بیش از 60 آمار OTT در سال 2024 که باید بدانید

پلتفرم های بیش از حد (OTT) به یکی از محبوب ترین راه ها برای تماشای برنامه های تلویزیونی و فیلم های مورد علاقه شما تبدیل شده اند. اگر فکر می کنید که آیا سرمایه گذاری در تبلیغات OTT می تواند به شما کمک کند تا محصولات بیشتری بفروشید یا مشتریان جدیدی به دست آورید، به جای درستی آمده اید.

ما فهرست نهایی برترین آمار OTT برای سال 2024 را گردآوری کرده‌ایم تا نشان دهیم این استراتژی تبلیغاتی چقدر برای تجارت شما قدرتمند است.

در این صفحه بررسی خواهیم کرد:

بنابراین، به خواندن ادامه دهید تا متوجه شوید!

و فراموش نکنید که در خبرنامه ما، Revenue Weekly، برای دریافت نکات OTT و تبلیغات دیجیتال بیشتر از کارشناسان برنده جایزه ثبت نام کنید.

تماشا کنید: CTV و OTT Basics توضیح داده شده است

آیا می خواهید اطلاعاتی در مورد آخرین روندهای بازار OTT داشته باشید؟ این آمار قابل توجه OTT در سال 2024 را بررسی کنید:

  1. 316.4 میلیارد دلار درآمد پروژه بازار ویدیو OTT در سال 2024 است.
  2. 429.4 میلیارد دلار درآمد پیش‌بینی شده بازار ویدئو OTT تا سال 2029 است.
  3. 127 میلیارد دلار درآمد مورد انتظار بازار جهانی پخش ویدئو در تقاضا (SVOD) در سال 2029 است.
  4. درآمد بازار جهانی SVOD در سال 2023 به 107 میلیارد دلار افزایش یافت.
  5. Tencent Video در جولای 2024 حدود 42 میلیون دلار درآمد داشته است.
  6. انتظار می رود تعداد کاربران فعال OTT تا سال 2029 به 4.9 میلیارد نفر برسد.
  7. پیش بینی می شود تعداد کاربران ویدیوی OTT در کانادا در سال 2025 به بیش از 26 میلیون نفر برسد.
  8. انتظار می‌رود ضریب نفوذ کاربر ویدیوی OTT در سال ۲۰۲۹ به ۶۱ درصد برسد.

آمار OTT: پلتفرم ها

کدام پلتفرم های OTT در ایالات متحده محبوب ترین هستند؟ بیایید آمار OTT برای سال 2024 را به تفکیک پلتفرم زیر بررسی کنیم:

نتفلیکس

بیش از 60 آمار OTT در سال 2024 که باید بدانید

نتفلیکس یکی از محبوب ترین پلتفرم های OTT در جهان است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قدرت این پلتفرم در بازار OTT، این آمار قابل توجه نتفلیکس را مشاهده کنید:

  1. نتفلیکس در سه ماهه دوم سال 2023 بیش از 75 میلیون مشترک در ایالات متحده و کانادا داشت.
  2. 282.7 میلیون تعداد مشترکین پولی نتفلیکس در سراسر جهان تا سه ماهه سوم سال 2024 است.
  3. نتفلیکس در جولای 2024، 14 میلیون بار در سراسر جهان دانلود کرده است.
  4. از هر سه کاربر نتفلیکس در ایالات متحده، یک نفر می گوید که این سرویس را کنار نمی گذارد.
  5. 47 درصد از آمریکایی ها نتفلیکس را به هر پلتفرم پخش دیگری ترجیح می دهند.
  6. 45 درصد از درآمد جهانی نتفلیکس از ایالات متحده است
  7. 33.7 میلیارد دلار کل درآمد نتفلیکس در سال 2023 بود.
  8. نتفلیکس در سال 2022 حدود 17 میلیارد دلار برای محتوا هزینه کرد.
  9. حدود 9.8 میلیارد دلار کل درآمد نتفلیکس در سه ماهه سوم سال 2024 بوده است.
  10. 5.41 میلیارد دلار درآمد خالص نتفلیکس در سال 2023 بود.

آمازون پرایم ویدئو

آمار amazon prime video ott

هیچ لیستی از آمارهای برتر OTT برای سال 2024 بدون کاوش در غول پخش OTT، Amazon Prime Video کامل نمی شود.

Amazon Prime Video دومین پلتفرم بزرگ پخش OTT است. با بررسی این آمار قدرتمند Amazon Prime Video در مورد آن بیشتر بدانید:

  1. 205 میلیون تعداد مشترکین فعال در سراسر جهان در Amazon Prime Video است.
  2. 22 درصد سهم بازار Amazon Prime Video در ایالات متحده در سه ماهه سوم سال 2024 بود.
  3. فیلم ها رایج ترین نوع محتوا در Amazon Prime Video هستند.

یوتیوب

آمار یوتیوب ott

یوتیوب ساعت های بی پایان محتوای ویدیویی رایگان و پولی را برای کاربران فراهم می کند. با مشاهده این آمار شگفت انگیز YouTube، میزان محبوبیت این ارائه دهنده پخش جریانی را ببینید:

  1. بیش از 31.5 میلیون دلار درآمد جهانی یوتیوب در سال 2023 بود.
  2. یوتیوب در سال 2024 بیش از 2.5 میلیارد بیننده جهانی داشت.
  3. 240 میلیون تعداد کاربران فعال در ایالات متحده در یوتیوب است.
  4. مشترکین YouTube Music و YouTube Premium به 100 میلیون کاربر پرداخت کننده در سال 2024 رسیدند.
  5. 56 دقیقه مقدار زمانی است که هر روز کاربران زیر 18 سال در YouTube صرف می کنند.
  6. 49٪ از بزرگسالان ایالات متحده 65 سال و بالاتر از YouTube استفاده می کنند.
  7. 12 درصد از کل کاربران فعال یوتیوب را مردان بین 25 تا 34 سال تشکیل می دهند.
  8. کسب و کار تبلیغات YouTube Premium حدود 10٪ از درآمد این شرکت را تشکیل می دهد.
  9. 9 درصد از کل کاربران فعال یوتیوب را زنان بین 25 تا 34 سال تشکیل می دهند.

TikTok

آمار tiktok وجود دارد

TikTok به دلیل ویدیوهای محبوب خود که ساعت های بی پایان سرگرمی را برای کاربران فراهم می کند، به خوبی شناخته شده است. همچنین یکی از بهترین پلتفرم های OTT برای تبلیغ محصولات یا خدمات شما است.

با این آمار چشمگیر TikTok دلیل آن را بیاموزید:

  1. بیش از 53 میلیارد دلار درآمد تبلیغاتی TikTok در سال 2027 است.
  2. 91 دقیقه مقدار زمانی است که هر روز کاربران زیر 18 سال در TikTok صرف می کنند.
  3. 54 درصد از کاربران TikTok در سراسر جهان مرد هستند.
  4. 45 درصد از کاربران TikTok در سراسر جهان خود را زن معرفی می کنند.
  5. 36 درصد از کاربران TikTok بین 35 تا 54 سال سن دارند.

هولو

آمار hulu وجود دارد

Hulu اشتراک‌های بدون آگهی و اشتراک‌های کم‌هزینه همراه با تبلیغات را ارائه می‌کند، به همین دلیل است که امروزه یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های پخش OTT است.

این آمار قابل توجه Hulu را در زیر بررسی کنید:

  1. 62 درصد از مردم Hulu را با تبلیغات تماشا می کنند.
  2. 54 درصد از مشترکین Hulu Gen Z و Millennials هستند.
  3. 48 درصد از کاربران Hulu مرد هستند.
  4. Hulu در سه ماهه سوم سال 2024 دارای 51.1 میلیون مشترک پرداخت کننده بود.
  5. تعداد مشترکین پرداخت کننده Hulu در دسامبر 2023 به حدود 50 میلیون نفر رسید.
  6. 1.6 میلیون دلار ارزش درآمد تبلیغاتی Hulu است.
  7. Hulu میانگین درآمد هر کاربر (ARPU) بیش از 93 دلار در سه ماهه اول مالی سال 2024 ایجاد کرد.

HBO Max

آمار hbo max ott

HBO Max طیف گسترده‌ای از برنامه‌ها و فیلم‌های تلویزیونی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا بتوانند از طریق تلویزیون، تلفن همراه و موارد دیگر پخش کنند.

با بررسی این آمار قابل توجه HBO Max، درباره این پلتفرم OTT قدرتمند بیشتر بدانید:

  1. درآمد اشتراک HBO در سال 2022 به 4 میلیارد دلار رسید.
  2. HBO Max در جولای 2024 حدود 60 میلیون دلار درآمد داشت.
  3. 48.6 میلیون تعداد مشترکین فعال HBO Max در ایالات متحده است
  4. 12.4 میلیون تعداد دانلود برنامه HBO Max در سراسر جهان در سال 2024 است.

دیزنی +

آمار دیزنی به علاوه ott

Disney+ یک پلت فرم استریم نسبتا جدید در بازار OTT است و به سرعت در حال رشد است. آمار قابل توجه Disney+ مورد علاقه ما را در زیر مشاهده کنید:

  1. 153.8 میلیون تعداد مشترکین دیزنی پلاس در سراسر جهان در سه ماهه سوم سال 2024 است.
  2. 31 تعداد ساعت‌هایی است که بزرگسالان آمریکایی دیزنی+ را در هفته تماشا می‌کنند.
  3. 50 درصد از خانواده‌های ایالات متحده با اشتراک دیزنی پلاس، بچه ندارند.
  4. دیزنی در سال 2023 از ضرر 2.5 میلیارد دلاری برای خدمات استریم خود خبر داد.
  5. دیزنی در جولای 2024 بیش از 100 میلیون دلار درآمد در سراسر جهان داشت.
  6. Disney+ حداقل 1 میلیون دلار از هزینه های مصرف کننده در بیش از 50 بازار مختلف در سال 2023 به دست آورد.
  7. Disney+ Core میانگین درآمد ماهانه 7.22 دلار به ازای هر مشترک را در سه ماهه سوم سال 2024 گزارش کرد.

آمار OTT: رفتار کاربر

هیچ لیستی از آمار OTT برای سال 2024 بدون تجزیه و تحلیل رفتار کاربر در پلتفرم های مختلف پخش کامل نخواهد بود.

نحوه تعامل و استفاده کاربران از پلتفرم‌ها و خدمات پخش ویدئو را با این آمار مفید ببینید:

  1. 83 درصد از مصرف کنندگان ایالات متحده در سال 2023 از سرویس SVOD استفاده کردند.
  2. 36 درصد از بیبی بومرها می گویند که هیچ سرویس پخشی را تماشا نمی کنند.
  3. 33 درصد از ژنرال زرها می گویند که تلویزیون زنده یا کابلی تماشا نمی کنند.
  4. 99 دقیقه در روز، میزان زمانی است که کودکان و نوجوانان آمریکایی در سال 2021 در TikTok صرف کردند.
  5. 61 دقیقه در روز، میزان زمانی است که کودکان و نوجوانان آمریکایی در سال 2021 در YouTube صرف کردند.
  6. مصرف کنندگان در سال 2023 بیش از 8 میلیارد دلار در برنامه های پخش OTT هزینه کردند.

آمار تبلیغات OTT

خانوارهای بیشتری برای تماشای برنامه های تلویزیونی و فیلم های مورد علاقه خود، کابل را قطع می کنند و به پلتفرم های پخش OTT روی می آورند.

این بدان معناست که تبلیغات در پلتفرم های OTT یکی از بهترین راه ها برای تبلیغ محصولات یا خدمات شما در حالی است که مخاطبان هدف شما محتوای ویدیویی را تماشا می کنند.

با بررسی این آمار شگفت انگیز تبلیغات OTT در زیر، درباره مزایای تبلیغات OTT بیشتر بدانید:

  1. 207 درصد میزان نمایش تبلیغات برنامه‌ای در تلویزیون‌های متصل در ایالات متحده در سال 2021 است.
  2. 65 درصد از بینندگان OTT هنگام تماشای محتوای ویدیویی خود، اطلاعات محصول را در صفحه دوم جستجو می کنند.
  3. انتظار می‌رود هزینه‌های تبلیغاتی در بازار تبلیغات ویدیویی OTT نرخ رشد سالانه 5.83 درصدی را نشان دهد که در نتیجه حجم بازار پیش‌بینی شده 251.7 میلیارد دلار تا سال 2029 خواهد بود.
  4. پیش بینی می شود که هزینه تبلیغات در بازار تبلیغات ویدیویی OTT در سال 2024 به 189.6 میلیارد دلار برسد.
  5. انتظار می رود ARPU تبلیغات ویدیویی OTT در سال 2024 به 80.27 دلار برسد.
  6. 48.37 دلار میانگین هزینه تبلیغات برای هر کاربر اینترنت در بازار تبلیغات ویدئویی OTT در سال 2024 است.

با الهام از این آمار تبلیغات OTT؟

نمی توان انکار کرد که می توانید از طریق تبلیغات OTT به مخاطبان هدف خود برسید. اگر برای اجرای یک کمپین تبلیغاتی موثر OTT به کمک نیاز دارید، اجازه دهید WebFX کمک کند.

کارشناسان تبلیغات دیجیتال ما بیش از 28 سال تجربه در ساخت کمپین های تبلیغاتی درآمدزا دارند. در واقع، تنها در پنج سال گذشته، ما بیش از این رانندگی کرده‌ایم درآمد 10 میلیارد دلاری و 24 میلیون سرنخ برای مشتریان ما

آیا آماده هستید تا درآمد خود را با تبلیغات OTT افزایش دهید؟ امروز از طریق تماس با یکی از استراتژیست های ما گپ بزنید 888-601-5359 یا برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات تبلیغات OTT ما به صورت آنلاین با ما تماس بگیرید!

Source link