6 نکته برای سازماندهی کمپین های بازاریابی

آیا می دانستید که قرار گرفتن در یک فضای نامرتب می تواند احساس استرس و اضطراب را تشدید کند؟ این یکی از دلایل متعددی است که به طور منظم محل کار خود را مرتب می کند.

اما وقتی صحبت از اداره یک کسب و کار می شود، سازمان از اهمیت بیشتری برخوردار است. بدون آن، کسب و کار شما ممکن است از هم بپاشد. این به ویژه در مورد بازاریابی صادق است، جایی که خیلی به دستیابی به افراد مناسب با کمپین های مناسب بستگی دارد. اگر در این زمینه هستید، ممکن است متوجه شوید که چگونه کمپین های بازاریابی را در شرکت خود سازماندهی کنید.

اگر چنین است، نگران نباشید – ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم. در این صفحه، به شش روش مختلف می پردازیم که می توانید عناصر مختلف کمپین های بازاریابی خود را سازماندهی کنید:

  1. استراتژی خود را با اهداف SMART سازماندهی کنید
  2. مخاطبان خود را با تقسیم بندی سازماندهی کنید
  3. برنامه خود را با یک تقویم محتوا سازماندهی کنید
  4. وظایف خود را با ابزار مدیریت پروژه سازماندهی کنید
  5. نتایج خود را با سیستم عامل های داده سازماندهی کنید
  6. سایر عناصر کمپین را با صفحات گسترده سازماندهی کنید

به خواندن ادامه دهید تا درباره سازمان کمپین بازاریابی بیشتر بدانید و سپس مشترک شدن در Revenue Weekly – خبرنامه ایمیل ما – برای دریافت نکات بازاریابی مفیدتر!

ایمیل های خودی مدیر بازاریابی ما را از دست ندهید!

پیوستن 200000 بازاریابان هوشمند و داغ‌ترین اخبار و اطلاعات بازاریابی ماه را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید!

ایمیل خود را در زیر وارد کنید:

فرم اشتراک درون خطی – CTA 72

*” فیلدهای الزامی را نشان می دهد

(نگران نباشید، ما هرگز اطلاعات شما را به اشتراک نخواهیم گذاشت!)

cta44 img

1. استراتژی خود را با اهداف SMART سازماندهی کنید

یکی از اولین عناصر هر کمپین بازاریابی، استراتژی و اهداف شما است. بدون یک استراتژی بازاریابی واضح، خیلی راه دوری نخواهید داشت. بنابراین، چگونه آن استراتژی را سازماندهی می کنید؟ جواب استفاده است اهداف هوشمند.

SMART مخفف عبارت Specific، Measurable، Achievable، Relevant و Time-bound است. اهداف شما باید هر یک از این ویژگی ها را در بر گیرند.

تعیین یک هدف مبهم مانند “افزایش درآمد” کافی نیست. چگونه تعیین می کنید که چه زمانی به آن هدف رسیده اید؟

در عوض، شما می خواهید هدفی مانند “کسب X مقدار دلار در مدت Y از طریق کمپین بازاریابی Z” تعیین کنید. این بسیار واضح تر و قابل اجراتر است و سازماندهی روند پیگیری پیشرفت شما را آسان تر می کند.

2. مخاطبان خود را با تقسیم بندی سازماندهی کنید

یکی دیگر از عناصر مهم هر کمپین بازاریابی، مخاطبان شما هستند. در نهایت، همه چیز به آنها مربوط می شود – بدون آنها، در وهله اول ارسال مطالب بازاریابی فایده ای ندارد.

با این حال، مخاطبان شما اغلب از طیف وسیعی از افراد تشکیل شده اند و حتی ممکن است مخاطبان متفاوتی برای محصولات یا خدمات مختلف داشته باشید.

برای منظم نگه داشتن مخاطبان خود، اغلب مفید است آنها را به گروه های مختلف تقسیم کنید. این گروه ها ممکن است بر اساس مکان، جمعیت شناسی یا رفتار باشند. سپس می‌توانید کمپین‌های مختلفی بسازید که برای گروه‌های مختلف بهینه‌سازی شده‌اند، که بسیار روان‌تر از ترکیب کردن همه با هم و تلاش برای ایجاد کمپین‌هایی است که برای همه آنها کار می‌کند.

3. برنامه خود را با یک تقویم محتوایی سازماندهی کنید

سازماندهی کمپین های بازاریابی مستلزم پیروی از یک برنامه زمانی خاص است، به خصوص در مورد محتوا. چه پست‌های وبلاگ، ویدئو، پست‌های رسانه‌های اجتماعی یا چیز دیگری باشد، محتوای شما باید در زمان‌های خاصی منتشر شود، ایده‌آل بر اساس یک برنامه منظم.

این مستلزم سازماندهی است – اما اگر با آن مشکل دارید، چه کاری می توانید انجام دهید؟

پاسخ این است که می توانید از a استفاده کنید تقویم محتوایی. در تئوری، شما می توانید از هر ابزار تقویمی برای زمان بندی محتوای خود استفاده کنید، اما بهترین روش استفاده از ابزاری است که به طور خاص برای زمان بندی محتوا طراحی شده است. مثلا، بافر و هوت سوئیت دو ابزار رسانه‌های اجتماعی هستند که پست‌های شما را برای شما برنامه‌ریزی می‌کنند و به‌طور خودکار آن پست‌ها را در زمان‌های برنامه‌ریزی شده به صورت زنده پخش می‌کنند.

استفاده از این ابزارها برای کمک به سازماندهی برنامه محتوای خود می تواند استرس و تلاش شما را کاهش دهد.

4. وظایف خود را با ابزار مدیریت پروژه سازماندهی کنید

اجرای یک کمپین بازاریابی شامل بسیاری از وظایف مختلف است. از کارهای دنیوی، مانند ارسال ایمیل‌های معمولی گرفته تا کارهای درگیرتر، مانند نوشتن محتوای جدید، همه اعضای تیم شما در هر زمان معینی برنامه‌های زیادی را در برنامه خود دارند. و بهترین راه برای سازماندهی تمام آن وظایف استفاده از ابزار مدیریت پروژه است.

ابزار مدیریت پروژه به شما این امکان را می دهد که برای هر کار یک ورودی ایجاد کنید، و سپس آن کار را به یک فرد خاص اختصاص دهید، آن را در لیست کارهای خاص قرار دهید و آن را برای یک تاریخ مشخص برنامه ریزی کنید. بهترین ابزارها، مانند Trello و Asana، به شما امکان می دهند وظایف یا پروژه ها را به راحتی بین لیست ها و افراد مختلف جابه جا کنید. خیلی ساده تر از این است که بخواهید همه چیز را در ذهن خود نگه دارید!

5. نتایج خود را با سیستم عامل های داده سازماندهی کنید

ردیابی نتایج یکی از حیاتی ترین بخش های هر کمپین بازاریابی است. بنابراین، وقتی در مورد نحوه سازماندهی کمپین های بازاریابی صحبت می کنیم، نمی توانیم از سازماندهی داده های شما غافل شویم.

خبر خوب این است که انواع مختلفی از ابزارها وجود دارد که برای کمک به سازماندهی داده های بازاریابی طراحی شده اند. یکی از این ابزارها a پلت فرم مدیریت داده (DMP)، که به شما امکان می دهد داده های بازاریابی را از بسیاری از منابع مختلف استخراج کرده و در یک مکان ذخیره کنید.

برای داده های مشتری، به طور خاص، شما باید یک پلت فرم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM). این نوع ابزار، داده‌های مشتریان شما را از منابع مختلف جمع‌آوری می‌کند، به شما کمک می‌کند آن‌ها را سازماندهی کنید (از جمله تقسیم‌بندی آن به مخاطبان مختلف)، و حتی به شما در تجزیه و تحلیل آن داده‌ها کمک می‌کند. مخلص کلام یک مثال عالی از یک CRM است که می توانید از آن برای کمک به سازماندهی کمپین های بازاریابی استفاده کنید.

6. سایر عناصر کمپین را با صفحات گسترده سازماندهی کنید

ما در مورد ابزارها و روش های مختلف زیادی برای سازماندهی کمپین های بازاریابی صحبت کرده ایم. اما گاهی اوقات احتمالاً عناصر کمپین را خواهید داشت که به خوبی در هیچ یک از این راه حل ها قرار نمی گیرند. بنابراین، با آن عناصر چه کار می کنید؟

اینجاست که بهترین اقدام بیرون کشیدن یکی از کلاسیک‌ترین ابزارهای سازمانی – صفحه گسترده است. به سادگی قرار دادن اطلاعات متفرقه در یک برگه اکسل یک راه عالی برای سازماندهی آن و اجتناب از ردیابی همه چیز در ذهن شما است.

صادقانه بگویم، می‌توانید از اکسل برای سازماندهی برخی از عناصر دیگر در این فهرست نیز استفاده کنید – معمولاً بهتر است از گزینه‌های ذکر شده در بالا استفاده کنید.

WebFX یک شریک اعتماد کسب و کار است.

از HydroWorx بشنوید که a 236% افزایش جلسات ارگانیک با خدمات WebFX.

گواهی ویدیویی را تماشا کنید فلش سمت راست

تصویر کوچک ویدیو

اجازه دهید WebFX به شما کمک کند تا سازمان کمپین بازاریابی خود را ارتقا دهید

اکنون که ایده بهتری در مورد نحوه سازماندهی کمپین های بازاریابی دارید، می توانید شروع به تنظیم کمپین های خود کنید. اما فقط به این دلیل که کمپین های شما سازماندهی شده اند به این معنی نیست که آنها موفق هستند. برای رسیدن به نتایجی که می‌خواهید، هنوز باید مهارت‌های بازاریابی زیادی را پیاده‌سازی کنید.

اغلب، بهترین راه برای انجام این کار، همکاری با یک آژانس بازاریابی حرفه ای مانند WebFX است. ما خدمات دیجیتال مارکتینگ برتر هستند و با بیش از 28 سال تجربه در این صنعت، می دانیم در مورد چه چیزی هستیم. به علاوه، اجازه دادن به ما برای مدیریت کمپین های بازاریابی شما به این معنی است که می توانید به ما اجازه دهید کار سازماندهی آنها را برای شما انجام دهیم.

علاقه مند به همکاری با ما هستید؟ فقط با ما تماس بگیرید 888-601-5359 یا آنلاین با ما تماس بگیرید امروز برای شروع!

Source link