین افراد و محتوای اول با سئو تعادل برقرار کنیم

قلب سئو همیشه ارائه بهترین پاسخ ها برای درخواست های کاربران جستجو بوده است و بسیاری از اصول استاندارد سئو هنوز هم اعمال می شوند.

با پیروی از این نکات می توانید در حین بهینه سازی سئو، یک تجربه خواننده برجسته را ارائه دهید.

  • مضامین کلمات کلیدی را پیدا کنید به جای تمرکز بر روی یک کلمه کلیدی اصلی، روی مضامین کلمات کلیدی تمرکز کنید تا به شما کمک کند بطور طبیعی مترادف ها و اصطلاحات مرتبط معنایی را ادغام کنید. بسیاری از ابزارهای محتوای SEO می توانند به شما در کشف کلمات کلیدی و مضامین کمک کنند.
  • کلمات کلیدی را در سرفصل ها ادغام کنید. از کلمات کلیدی در عناوین خود استفاده کنید تا پیام شما را هم برای خوانندگان و هم برای خزنده های موتورهای جستجو روشن کنید.
  • ساده و مختصر بنویسید. نشان دادن تخصص خود در زمینه موضوع به معنای پر کردن محتوای خود با اصطلاحات تخصصی صنعت نیست. بله، مخاطبان شما باهوش هستند، اما زمان آنها حتی ارزشمندتر است. نوشتن به سادگی به خوانندگان کمک می کند تا پیام شما را بدون انجام تحقیقات بیشتر به سرعت درک کنند. زبان ساده و مختصر به خوانندگان و موتورهای جستجو کمک می کند تا پیام شما را به سرعت درک کنند و به وقت خواننده شما احترام بگذارد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ساختن وبلاگ‌های سئوی انسانی، مختصر محتوا و قالب‌های پست وبلاگ ما را بررسی کنید.

برای نوشتن محتوای قدرتمند و اول مردم کمک بگیرید

در Victorious، رویکرد سئوی ما از همان ابتدا برای افراد بود.

اگر به دنبال ایجاد محتوای مفید و خواننده اول برای وب سایت خود هستید، تیم کارشناسان ما اینجا هستند تا به شما در ایجاد یک استراتژی محتوای قوی کمک کنند. خدمات نوشتن محتوای SEO ما از محتوای قدرتمند و انسان محور پشتیبانی می کند که در SERP ها رتبه بالاتری دارد. محتوای ما با سئو باعث ترافیک با کیفیت بالا به وب سایت شما می شود، جایی که خوانندگان به سؤالات خود پاسخ می دهند و راه حل های شما را جستجو می کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر یک مشاوره رایگان را برنامه ریزی کنید.

Source link