جدول پیوندها
چکیده و 1 مقدمه
2 روش شناسی
3 نتیجه
3.1 CryptoPunks
3.2 بازار NFT کل
4 بحث
5. نتیجه گیری/ تقدیرنامه ها/ مراجع
یک ضمیمه
A.1 جزئیات پیاده سازی
A.2 اطلاعات دقیق NFT و A.3 نقشه جستجوهای Google NFT
3.2 بازار NFT کل
ما تجزیه و تحلیل مشابهی را برای تعصب جنسیتی و نژادی در بازار NFT انجام می دهیم. ما 44 مجموعه با برچسب های جنسیتی پیدا کردیم اما فقط 3 مجموعه با برچسب های نژادی.
3.2.1 جنسیت
برای 44 مجموعه NFT که در بخش 2.2 به تفصیل انتخاب شدهاند، ما مقادیر p را محاسبه میکنیم تا تعیین کنیم که آیا قیمتهای NFT مردانه از قیمتهای NFT زنانه بیشتر است یا خیر. مقادیر P از یک آزمون log t زوجی که به میانگین هفتگی با صدک برش دور از 2.5٪ مشخص شده است محاسبه می شود. برای برآورده کردن پیششرطهای یک آزمون t، یک تبدیل log اعمال میکنیم تا قیمتها از توزیع نرمالتری پیروی کنند و نقاط پرت را حذف کنیم. ما به قیمت میانگین هفتگی علامت گذاری می کنیم که برای بازارهای با حجم معاملات کم مانند بازارهای NFT رایج است [7]. از تجزیه و تحلیل، ما هیچ رابطه واضحی بین ارزش بازار و سوگیری جنسیتی پیدا نکردیم. با این حال، ما نشان میدهیم که قیمتهای مردانه از نظر آماری به طور قابلتوجهی بالاتر از قیمتهای زنان برای بازار گستردهتر NFT نیست.
شکل 5 مجموعه هایی را با قیمت مردانه به طور معنی داری (05/0 = α) بالاتر از قیمت زن (راست…) نشان می دهد.