روشی جدید برای تبلیغ کنندگان برای خرید سرصفحه YouTube

در زمان پرشمارهای متعدد و راه های بی شماری برای سرگرم ماندن، جلب توجه مخاطبان می تواند چالش برانگیز باشد. اما حتی با وجود محتوای بسیار زیاد در هر زمان، مردم جذب لحظاتی می‌شوند که می‌توانند با هم تجربه کنند: یک فیلم جدید، یک بازی بزرگ، معرفی محصول، یک تعطیلات. و اینها فرصت های کلیدی برای ارتباط با یک برند هستند. بازاریابان، این را به خوبی می‌دانید: کمپین‌های تبلیغاتی را حول لحظاتی متمرکز می‌کنید که به احتمال زیاد باعث الهام بخشیدن به مخاطبان شما، تغییر نگرش یا تأثیرگذاری بر تصمیم خرید می‌شود.

برای اینکه به شما کمک کنیم در آن لحظات بزرگ ظاهر شوید، اخیراً سرصفحه هزینه هر ساعت را در YouTube راه‌اندازی کردیم. این روش جدید برای خرید برجسته ترین مکان YouTube به شما مالکیت انحصاری سرصفحه را در طول ساعت(های) منتهی به، در طول یا بعد از لحظات اولویت دار می دهد.

استراتژی های فعال سازی بی پایان هستند، اما در اینجا چند ایده برای شروع شما وجود دارد.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور