9 سرویس و سیستم پرداخت آنلاین برتر در سال 2023

بهترین سیستم های پرداخت آنلاین برای سال 2023 عبارتند از Authorize.net، PayPal، Google Pay، و بسیاری دیگر.

خدمات پردازش پرداخت آنلاین تجارب خرید آنلاین را ساده می کند، تجربه مثبتی را به کاربران می دهد و به کسب و کارها کمک می کند فروش بیشتری کسب کنند.

برای مشاهده لیست کامل بهترین خدمات پرداخت آنلاین امسال به خواندن ادامه دهید!

ایمیل های خودی مدیر بازاریابی ما را از دست ندهید!

پیوستن 200000 بازاریابان هوشمند و داغ‌ترین اخبار و اطلاعات بازاریابی ماه را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید!

ایمیل خود را در زیر وارد کنید:

فرم اشتراک درون خطی – CTA 72

*” فیلدهای الزامی را نشان می دهد

(نگران نباشید، ما هرگز اطلاعات شما را به اشتراک نخواهیم گذاشت!)

9 سرویس و سیستم پرداخت آنلاین برتر در سال 2023

9 بهترین خدمات و سیستم های پرداخت آنلاین در سال 2023

جدول ما را در زیر بررسی کنید و سپس برای تجزیه و تحلیل بهترین سیستم های پرداخت آنلاین برای سال 2023 به خواندن ادامه دهید!

  1. Authorize.net – به طور کلی بهترین
  2. پی پال – بهترین برای ارسال و دریافت پرداخت
  3. Google Pay – بهترین روش برای ذخیره چند روش پرداخت
  4. Amazon Pay – بهترین برای ساده‌سازی پرداخت
  5. Dwolla – بهترین برای ادغام شخص ثالث
  6. نوار – بهترین برای سفارشی سازی
  7. Braintree – بهترین برای حجم فروش بالا
  8. WePay – بهترین برای سپرده گذاری سریع
  9. Verifone – بهترین برای مدیریت پرداخت و اشتراک

1. Authorize.net – به طور کلی بهترین

صفحه اصلی Authorize.Net

قیمت گذاری

25 دلار در ماه

هزینه های پردازش پرداخت

2.9٪ + 0.30 دلار در هر تراکنش

چرا ما آن را دوست داریم

Authorize.net با پایگاه کاربری بیش از 445000 تاجر، یکی از پرکاربردترین درگاه‌های پرداخت اینترنتی است. این راه حل پرداخت از سوی Visa از سال 1996 وجود داشته است و اکنون بیش از یک میلیارد تراکنش در سال را انجام می دهد.

بسیاری از پلتفرم های تجارت الکترونیک پرکاربرد مانند Magento، Volusion و X-Cart به راحتی با Authorize.net ادغام می شوند.

2. PayPal – بهترین برای ارسال و دریافت پرداخت

صفحه اصلی کسب و کار پی پال

قیمت گذاری

رایگان

هزینه های پردازش پرداخت

2 – 4٪ + 0.49 دلار در هر تراکنش

چرا ما آن را دوست داریم

پی پال پر استفاده ترین خریدار پرداخت در جهان است که بیش از 22.3 میلیارد پرداخت را در سال 2022 پردازش می کند. بیش از 30 میلیون تاجر و 400 میلیون مشتری فعال از PayPal استفاده می کنند.

پرداخت ها با استفاده از حساب کاربری موجود یا با کارت اعتباری انجام می شود. پول را می توان مستقیماً به یک آدرس ایمیل ارسال کرد، بنابراین کاربران را وادار می کند تا برای یک حساب PayPal جدید ثبت نام کنند.

علاوه بر پرداخت، پی پال به کاربران خود اجازه می دهد تا از طریق این سرویس پول ارسال کنند، که این ویژگی تنها چند راه حل پرداخت آنلاین است.

3. Google Pay – بهترین روش برای ذخیره چند روش پرداخت

صفحه Google Pay برای کسب و کار

قیمت گذاری

رایگان

هزینه های پردازش پرداخت

رایگان

چرا ما آن را دوست داریم

گوگل پی پاسخ گوگل به پی پال است. Google Pay به کاربران این امکان را می دهد که برای کالاها و خدمات از طریق یک حساب متصل به نمایه Google خود پرداخت کنند.

مزیت اصلی Google Pay نسبت به رقبا این است که میلیون‌ها کاربر اینترنت از Google برای خدمات دیگر استفاده می‌کنند و خرید از طریق Google Pay را فرآیندی ساده‌تر می‌کنند.

4. آمازون پرداخت – بهترین برای تسهیل پرداخت

صفحه اصلی Amazon Pay

قیمت گذاری

رایگان

هزینه های پردازش پرداخت

2.9٪ + 0.30 دلار در هر تراکنش؛ 4% + 0.30 دلار برای هر پرداخت الکسا

چرا ما آن را دوست داریم

Amazon Pay به خریداران اجازه می دهد تا با استفاده از روش های پرداخت ذخیره شده در حساب آمازون خود به صورت آنلاین و صوتی با استفاده از Amazon Alexa به راحتی خرید انجام دهند. بازرگانان می توانند یک دکمه Amazon Pay را به فرآیندهای پرداخت خود اضافه کنند.

5. Dwolla – بهترین برای ادغام شخص ثالث

صفحه اصلی دولا

قیمت گذاری

شروع از 250 دلار در ماه

هزینه های پردازش پرداخت

0.5 درصد در هر تراکنش

چرا ما آن را دوست داریم

Dwolla یکی دیگر از گزینه های پلت فرم پرداخت است که بر سادگی و امنیت تأکید دارد. این ویژگی های متعددی مانند کیف پول های دیجیتال، امکان ارسال تا 5000 پرداخت به طور همزمان، پرداخت های بلادرنگ به بانک های شرکت کننده در شبکه RTP® و پرداخت های ACH در همان روز را ارائه می دهد.

6. راه راه – بهترین برای سفارشی سازی

صفحه اصلی راه راه

قیمت گذاری

رایگان

هزینه های پردازش پرداخت

2.9٪ + 0.30 دلار در هر تراکنش

چرا ما آن را دوست داریم

Stripe یک راه حل پرداخت عالی برای توسعه دهندگان وب ارائه می دهد که مایلند با استفاده از API قوی Stripe یک سیستم پرداخت را در پروژه های خود ادغام کنند. با دور زدن فرآیند ثبت نام سنتی، Stripe به عنوان یک حساب تجاری برای ارائه دهندگان خود عمل می کند و تمام انطباق با PCI و تأییدیه های فروشنده را مدیریت می کند.

7. Braintree – بهترین برای حجم فروش بالا

صفحه اصلی Braintree

قیمت گذاری

رایگان

هزینه های پردازش پرداخت

2.59٪ + 0.49 دلار در هر تراکنش

چرا ما آن را دوست داریم

Braintree یک درگاه پرداخت آنلاین و راه حل حساب تجاری است که به دلیل کار با استارت آپ های فناوری محبوب مانند Airbnb و StubHub شناخته شده است.

پی پال این شرکت را در سال 2013 خریداری کرد و Braintree اکنون بخشی از اکوسیستم پی پال است. با این حال، Braintree برای شرکت هایی با حجم فروش بالا که به قابلیت های سفارشی سازی نیاز دارند، طراحی شده است.

با Braintree، مشتریان همچنین می‌توانند از طیف وسیعی از روش‌های پرداخت آنلاین از جمله PayPal، Venmo، کارت‌های نقدی و اعتباری، Google Pay و غیره استفاده کنند.

8. WePay – بهترین برای سپرده گذاری سریع

صفحه اصلی WePay

قیمت گذاری

سفارشی

هزینه های پردازش پرداخت

2.9٪ + 0.30 دلار در هر تراکنش

چرا ما آن را دوست داریم

WePay یک شرکت راه حل های پرداخت آنلاین است که زیرساخت های پرداخت را برای فروشندگان نرم افزار مستقل و پلتفرم های نرم افزاری فراهم می کند.

این زیرساخت، مشاغل کوچک را قادر می سازد تا از طریق پلتفرم های نرم افزاری پرداخت ها را بپذیرند. JPMorgan Chase در سال 2017 WePay را خریداری کرد که عملکردهایی مانند سپرده گذاری یک روزه به حساب های بانکی Chase را فعال کرد.

9. Verifone – بهترین برای مدیریت پرداخت و اشتراک

صفحه اصلی برای 2Checkout توسط Verifone

قیمت گذاری

سفارشی

هزینه های پردازش پرداخت

3.5٪ + 0.35 دلار در هر تراکنش

چرا ما آن را دوست داریم

Verifone یک شرکت راه حل های پرداخت است که با سخت افزار نقطه فروش شروع به کار کرد و اکنون نیز بر برنامه های نرم افزاری تمرکز دارد.

این شرکت در سال 2020 2Checkout را خریداری کرد که به آن امکان داد تا تجارت الکترونیک را بیشتر گسترش دهد. 2Checkout که اکنون بخشی از Verifone است، راه‌حل‌های مختلف تجارت دیجیتال از جمله پرداخت، صورت‌حساب و مدیریت اشتراک را ارائه می‌دهد.

سوالات متداول خدمات پرداخت آنلاین

پاسخ به سوالات رایج در مورد خدمات پردازش پرداخت آنلاین را از اینجا دریافت کنید!

شرایط پرداخت آنلاین به چه معناست؟

در اینجا چند تعریف برای اصطلاحات مربوط به سیستم های پرداخت آنلاین آورده شده است:

  • پرداخت های ACH:انتقال اعتبار و بدهی الکترونیکی، به مشتریان این امکان را می دهد که از حساب های بانکی خود برای خدمات آب و برق، وام های رهنی و انواع دیگر صورت حساب ها پرداخت کنند. ACH مخفف Automated Clearing House است و اکثر پردازشگرهای پرداخت گزینه های پرداخت ACH را به مشتریان خود ارائه می دهند، به خصوص برای تراکنش های ماهانه و مبتنی بر اشتراک. اکثر راه حل های پرداخت از ACH برای ارسال پول (منهای کارمزد) به مشتریان خود استفاده می کنند.
  • حساب تجاریt: یک حساب بانکی که به مشتری امکان می دهد پرداخت ها را از طریق کارت های اعتباری یا نقدی دریافت کند. ارائه دهندگان بازرگان موظفند از مقررات تعیین شده توسط انجمن های کارت پیروی کنند. بسیاری از پردازنده ها (مانند موارد ذکر شده در زیر) هم به عنوان حساب تجاری و هم به عنوان دروازه پرداخت عمل می کنند.
  • درگاه پرداخت:این به بازرگانان اجازه می دهد تا به طور ایمن اطلاعات کارت اعتباری را بین مشتری و تاجر و همچنین بین تاجر و پردازشگر پرداخت منتقل کنند. درگاه پرداخت واسطه بین تاجر و بانک حامی آنهاست.
  • پردازشگر پرداخت:شرکتی که یک تاجر از آن برای انجام تراکنش های کارت اعتباری استفاده می کند. پردازشگرهای پرداخت اقدامات ضد کلاهبرداری را اجرا می کنند تا اطمینان حاصل کنند که هم مشتری جلویی و هم از تاجر محافظت می شود.
  • انطباق با PCI:هنگامی که یک تاجر یا درگاه پرداخت، محیط پرداخت خود را به گونه ای تنظیم می کند که استاندارد امنیت داده صنعت کارت پرداخت (PCI DSS) را برآورده کند. استاندارد PCI DSS توسط شورای استانداردهای امنیتی صنعت کارت پرداخت برای افزایش امنیت اطلاعات دارندگان کارت و کاهش تقلب ایجاد شده است.

چرا سیستم های پرداخت آنلاین ضروری هستند؟

امروزه خرید محصولات و خدمات آنلاین بیش از هر زمان دیگری رایج شده است. در واقع، تا سال 2040، بیش از 95 درصد از خریدها به صورت آنلاین انجام خواهد شد.

خدمات پرداخت آنلاین تعدادی مزیت را هم برای مشاغل و هم برای مصرف کنندگان ارائه می دهد، از جمله:

  • یک تجربه خرید ساده
  • ایمن نگه داشتن اطلاعات پرداخت
  • سازماندهی خرید و معاملات
  • و خیلی بیشتر

تجربه خرید سریع و ساده کلید ایجاد یک تجربه کاربری مثبت و افزایش فروش است.

فرآیند پرداخت آنلاین چگونه کار می کند؟

کسب و کارها دستورالعمل های سیستم پرداخت آنلاین خود را برای راه اندازی فرآیند پرداخت در وب سایت خود دنبال می کنند.

سپس در هنگام خرید از کاربران خواسته می شود مشخصات کارت خود را برای پرداخت وارد کنند. همچنین ممکن است از کاربران خواسته شود که روش پرداختی را که می‌خواهند استفاده کنند، مانند PayPal یا Google Pay را انتخاب کنند.

اگر کاربران تصمیم به پرداخت با یک سرویس پرداخت مانند PayPal یا Google Pay داشته باشند، از آنها خواسته می شود تا در صورت عدم استفاده از حساب خود وارد حساب خود شوند. سپس با استفاده از این سرویس خرید خود را تکمیل خواهند کرد.

اگر کاربران تصمیم بگیرند مشخصات کارت خود را در وب سایت وارد کنند، سرویس پرداخت آنلاین شرکت، مشخصات کارت را تأیید می کند و اطمینان حاصل می کند که مشتری وجوه کافی برای تکمیل تراکنش را دارد.

سپس معامله تکمیل خواهد شد.

با تیمی از اساتید تجارت الکترونیک شریک شوید!

کمپین های WebFX بیش از 12,936,451 معاملات تجارت الکترونیک در 5 سال گذشته

مطالعات موردی را بخوانید

انتخاب راه حل مناسب پرداخت آنلاین برای نیازهای شما

سیستم های پرداخت آنلاین زیادی وجود دارد که می توانید از آنها برای انجام فعالیت های تجارت الکترونیک استفاده کنید. یکی را انتخاب کنید که مطابق با اهداف تجاری شما باشد.

اگر با یک آژانس بازاریابی تجارت الکترونیک، مانند WebFX کار می کنید، از مدیر حساب خود بپرسید که بر اساس تجربه خود چه پیشنهادی می دهند. برای شروع کار با خدمات تجارت الکترونیک ما، به صورت آنلاین با ما تماس بگیرید یا با ما تماس بگیرید 888-601-5359.