OTT به انقلابی گری در تجربه تلویزیون ادامه می دهد: در اینجا نحوه

OTT (Over The Top) به توزیع فیلم و محتوا از طریق اینترنت و بدون تکیه بر اشتراک های سنتی کابل اشاره دارد. این اصطلاح به طور کلی برای تحویل پخش دیجیتال OTT استفاده می شود ، اما همچنین برای نشان دادن برنامه های پیام رسانی عصر جدید ، تنظیمات تلویزیونی و تماس صوتی و تصویری استفاده شده است. ارائه دهندگان محبوب تلویزیون OTT امروز شامل Netflix ، Amazon Prime ، Hulu ، Apple TV و Hotstar هستند. پخش کننده های تلویزیون OTT که بسیار مورد استفاده قرار می گیرند شامل Apple TV و Amazon Fire Stick هستند که پخش ویدئو OTT را بدون استفاده از جعبه تنظیم کابل سنتی امکان پذیر می کند.

نحوه قرارگیری OTT برای رشد

قیمت توزیع رسانه OTT و دسترسی عموم مصرف کنندگان به محتوای ملی و بین المللی در محور خود نسبت به سیستم عامل های OTT تأثیرگذار بوده است. شرکت های فناوری همچنین به دنبال پیشرفت در توسعه برنامه های OTT TV هستند. نمایش های منطقه ای نیز با شکوه انجام می شوند ، در واقع ، 40٪ از کل مصرف ویدیوی Hotstar از محتوای منطقه ای است که آنها بر روی پلت فرم مورد تقاضا پخش می کنند.

این نشان می دهد که رشد سیستم عامل های OTT فقط به شهرهای مترو محدود نمی شود. هم در دسترسی و هم در داستان هایی که می گویند ، مطالب به جیب های مختلف کشور نفوذ کرده است. با این حال ، راه حل های تلویزیونی OTT باعث ایجاد نمایش های بین المللی شده است که در غیر این صورت برای افراد دیگر کشورها غیرقابل دسترسی بود.

برای فیلمسازان ، استفاده از یک بستر تلویزیون آنلاین باعث ایجاد سطح جدیدی از آزادی خلاقیت شده است ، خصوصاً با توجه به اینکه مقررات موجود در این سیستم عامل ها برای انواع خاصی از محتوا ، به اندازه تلویزیون های سنتی سختگیرانه نیست کانال ها علاوه بر این ، میزان مخاطبان آنها نیز افزایش یافته است ، و همین امر انگیزه بیشتری را برای آزمایش با خطرات کمتر و هزینه های عملیاتی فراهم می کند. در نتیجه ، تقریباً هر موضوعی قابل کاوش است و تقریباً همه مخاطبان از طریق تحویل محتوای OTT ، بدون توجه به اینکه در کجای دنیا قرار دارند ، مورد استفاده قرار می گیرند.

مورد آخر نیروی محرکه ای است که توزیع کنندگان و دارندگان محتوا را متقاعد می کند تا برای توزیع محتوای خود به سیستم عامل های OTT بروند. همچنین به بسیاری از سرویس های تلویزیون OTT کمک می کند تا از طریق اشتراک روزانه و سالانه گرفته تا اجاره و خرید فیلم به صورت دیجیتال ، چندین جریان درآمد داشته باشید.

نحوه تغییر OTT در چشم انداز رسانه

  • OTT امکان تنوع را می دهد: سیستم عامل های توزیع ویدئو OTT می توانند هزاران برنامه و نمایش را همزمان داشته باشند ، در میان گروه ها ، زبان ها و مدت زمان سیستم عامل های OTT همچنین به قوانین و مقررات سنتی که شبکه های تلویزیونی مجبور به پاسخگویی هستند ، پاسخ نمی دهند ، به این معنی که آنها از آزادی بیشتری در پخش برخوردار هستند. این محتوای متنوع برای بینندگانی که به دنبال گسترش افق دید خود با نمایش از مناطق مختلف جغرافیایی و سازندگان هستند بسیار عالی است.
  • OTT امکان شخصی سازی را فراهم می کند: OTT TV راه حل ها بینندگان را قادر می سازند لیست نمایش های خود را برای تماشا تنظیم کنند ، که به آنها کمک می کند آنچه را که می خواهند ببینند شکل دهند. این باعث می شود که قدرت بیننده به خود بینندگان منتقل شود ، به جای اینکه آنها مجبور شوند از بین مجموعه برنامه های از قبل تعیین شده مطابق مورد کانال های تلویزیونی یکی را انتخاب کنند. سیستم عامل های OTT همچنین از توصیه هایی برای قرار دادن بینندگان در معرض محتوای بیشتری که ممکن است لذت ببرند استفاده می کنند که باعث می شود تجربه بسیار شخصی تر شود.
  • OTT تجربه کاربر را بهبود می بخشد: تجربه قبلی بیننده
    کاملاً به تلویزیون ها و ظرفیت های سینما بستگی داشت. امروز اما ، بینندگان می توانند نمایش های جدیدی را تماشا کرده و فیلم های مورد علاقه خود را از طریق راحتی در خانه با تلفن ، لپ تاپ یا تبلت و با یک اشتراک ویدیویی OTT دوباره تماشا کنند. در طولانی مدت ، این امر باعث بهبود تجربه کاربر می شود زیرا آنها کاملاً کنترل می کنند چه چیزی می خواهند تماشا کنند ، و چه زمان و کجا می خواهند آن را تماشا کنند.

نحوه توزیع فیلم OTT بسترهای نرم افزاری یک رسانه تبلیغاتی درحال افزایش است

تبلیغات OTT با برچسب سفید به دلیل هدف گیری بسیار دقیق و ویژگی های ردیابی پیشرفته ، از همتایان سنتی خود پیشی می گیرد. تقسیم بندی بیش از حد مخاطبان هدف این احتمال را بسیار زیاد می کند که تبلیغ کنندگان در مقایسه با سایر اشکال تبلیغات ، موفقیت و تبدیل بیشتر را ببینند.

تبلیغات OTT معیارهای متفاوتی دارد که برای قضاوت در مورد موفقیت یک کمپین استفاده می شود – میزان تکمیل ویدئو ، میزان کلیک و میزان انتساب. از آنجا که محدودیتی برای تعداد استراتژی های خرد و کلان وجود ندارد که یک تبلیغ کننده می تواند استفاده کند ، سیستم عامل های توزیع ویدئو OTT دارای پتانسیلی هستند که هنوز از آنها استفاده نشده است.

ویژگی های پیشرفته ای که باعث ایجاد انقلابی در مشاهده شد تجربه

برخی از ویژگی های تلویزیون از نظر تقویم ، با توجه به ویژگی های مختلف تلویزیون ، از تلویزیون جدا می شوند ، اینکه آیا شما یک ارائه دهنده خارجی را انتخاب می کنید یا سرویس پخش IPTV خود را ایجاد می کنید. آنها به عنوان جدول بازیکنان جدیدی که قصد ورود به بازار را دارند تبدیل شده اند.

  • پخش ، مکث ، عقب بردن و جلو بردن: این ویژگی های اساسی به بینندگان اجازه می دهد بیشتر مشاهده خود را سفارشی کنند. طبق برنامه و جدول زمانی آنها تجربه کنید. این باعث تعامل بهتر با محتوا و ایجاد تجربه مصرف محتوای آزادتر می شود.
  • پشتیبانی از چند دستگاه: شرکت های پلت فرم ویدئویی OTT پلت فرم خود را سفارشی کرده اند برای کار بر روی دستگاه های مختلف با توجه به ابعاد ، وضوح و مقیاس مورد نظر خود. در نتیجه ، می توانید نمایش لپ تاپ خود را در خانه تماشا کنید و آن را در جاده با تلفن همراه خود به پایان برسانید. این باعث می شود محتوا حتی بیشتر قابل دسترسی و قابل حمل باشد ، اتفاقی که هرگز قبل از اینکه تلویزیون تنها روش مصرف باشد اتفاق نیفتاده است.
  • مقرون به صرفه بودن: اشتراک رسانه پخش جریانی OTT می تواند بسیار ارزان تر از پرداخت ماهانه تلویزیون کابلی سنتی باشد. این قیمت همچنین به بینندگان اجازه می دهد تا به هر محتوایی از طریق سیستم عامل خود دسترسی نامحدود داشته باشند – همچنین به آنها اجازه می دهد تا بدون محدودیت در هر تعداد نمایش که می خواهند یا یک فیلم را مشاهده کنند. این باعث می شود مصرف محتوای OTT بسیار مقرون به صرفه باشد.
  • محتوای جهانی: راه حل های ویدئویی پخش شده OTT باعث می شود مطالب از سراسر جهان در یک مورد قابل دسترسی باشد. سکو. این دامنه فناوری بستر تلویزیون OTT امن را گسترش می دهد و به بینندگان امکان دسترسی به محتوایی را می دهد که در غیر این صورت حتی هرگز ندیده و نشنیده بود.
  • بدون مانع زبانی: لایه اضافی دوبله و زیرنویس در سیستم عامل های OTT باعث می شود محتوا صرف نظر از زبان یا کشوری که دارد ، قابل مصرف باشد. این یک فاصله بسیار ضروری از رسانه های سنتی تلویزیونی است که همیشه بر اساس زبان و منطقه تقسیم بندی می شد ، بنابراین مخاطبان و دسترسی آنها را محدود می کند.
  • ورزش های زنده قابل دسترسی است: جریان و پخش زنده از دیگر مزایای پخش تلویزیونی OTT و راه حل های مربوط به IPTV OTT است که بازی های در حال پخش را پخش می کند بلادرنگ حتی روی تلفن یا لپ تاپ. در نتیجه ، ورزش می تواند در هر زمان ، هر مکان و در هر مقیاس مصرف شود.
  • محتوای اصلی: موفقیت تحویل رسانه OTT ، سازندگان و توزیع کنندگان محتوای بیشتری را برای ایجاد و توزیع محتوای اصلی توانمند کرده است. در واقع هیچ موضوعی دست نخورده باقی نمی ماند و دسترسی فوری به مخاطبان گسترده می تواند به موفقیت های بالاتر از آنچه در تنظیمات تلویزیونی محدود کننده سنتی دیده می شود ، منجر شود.
  • اتاق های بازخورد و گفتگو: ارائه دهندگان ویدئوهای پخش جریانی OTT در موفقیت پلتفرم و تجربه بینندگان خود سرمایه گذاری می کنند. در نتیجه ، بسیاری از افراد برای گرفتن و اجرای بازخورد بسیار آزاد هستند. اتاق های گفتگو در اینجا اهداف دوگانه دارند – آنها امکان تجربه بهتر خدمات به مشتری را فراهم می کنند. با این حال ، برای بینندگان ، آنها تجربه تماشای و بحث در مورد یک نمایش را با دوستان خود تقلید می کنند ، همان کاری که در سینما یا یک خانه انجام شد ، البته با همه در خانه های خود و با وسایل شخصی خود.
  • کیفیت تجربه: به طور کلی ، سیستم عامل های تلویزیون آنلاین OTT به احتمال زیاد تجربه کاربر شخصی و سرمایه گذاری بیشتری نسبت به اشکال سنتی محتوای تلویزیون ارائه می دهند. دسترسی به محتوا ، همراه با قیمت های مقرون به صرفه و سهولت استفاده ، از بسیاری از نظر باعث برنده شدن آن می شود.

حرف آخر در مورد فناوری OTT انقلابی

راه حل های ویدئویی پخش شده OTT مدتهاست که جزئی از زندگی ما شده اند ، اما به نظر می رسد آنچه در مورد آن می دانیم محدود به دو یا سه نام محبوب است. با این وجود ، بازار سیستم عامل های OTT در حال رشد است. پیش بینی می شود تا سال 2025 به 332.52 میلیارد دلار برسد. نفوذ روزافزون تلفن های هوشمند همچنین روند مشاهده را دموکراتیک می کند و محتوایی را که زمانی به سینماها و تلویزیون ها محدود می شد ، به کف دستان منتقل می کند. میلیون ها نفر در سراسر جهان

راه حل های پخش جریانی OTT قادر به ارائه تجربه بی نقص کاربر نهایی به انواع مخاطبان در سراسر جهان است. برای توزیع کنندگان و دارندگان محتوا ، استفاده از ارائه دهنده راه حل های برنامه OTT می تواند زمینه دستیابی به سود بهتر و جریان های متفاوت درآمد را فراهم کند. این یک وضعیت برد-برد است.