پلتفرم های تبلیغاتی پولی یک راه عالی برای شما هستند تا کسب و کار خود را در مقابل افراد مناسب قرار دهید در حالی که استراتژی های ارگانیک خود را ایجاد می کنید.
اما کدام پلتفرم PPC بهترین نتایج را برای کسب و کار شما خواهد داشت؟
در زیر لیستی از 21 شبکه تبلیغاتی برتر وجود دارد که می توانید برای کمپین PPC خود استفاده کنید.
ما این پلتفرم ها را به لیست های زیر تقسیم می کنیم:
بهترین پلتفرم های تبلیغاتی جستجو
پلتفرم های جستجو یکی از محبوب ترین گزینه ها برای تبلیغات کسب و کار شما هستند. در اینجا برخی از محبوب ترین پلتفرم های تبلیغاتی جستجو که می توانید برای تبلیغ محصولات و خدمات خود استفاده کنید آورده شده است:
نام | جایی که تبلیغات ظاهر می شود | مزایا |
تبلیغات گوگل | نتایج جستجوی گوگل، سایت های دارایی گوگل، وب سایت های موجود در شبکه نمایش گوگل، یوتیوب | دسترسی مخاطبان زیاد، مقرون به صرفه (هزینه تبلیغات گوگل 0.11 تا 0.50 دلار به ازای هر کلیک به طور متوسط)، توانایی استفاده از هوش مصنوعی برای افزایش کمپین ها |
تبلیغات مایکروسافت | نتایج جستجوی بینگ، سایت های شریک مایکروسافت، سایت های دارایی مایکروسافت | افزایش دید در نتایج جستجوی Bing، رقابت کمتر (می تواند منجر به قرار دادن تبلیغات بهتر شود)، توانایی همگام سازی تبلیغات Google Ads با Bing |
تبلیغات آمازون | نتایج جستجوی آمازون، صفحه اصلی آمازون، صفحات جزئیات محصول و موارد دیگر | کمک می کند تا محصولات در پلت فرم آمازون برجسته شوند، محصولات را در یکی از بزرگترین پلتفرم های خرید تبلیغ کنند، به افزایش فروش محصولات کمک کنند. |
1. تبلیغات گوگل
جای تعجب نیست که گوگل ادز اولین لیست ما است، زیرا اساساً پادشاه پلتفرم های تبلیغاتی پولی است.
با گوگل ادز می توانید تبلیغات PPC را در بالای نتایج جستجوی گوگل نمایش دهید و با توجه به اینکه گوگل بزرگترین موتور جستجوی موجود است، می توانید از دسترسی گوگل برای به دست آوردن نتایج برای کسب و کار خود استفاده کنید.
همچنین میتوانید از شبکه نمایش Google برای تبلیغات در وبسایتهای محبوب استفاده کنید، که Google Ads را به یک پلتفرم عالی برای تبلیغات جستجو و نمایش تبدیل میکند.
2. تبلیغات مایکروسافت
گوگل ممکن است بزرگترین موتور جستجوی اینترنت باشد، اما از تنها موتور جستجو فاصله زیادی دارد. بینگ نیز سهم عادلانه ای از ترافیک وب خود را می بیند، بنابراین ایده خوبی است که از پلتفرم PPC آن – تبلیغات مایکروسافت – برای نمایش در نتایج جستجو نیز استفاده کنید.
اگرچه Bing به اندازه گوگل محبوب نیست، هنوز 1.1 میلیارد نفر از Bing استفاده می کنند. این بدان معناست که هنوز هم یکی از بهترین پلتفرم های تبلیغاتی پولی برای دستیابی به مخاطبان علاقه مند است.
3. تبلیغات آمازون
اگرچه آمازون یک موتور جستجوی سنتی نیست، اما یکی از اولین جاهایی است که مردم برای جستجوی محصولاتی که میخواهند میروند. اگر محصولاتی را بر روی پلتفرم می فروشید، تبلیغات آمازون می تواند راه بسیار خوبی برای افزایش فروش شما با ارائه محصولات خود در مقابل خریداران علاقه مند بیشتر باشد.
برترین پلتفرم های تبلیغاتی رسانه های اجتماعی
نام | جایی که تبلیغات ظاهر می شود | مزایا |
تبلیغات متا (فیس بوک). | در فید و نوارهای کناری فیس بوک | گزینههای هدفیابی پیشرفته، گزینههای قالب تبلیغاتی متنوع (متن، تصویر، ویدیو و غیره) |
تبلیغات اینستاگرام | در فید نمایه، حلقهها و داستانها | تبلیغات از نظر بصری جذاب هستند و جلب توجه میکنند (تعامل)، قالبهای تبلیغاتی متنوع و تعاملی ارائه شده (تصویر، ویدیو، تبلیغات خرید) |
تبلیغات توییتر (X). | در فید و نتایج جستجو | هدفیابی پیشرفته برای دستیابی به سرنخهای مناسب، دسترسی به افرادی که برند شما را دنبال نمیکنند یا نام آن را نشنیدهاند. |
تبلیغات لینکدین | فید صفحه اصلی، در پیام رسانی، در نوارهای کناری LinkedIn | شرکتها و حرفهایهای آن شرکتها، نرخ تبدیل بالا (نرخ تبدیل ۶٪ در مقایسه با ۳٪ در تبلیغات جستجوی گوگل) |
تبلیغات یوتیوب | در ابتدا، وسط و انتهای ویدیوهای YouTube، به عنوان همپوشانی در ویدیوها، در نوار کناری صفحات ویدیو | دسترسی مخاطبان زیاد، انواع قالب های تبلیغاتی برای جذب مخاطب |
تبلیغات TikTok | In-feed، وقتی افراد برنامه TikTok را در بالای فید For You باز میکنند | دسترسی عالی اگر نسل جوان را هدف قرار دهید، پلتفرم تعامل بالا که منجر به تعامل تبلیغاتی بالاتر می شود |
تبلیغات Reddit | در خوراک اصلی Reddit، Subreddits | جامعه فعال و فعالی که می توانید به آن دسترسی پیدا کنید، کنترل مکان نمایش تبلیغات خود با هدف گذاری کنید |
4. تبلیغات متا (فیس بوک).
همه تبلیغات PPC به وب سایت های شخص ثالث و موتورهای جستجو محدود نمی شوند.
رسانههای اجتماعی مکانی فوقالعاده برای دستیابی به مخاطبان آنلاین گسترده هستند و تبلیغات فیسبوک به دلیل تعداد زیادی از افرادی که از غول رسانههای اجتماعی استفاده میکنند، یکی از بهترین پلتفرمها برای انجام این کار است. تبلیغات فیس بوک می تواند در قالب های مختلفی از جمله تبلیغات بنری و پست های حمایت شده باشد.
5. تبلیغات اینستاگرام
از آنجایی که اینستاگرام متعلق به فیس بوک است، پلت فرم تبلیغاتی آن نیز اساساً به همین صورت عمل می کند. میتوانید تبلیغات بصری ایجاد کنید که در فیدهای کاربران هنگام حرکت در اینستاگرام ظاهر میشوند.
6. تبلیغات توییتر (X).
در کنار فیسبوک و اینستاگرام، توییتر (X) یکی از بزرگترین پلتفرم های رسانه های اجتماعی است. تبلیغات X می توانند چندین شکل از جمله تبلیغات تصویری، ویدیویی، چرخ فلک و متن داشته باشند. این تبلیغات برای دسترسی مستقیم به افراد در فیدهای X، نمایه های کاربر و موارد دیگر عالی هستند.
7. تبلیغات لینکدین
در حالی که اغلب به عنوان یک پلت فرم رسانه اجتماعی نادیده گرفته می شود، لینکدین یک منبع تبلیغاتی بسیار ارزشمند است – به خصوص اگر کسب و کار شما B2B باشد. این به ویژه برای تبلیغات محتوای اطلاعاتی خاص صنعت شما عالی است.
8. تبلیغات پینترست
اگر مخاطبان هدف شما با بزرگترین جمعیتشناسی زنان طبقات متوسط به بالا مطابقت داشته باشند، Pinterest یکی از ضروریات است. شما می توانید محصولات یا خدمات خود را با استفاده از پین های تبلیغاتی تبلیغ کنید.
9. تبلیغات TikTok
با افزایش محبوبیت TikTok، این پلتفرم به گزینه ای مناسب برای افرادی تبدیل می شود که می خواهند تجارت خود را به نسل جوان تر معرفی کنند. تبلیغات TikTok یک پلتفرم تبلیغات آنلاین پولی عالی برای دسترسی به نسلهای جوان است که بیشتر وقت خود را در آنجا سپری میکنند.
10. تبلیغات یوتیوب
در دنیای امروز، پلتفرمهای ویدئویی غالب هستند. بنابراین، اجرای تبلیغات در یوتیوب راهی عالی برای دستیابی به افرادی است که زمان خود را در آنجا می گذرانند. میتوانید تبلیغات خود را در ابتدا، وسط یا انتهای ویدیوها پخش کنید تا همیشه بتوانید در زمان مناسب به افراد دسترسی پیدا کنید.
11. تبلیغات Reddit
آخرین مورد در لیست پلتفرم های تبلیغاتی پولی رسانه های اجتماعی، Reddit است. این پلتفرم مبتنی بر تالار گفتمان مکانی عالی برای دسترسی به افراد در حین بحث در مورد موضوعات و به اشتراک گذاری ایده است. Reddit هدف گذاری دقیقی را ارائه می دهد، بنابراین شما می توانید خود را قرار دهید
بهترین پلتفرم های تبلیغاتی پولی جایگزین
Google Ads و Bing Ads احتمالاً می توانند اکثر نیازهای موتور جستجوی PPC و تبلیغات بنری شما را به تنهایی پوشش دهند و در صورت جفت شدن با پلتفرم های مختلف رسانه های اجتماعی، برای اکثر مشاغل کافی باشند.
اما اگر به هر دلیلی میخواهید جایگزینی برای آن گزینهها پیدا کنید، نگران نباشید – هنوز چندین پلتفرم PPC دیگر در دسترس هستند. در اینجا تعدادی از بهترین آنها وجود دارد!
12. آگهی دهنده
Bidvertiser یک پلت فرم عالی برای ایجاد تبلیغات بنری است. سایتهایی که با Bidvertiser ثبتنام میکنند، میتوانند از هر گونه تبلیغاتی که در حاشیه صفحات وبسایت خود نمایش میدهد، از درآمد خود کاسته شود. همچنین هزینه متوسط به ازای هر کلیک نسبتاً پایینی دارد.
13. AdRoll
AdRoll یکی از برترین شبکه های تبلیغاتی به دلیل ارزش هدف گذاری مجدد است. از بسیاری از پلتفرمهای دیگر مانند گوگل و فیسبوک استفاده میکند تا تقریباً همه کسانی را که از وبسایت شما بازدید میکنند را ردیابی کند و سپس آنها را با تبلیغاتی که آنها را تشویق به بازگشت میکند هدفگیری میکند.
14. یاهو جمینی
Yahoo Gemini به شما امکان دسترسی تبلیغاتی به بخش آنلاین دیگری از املاک، از جمله HuffPost، AOL و Tumblr را می دهد. این تبلیغات را هم در نتایج جستجو و هم در حاشیه وب سایت برای سایت های قابل اجرا نشان می دهد.
15. BuySellAds
BuySellAds یک پلت فرم عالی برای ارائه تبلیغات نمایشی به مخاطبان منتخب است. اگر مخاطبان شما در یک جایگاه بسیار خاص قرار دارند و نگران این هستید که دیگر شبکه های تبلیغاتی برتر شبکه بسیار گسترده ای ایجاد کنند، می توانید از BuySellAds برای قرار دادن تبلیغات خود در وب سایت های مناسب برای آن جایگاه استفاده کنید.
16. RevContent
RevContent به جای محصولات بر محتوای تبلیغاتی تمرکز دارد. به یک معنا، تعادلی بین PPC سنتی و SEO برقرار می کند – از طریق تبلیغات بنری در سایت های خارجی عمل می کند، اما کاربرانی را که به دنبال محتوای اطلاعاتی هستند جذب می کند.
17. AdMob
AdMob با اپلیکیشن موبایل خود یک پلتفرم عالی برای هر شرکتی است. اگر شما یکی از این شرکت ها هستید، می توانید از AdMob برای نمایش تبلیغات خود در برنامه خود استفاده کنید. این تبلیغات می تواند به شکل تبلیغات بنری و تبلیغات ویدیویی در میان سایر فرمت ها باشد.
18. AdColony
AdColony یکی دیگر از پلتفرم های تبلیغات موبایلی است که در تبلیغات ویدیویی تخصص دارد. معمولاً توسط بازیهای موبایلی استفاده میشود که تبلیغات ویدیویی را پس از تکمیل سطح مشخصی توسط کاربران نمایش میدهند، اما برنامههای کاربردی دیگری نیز دارد.
19. AdRecover
یکی از تهدیدات بالقوه برای تبلیغات PPC، استفاده گسترده از adblockers است که قادر به مسدود کردن تبلیغات سنتی پولی در بسیاری از سایتها هستند. اگرچه AdRecover با نمایش تبلیغاتی که توسط adblockerها شناسایی نمی شوند، از این موضوع جلوگیری می کند و آن را به یک ابزار مفید تبدیل می کند.
20. AdBlade
مانند RevContent، AdBlade در تبلیغات محتوا تخصص دارد و کاربران مشتاق کسب اطلاعات را جذب می کند. این با هزینه های نسبتاً پایین به ازای هر کلیک و مخاطبان فوق العاده زیاد بیش از 300 میلیون کاربر همراه است.
21. تابولا
Taboola به شما امکان میدهد در پلتفرمهای محبوبی مانند Business Insider، Yahoo! و USA Today به افراد دسترسی پیدا کنید. شما می توانید از این پلتفرم برای کمک به تبدیل خوانندگان این وب سایت های محبوب به مشتریان برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید.
خدمات تبلیغات پولی درجه یک را از WebFX دریافت کنید
هر یک از این پلتفرمهای تبلیغاتی پولی میتوانند برای شرکت شما معجزه کنند، اما تنها در صورتی که بدانید چگونه میتوانید آنها را به درآمدزایی برای کسب و کارتان تبدیل کنید. اگر نه، نگران نباشید – WebFX پشت شماست!
با بیش از 1100 گواهی مشتری، بارها و بارها ثابت کردهایم که در ایجاد سرنخ، تبدیل و درآمد برای کسبوکارها از طریق خدمات تبلیغات پولی خود متخصص هستیم و دوست داریم تخصص خود را به کسبوکار شما بیاوریم!
ناگفته نماند که AdTech انحصاری مشتری ما، AdTechFX، میتواند به شما کمک کند تا از دادههای شخص اول خود برای ایجاد کمپینهای تاثیرگذارتر که نتیجه کسب و کار شما را رشد میدهد، استفاده کنید.
برای همکاری با ما، فقط با ما تماس بگیرید 888-601-5359 یا امروز به صورت آنلاین با ما تماس بگیرید!