Nielsen رتبه بندی تبلیغات دیجیتال شروع به کار برای YouTube CTV می کند

در سال 2020 ، افراد بیشتری از هر زمان دیگری YouTube را در تلویزیون های متصل (CTV) پخش می کنند.

این امر تا حدی توسط افرادی انجام می شود که وقت بیشتری در خانه می گذرانند ، در نتیجه افراد بیشتری تصمیم می گیرند YouTube را عمدتا از صفحه تلویزیون تماشا کنند.

طبق داده های داخلی YouTube ، در دسامبر سال 2020 ، یک چهارم بینندگان ورود به سیستم YouTube CTV تقریباً به طور انحصاری (بیش از 90٪) در صفحه تلویزیون محتوا را مشاهده کردند.

علاوه بر این ، مطالعات اولیه Google نشان داده است که کمپین های CTV YouTube باعث افزایش بیننده در تلویزیون های خطی ، دسک تاپ و دستگاه های تلفن همراه می شود.

کریستینا سیدنر ، مدیر ارشد برند ، کیمبرلی-کلارک ، پس از استفاده از CTV YouTube برای یک کارزار اخیر ، اظهار داشت:

“ما اعتقاد داشتیم YouTube CTV مبارزات Pull-Ups ما را به روشی مقرون به صرفه تقویت می کند زیرا مشتریان ما همچنان توجه خود را از تلویزیون های سنتی به سیستم عامل های پخش جلب می کنند. آنچه ما دریافتیم این است که آنچه در مورد YouTube به طور کلی صدق می کند در مورد YouTube CTV صادق است – این دسترسی منحصر به فرد را به تلویزیون می بخشد. “

افزایش تعداد بازدیدکنندگان از CTV فرصت جدیدی را برای تبلیغ کنندگان ایجاد می کند.

با این حال ، قابل درک است که بسیاری از تبلیغ کنندگان به دلیل دشواری در اندازه گیری و انتساب ، در تبلیغات در CTV تردید دارند.

YouTube به اهمیت سنجش در CTV اذعان کرده است و در نتیجه ، تبلیغاتی که از Nielsen Digital Ratings استفاده می کنند ، هم اکنون برای سنجش کمپین های CTV YouTube خود هستند.

این در حالی است که اعلامیه Nielsen در اکتبر 2020 مبنی بر شروع اندازه گیری CTV YouTube در اوایل سال 2021 برای اولین بار انجام شد.

مرحله اول اندازه گیری در رتبه بندی آگهی های دیجیتال Nielsen با YouTube TV آغاز می شود.

رتبه بندی آگهی های Nielsen چیست؟ به گفته نیلسن:

“Nielsen Digital Ratings نمایی روزانه و بصورت روزانه از مخاطبان تبلیغات را در سراسر رایانه ، موبایل و دستگاههای متصل به گونه ای ارائه می دهد که قابل مقایسه با Ratings TV Nielsen است. با پشتیبانی از بزرگترین مجموعه داده های مصرف کننده و بالاترین کیفیت در جهان ، Nielsen Digital Ad Ratings استاندارد جدید صنعت برای اندازه گیری مخاطبان دیجیتال است. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

تخمین زده می شود که اندازه گیری برای اصلی YouTube پیش از فصل 2021 تا 2022 پیشاپیش اضافه شود.

Upfronts ارائه هایی است که شبکه های تلویزیونی پیش نمایش سریال های پاییزی آینده خود را برای تبلیغ کنندگان و مطبوعات در اواخر بهار پیش نمایش می کنند.

منابع: