5 دلیل برای برون سپاری بازاریابی ایمیلی (+ نحوه انجام آن)

بازاریابی ایمیلی یک استراتژی دیجیتال مارکتینگ عالی برای کمک به کسب و کار شما برای پرورش سرنخ ها و حفظ سرنخ ها است، حتی اگر هنوز کاملاً آماده خرید نیستند. با این حال، زمانی که مشغول راه اندازی یک کسب و کار هستید، بازاریابی ایمیلی ممکن است در لیست اولویت های شما قرار نگیرد. اینجاست که برون سپاری ایمیل مارکتینگ وارد می شود.

بازاریابی ایمیلی برون سپاری یک گزینه عالی برای کسانی است که می خواهند در عین حال که همچنان کسب و کار خود را حفظ می کنند، به پرورش سرنخ ها ادامه دهند. هنوز مجذوب شده اید؟ با ما همراه باشید تا در مورد برون سپاری بازاریابی ایمیلی صحبت کنیم، از جمله:

5 دلیل برای برون سپاری بازاریابی ایمیلی (+ نحوه انجام آن)

اکنون دانلود کنید: چک لیست بازاریابی ایمیلی برای برون سپاری ایمیل

برون سپاری ایمیل مارکتینگ چیست؟

برون سپاری ایمیل مارکتینگ فرآیند یافتن و استخدام یک آژانس یا متخصص بازاریابی ایمیلی برای نظارت بر بازاریابی ایمیلی کسب و کار شما است.

این شرکت ها و متخصصان استراتژی ها و فناوری بازاریابی ایمیلی را برای کمک به کسب و کار شما در برنامه ریزی، راه اندازی و مدیریت موفقیت آمیز تلاش های بازاریابی ایمیلی ارائه می دهند.

این شامل راه حل های بازاریابی ایمیلی با خدمات کامل مانند:

5 مزیت برون سپاری بازاریابی ایمیلی

پرورش پیشرو تنها مزیت همکاری با یک آژانس بازاریابی ایمیلی نیست. نگاهی به پنج مزیت برون سپاری خدمات بازاریابی ایمیلی بیندازید:

  1. مقرون به صرفه
  2. باعث صرفه جویی در زمان می شود
  3. تخصص و بینش حرفه ای
  4. تکنولوژی پیشرفته بازاریابی
  5. استراتژی های مقیاس پذیر

1. مقرون به صرفه

وقتی به این فکر می کنید که آیا ایمیل را برون سپاری کنید، دلیل خوب دیگری برای انجام این کار هزینه است. هنگامی که استراتژی بازاریابی ایمیلی خود را در داخل خود نگه می دارید، ریسک پرداخت بیشتر برای تلاش های بازاریابی ایمیلی خود را دارید.

بین پرداخت هزینه کارکنان، نرم افزار و منابع اضافی، هزینه های شما می تواند به سرعت افزایش یابد. اگر به دنبال صرفه جویی در هزینه هستید، باید با یک آژانس بازاریابی ایمیلی همکاری کنید.

هنگامی که بازاریابی ایمیلی خود را برون سپاری می کنید، اغلب می توانید با دریافت منابع و ابزارهای بیشتر از یک شرکت بازاریابی به جای پرداخت هزینه برای آنها، در پول خود صرفه جویی کنید.

کاوش: بازاریابی ایمیلی چقدر هزینه دارد؟

2. باعث صرفه جویی در زمان می شود

یکی از بزرگترین دلایل برون سپاری ایمیل مارکتینگ این است که در وقت شما صرفه جویی می کند.

اگر بخواهید آن را به درستی انجام دهید، بازاریابی ایمیلی یک استراتژی وقت گیر است. شما باید برای طراحی هر ایمیل، ایجاد کپی با نام تجاری، ارسال آن به مشترکین، و سپس نظارت بر عملکرد ایمیل های خود زمان بگذارید. زمانی که مشغول تلاش برای مدیریت پروژه ها و استراتژی های بازاریابی دیگر هستید، به راحتی می توانید با تمام کارهایی که باید با ایمیل مارکتینگ انجام دهید گرفتار شوید.

اسکرین شات ایمیل Smalls با کپی ایمیل روی برند

ناگفته نماند، اگر از نظر کارمندان یا منابع کمبود دارید، می تواند ایجاد یک استراتژی بازاریابی ایمیلی موثر را چالش برانگیزتر کند. اگر می خواهید در زمان خود صرفه جویی کنید و انرژی خود را بر روی سایر پروژه های بازاریابی مهم تر متمرکز کنید، باید بازاریابی ایمیلی خود را برون سپاری کنید.

3. تخصص و بینش حرفه ای

وقتی بازاریابی ایمیلی خود را برون سپاری می کنید، تیمی از متخصصان را برای کمک به شما جذب می کنید. آن‌ها هر روز بر روی کمپین‌های بازاریابی ایمیلی کار می‌کنند، بنابراین شما تیمی خواهید داشت که می‌داند چگونه ROI خود را به حداکثر برساند.

آژانس‌های بازاریابی ایمیلی بینش‌های متخصصی دارند که می‌توانند به شما کمک کنند کمپین خود را به روش‌هایی که ممکن است قبلاً نمی‌توانستید، بهبود بخشید. آنها می توانند کمپین بازاریابی ایمیلی شما را تجزیه و تحلیل کنند، مشکلات را شناسایی کنند و استراتژی های شما را بهبود بخشند. در نتیجه، می توانید درآمد بیشتری برای کسب و کار خود داشته باشید.

4. تکنولوژی بازاریابی پیشرفته

وقتی خودتان بازاریابی ایمیلی انجام می دهید، سرمایه گذاری در فناوری بازاریابی اضافی برای تقویت تلاش های شما می تواند پرهزینه باشد. مطمئنا، وجود دارد هستند گزینه های مقرون به صرفه ای وجود دارد، اما آنها اغلب قابلیت های محدودی دارند.

با این حال، با برون سپاری تلاش های بازاریابی ایمیلی خود، به فناوری پیشرفته بازاریابی دسترسی خواهید داشت. آژانس ها از فناوری بازاریابی ایمیلی با خدمات خود برای افزایش کارایی و به حداکثر رساندن اثربخشی کمپین های خود استفاده می کنند. با مشارکت با آنها، این کارایی و موفقیت به شما منتقل می شود!

5. استراتژی های مقیاس پذیر

همانطور که کمپین بازاریابی ایمیلی خود را اجرا می کنید، اهداف شما تغییر می کند. همانطور که اهداف شما تغییر می کند، استراتژی هایی که استفاده می کنید نیز تکامل خواهند یافت. آژانس‌های بازاریابی ایمیلی می‌دانند که چگونه یک کمپین ایمیل انعطاف‌پذیر ایجاد کنند که این تنظیمات را به حساب می‌آورد و می‌تواند به شما کمک کند تا رشد کسب‌وکار خود را برای موفقیت مستمر به طور موثر مقیاس‌بندی کنید.

نحوه برون سپاری خدمات ایمیل مارکتینگ

اگر قصد برون سپاری ایمیل مارکتینگ را دارید، باید بدانید که چگونه شرکت مناسب را برای کار با آن انتخاب کنید. بنابراین، چگونه یک شرکت بازاریابی ایمیلی را انتخاب می کنید؟

برای شروع برون سپاری بازاریابی ایمیلی خود مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. خدمات و محصولات هر آژانس را ارزیابی کنید
  2. مدل های قیمت گذاری آژانس را در نظر بگیرید
  3. در مورد توانایی ها و منابع آنها تحقیق کنید
  4. نمونه کارها و مطالعات موردی آنها را مرور کنید
  5. بررسی ها و توصیفات را بخوانید

1. خدمات و محصولات آژانس را ارزیابی کنید

هنگامی که به دنبال یک شرکت بازاریابی ایمیلی مناسب هستید، با نگاهی به خدمات و محصولات قابل تحویل آنها شروع کنید. شما می خواهید اطمینان حاصل کنید که آنها ارائه می دهند همه چیز شما باید کمپین خود را اجرا کنید. از این گذشته، دیگر چرا آنها را استخدام می کنید؟

برخی از موارد رایجی که در خدمات ایمیل مارکتینگ باید به دنبال آنها بود عبارتند از:

  • طراحی ایمیل
  • کد نویسی ایمیل
  • تست خط موضوع
  • ردیابی تبدیل
  • مدیریت لیست مشترکین
  • نظارت بر عملکرد ایمیل

2. مدل های قیمت گذاری آژانس را در نظر بگیرید

در کنار کالاهای تحویلی، باید به هزینه خدمات آنها نیز توجه کنید، زیرا نمی‌خواهید پولتان را خراب کنید (و قطعاً ما هم نمی‌خواهیم!). روی شرکت هایی تمرکز کنید که با بودجه بازاریابی شما متناسب هستند و خدمات مورد نیاز را به شما ارائه می دهند.

برخی از آژانس های بازاریابی ایمیلی بر اساس پروژه بر اساس پروژه قیمت گذاری می شوند، در حالی که برخی دیگر نرخ ماهیانه دارند. با هر آژانسی که در نظر می گیرید، به یاد داشته باشید که مدل های قیمت گذاری آنها و آنچه در کل هزینه گنجانده شده است را ارزیابی کنید.

3. قابلیت ها و منابع آنها را تحقیق کنید

یکی دیگر از مواردی که هنگام انتخاب یک آژانس ایمیل مارکتینگ برای برون سپاری باید در نظر بگیرید، افراد هستند.

شما می خواهید بازاریابی ایمیلی خود را به تیمی با افراد کافی برای کار بر روی کمپین شما برون سپاری کنید. این تضمین می کند که کمپین شما توجه و مراقبتی را که شایسته آن است به خود جلب می کند.

به عنوان مثال، در WebFX، ما تیمی از بازاریابان، طراحان، توسعه‌دهندگان و کپی‌رایترها داریم که به شما کمک می‌کنند تا کمپین ایمیل خود را مدیریت کنید، به این معنی که همه چیزهایی را که نیاز دارید در یک مکان دریافت می‌کنید.

همراه با مردم، به منابعی که در دست دارند، مانند فناوری بازاریابی، نگاه کنید.

فناوری بازاریابی ایمیلی به تیم ها کمک می کند تا کمپین های ایمیل خود را مدیریت کنند، از دارایی های خلاقانه گرفته تا راه اندازی کمپین و تجزیه و تحلیل نتایج. هنگامی که شما پیشرفته ترین فناوری بازاریابی ایمیلی را در اختیار دارید، به علاوه تیمی از متخصصان، نمی توان گفت که کمپین ایمیل شما تا کجا می تواند پیش برود.

4. نمونه کارها و مطالعات موردی آنها را مرور کنید

هنگامی که شرکتی را برای برون سپاری بازاریابی ایمیلی انتخاب می کنید، می خواهید زمانی را برای بررسی نمونه کارها اختصاص دهید. نمونه کارها آنها بینشی در مورد نوع کمپین هایی که اجرا کرده اند و نتایجی که برای مشتریان خود به دست آورده اند را در اختیار شما قرار می دهد.

شما می‌خواهید با شرکتی شریک شوید که می‌دانید کار خوبی ایجاد می‌کند و با کمپین ایمیل شما نتایج خوبی را به همراه خواهد داشت. اگر هیچ اطلاعاتی درباره نتایجی که آنها با کمپین های بازاریابی ایمیلی به دست آورده اند نمی بینید، همیشه می توانید با شرکت مورد علاقه تماس بگیرید و نمونه کارهایی را که انجام داده اند بخواهید.

کاوش: نمونه کارها WebFX

5. بررسی ها و توصیفات را بخوانید

در نهایت، هنگام مقایسه آژانس های بازاریابی ایمیلی، همیشه به یاد داشته باشید که بررسی های آژانس و نظرات مشتریان را به دقت بخوانید و ارزیابی کنید.

بررسی‌ها در مورد کار یک آژانس صحبت می‌کنند و می‌توانند بینش‌هایی را ارائه دهند که معمولاً از وب‌سایت آنها دریافت نمی‌کنید. به بررسی ها در پلتفرم های مختلف نگاه کنید تا ایده بهتری از احساسات و رضایت مشتری داشته باشید. مکان هایی مانند:

  • گوگل
  • کلاچ
  • رسانه های اجتماعی
  • و بیشتر

کشف: آژانس بازاریابی ایمیلی برنده جایزه

سوالات متداول برون سپاری بازاریابی ایمیلی

اگر پس از یادگیری نحوه برون سپاری خدمات ایمیل مارکتینگ و چرایی اهمیت آنها هنوز سؤالاتی دارید، به این سؤالات متداول نگاهی بیندازید:

بازاریابی ایمیلی برون سپاری به چه معناست؟

برون سپاری بازاریابی ایمیلی به معنای کمک گرفتن از یک آژانس بازاریابی یا متخصص برای کمک به مدیریت کمپین های ایمیلی است.

البته این بدان معنا نیست که کمپین خود را به طور کامل به شخص دیگری واگذار می کنید. با برون سپاری بازاریابی ایمیلی خود، از متخصصان بازاریابی کمک تخصصی دریافت می کنید که می توانند به شما کمک کنند تا عملکرد کمپین خود را برای بازگشت سرمایه بهتر به حداکثر برسانید.

آیا بازاریابی ایمیلی هنوز ارزشش را دارد؟

طبق مطالعه‌ای در سال 2024، 82 درصد از کسب‌وکارها گفتند که از بازده بازگشت سرمایه از کمپین‌های بازاریابی ایمیلی خود راضی هستند. بنابراین، بله، ما می گوییم بازاریابی ایمیلی هنوز یک سرمایه گذاری ارزشمند در بازاریابی دیجیتال است!

در حالی که مواردی مانند تبلیغات رسانه‌های اجتماعی و تلویزیون متصل (CTV) محبوب‌تر شده‌اند، بازاریابی ایمیلی همچنان یکی از جنبه‌های مهم بازاریابی دیجیتال است که می‌تواند نتایج عالی برای کسب‌وکار شما ایجاد کند.

ما را باور نمی کنید؟ این آمار بازاریابی ایمیلی را بررسی کنید:

با WebFX، یک آژانس بازاریابی ایمیل برتر، استراتژی ایمیل خود را به سطح بعدی ببرید

هنگام انتخاب یک ارائه دهنده خدمات ایمیل مارکتینگ، می خواهید شریک قابل اعتمادی داشته باشید که بتوانید روی او حساب کنید.

به عنوان مثال WebFX را در نظر بگیرید – به عنوان یک شرکت برتر بازاریابی ایمیلی در ایالات متحده، ما بیش از 10 میلیارد دلار فروش و 24 میلیون مشتری را از طریق راه حل های بازاریابی ایمیلی سفارشی خود به دست آورده ایم. رویکرد مشتری اول ما ما را قادر می سازد تا کمپین هایی ایجاد کنیم که نتایج را برای خط نهایی شما ایجاد کند.

برای ایجاد ایمیل های قانع کننده تر آماده اید؟ با ما به صورت آنلاین تماس بگیرید یا همین امروز با ما تماس بگیرید 888-601-5359 برای صحبت با یک استراتژیست در مورد خدمات بازاریابی ایمیلی ما!

Source link