آیا این سناریو به نظرتان آشنا می رسد؟ ساعت ها صرف خرید هدیه عالی می کنید، یک هدیه عالی پیدا می کنید و سفارش می دهید. و همانطور که منتظر رسیدن بسته خود هستید، در نهایت همان مراحل را تکرار می کنید: جستجوی صندوق ورودی خود برای ایمیل تأیید، یافتن شماره پیگیری و دنبال کردن یک رشته پیوند برای مشاهده وضعیت تحویل خود.
با نزدیک شدن سریع فصل تعطیلات، مدت زیادی طول نمی کشد که صندوق ورودی شما با تأییدیه های سفارش و ارسال، شماره های پیگیری و حتی اعلان های گاه به گاه تاخیر پر شود. بنابراین امسال، Gmail ویژگیهای جدیدی را معرفی میکند تا به شما کمک کند در زمان صرفهجویی کنید و از همه محمولههای خود مطلع باشید.
در هفتههای آینده، Gmail نمای ساده و مفیدی از اطلاعات ردیابی و تحویل بسته شما را مستقیماً در صندوق ورودی شما نشان خواهد داد. برای سفارشهایی که شمارههای ردیابی دارند، Gmail وضعیت تحویل فعلی شما را بهطور برجسته در نمای فهرست صندوق ورودی و در یک کارت خلاصه در بالای ایمیلها نمایش میدهد. ردیابی بسته در اکثر شرکت های حمل و نقل بزرگ ایالات متحده در دسترس خواهد بود و جزئیات مهمی مانند تاریخ و وضعیت تخمینی رسیدن را در یک نگاه ارائه می دهد – مانند “برچسب ایجاد شده”، “فردا می رسد” یا “امروز تحویل می شود”. €