گناهان آژانس: راه های جدایی با بزرگترین مشتری ما

در اینجا شش کاری وجود دارد که ما برای اصلاح رابطه مشتری انجام دادیم:

1. ارزش های اصلی را دوباره بررسی کنید

در Vixen Digital، ما به ارزش‌های اصلی خود – صداقت، شفافیت و احترام – روی آوردیم تا رابطه را اصلاح کنیم. ما به این فکر کردیم که کجا می‌توانیم با مشتری هماهنگ شویم و رشد کنیم.

2. انتظارات مشتری را مدیریت کنید

مدیریت انتظارات بسیار مهم است و در طول تماس اکتشاف شروع می شود. ما تلاش می کنیم اهداف واقع بینانه تعیین کنیم و آشکارا در مورد آنچه قابل دستیابی است ارتباط برقرار کنیم. متأسفانه، اگر مشتری به توصیه های شما گوش ندهد، مدیریت انتظارات دشوار است.

3. با آژانس شریک همکاری کنید

ما همکاری خود را با آژانس CRM مشتری برای یافتن زمینه های مشترک عمیق تر کردیم. با همسو کردن تلاش‌های خود، ادغام داده‌های شخص اول را در پلتفرم‌های تبلیغاتی افزایش دادیم و چندین توصیه جدید برای دقت داده‌ها و بهینه‌سازی کمپین ارائه کردیم.

4. اجرای استراتژی های داده های پیشرفته

ما تاکتیک های جدید مبتنی بر داده را معرفی کردیم، از جمله:

  • راه اندازی داشبورد سفارشی بین کانالی

  • ادغام داده های بیشتر در Looker Studio

  • افزایش ردیابی در پلتفرم های تبلیغاتی

  • یک چارچوب آزمایشی جدید برای خدمات پولی توسعه داده است

هدف این مراحل بهبود عملکرد کمپین علیرغم چالش‌های کاهش دقت داده‌ها به دلیل مقررات حفظ حریم خصوصی بود.

5. ارتباط فعالانه را حفظ کنید

ما در طول فرآیند فعال و با انگیزه باقی ماندیم و ارتباط باز با مشتری را تضمین کردیم. همچنین، هم‌ترازی دقیق کانال را با جلسات هفتگی مشتری و بررسی‌های داخلی منظم اجرا کردیم تا همه را در یک صفحه نگه داریم.

6. روابط مشتری را دوباره ارزیابی کنید

علیرغم تلاش ما، ارتباط با مشتری بهبود نیافت. پس از ماه‌ها تلاش برای اصلاح رابطه، با لحظه‌ای کلیدی مواجه شدیم که باید از خود می‌پرسیدیم: آیا ادامه می‌دهیم یا زمان جدایی فرا رسیده است؟

Source link