داده های وب عمومی یک کالای تجاری ارزشمند است. شما داده هایی را در اینترنت جمع آوری می کنید که می تواند به شما در بازار رقابتی برتری دهد. از نظر تئوری، میتوانید هر چیزی را از توییتهای در دسترس عموم، بررسیهای محصول، عکسها و قیمت رقبا جمعآوری کنید. جمع آوری داده ها یک چالش مهم برای کسب و کارهای کوچک است که توانایی استخدام تیم را ندارند.
همه نوع کسب و کارها برای بقا (و پیشرفت) به داده نیاز دارند زیرا رقابت برای زمان مصرف کننده، توجه و دلار شدت می گیرد. به عنوان مثال، نمایندگان املاک و مستغلات به یک پایگاه داده گسترده از املاک موجود برای اجاره یا فروش نیاز دارند. بسیاری از شرکتها دادههای صنعت را جمعآوری میکنند تا بینش خاص آن بخش را به دست آورند.
به عنوان مثال، یک شرکت مشاوره که اطلاعات بینش را به شرکت های نفتی می فروشد، به جزئیات واردات و صادرات نفت نیاز دارد. یک کسب و کار ممکن است برای ارائه استفاده از داده های مقایسه به قیمت گذاری محصول خرده فروشی نیاز داشته باشد. نکته اصلی این است که جمع آوری اطلاعات در مورد مشتریان یا رقبای بالقوه رگ حیات یک سازمان است.
مشکل این است که جمع آوری داده های وب فرآیند پیچیده ای است که به زمان و هزینه زیادی نیاز دارد. “در تابستان، همراه با Censuswide، ما یک بررسی جامع انجام دادیم