در ابتدای سال گذشته، Google News Showcase، تجربه محصول و برنامه صدور مجوز برای ناشران اخبار را به بریتانیا آوردیم، این برنامه برای کمک به ناشران طراحی شده است تا عمیقتر با خوانندگان خود ارتباط برقرار کنند و به خوانندگان کمک کند پیدا کنند، دنبال کنند. و از سازمان های خبری که موضوعاتی را که برای آنها مهم است حمایت کنند. ما همچنان به یادگیری، بهروزرسانی و گسترش محصول ادامه میدهیم و اعداد قوی و ثابتی را هم از نظر تعداد ناشرانی که برای محصول در بریتانیا امضا میکنند و هم از نظر نحوه تعامل خوانندگان با محتوا، دیدهایم.
ناشران بیشتری به News Showcase در بریتانیا می پیوندند
از زمان راهاندازی News Showcase، ما با تقریباً 240 عنوان خبری در بریتانیا مذاکره و قرارداد امضا کردهایم. جدیدترین آنها The Guardian است که بر اساس همکاری طولانی مدت ما در زمینه نوآوری دیجیتال برای آینده اخبار است.
کیت آندروود، مدیر عامل گاردین، اظهار داشت: «خوشحالیم که همکاری خود را با Google گسترش دادیم تا روزنامهنگاری خود را در قالبهای دیجیتال، ویدیویی و سایر فرمتها به گونهای در دسترس قرار دهیم که حتی مخاطبان بیشتری را جذب کند. این قرارداد جدید از سرمایهگذاری بیشتر در روزنامهنگاری حمایت میکند و مخاطبان جدیدی را به سایتهای ما باز میگرداند تا بتوانیم روابط عمیقتری با ارزش پایدار ایجاد کنیم.»
ناشران خبری محلی 93 درصد از عناوینی را تشکیل میدهند که در News Showcase در بریتانیا ثبتنام کردهاند تا اخبار را به روشهای جدید مدیریت کنند و تعامل خود را با مخاطبان آنلاین عمیقتر کنند. اینها عبارتند از Grantham Journal، NationalWorld.com، Reach’s Belfast Live و Clear Sky’s North Devon Gazette.
همانطور که مارک تامپسون، سردبیر National World، میگوید: «ما معتقدیم حیاتی است که به داستانها، ویدیوها و تصاویر ما ارزشی که شایسته آن است داده شود تا بتوانیم روزنامهنگاری روشنتر، قابل اعتماد و مرتبطتری برای مخاطبان در سراسر بریتانیا تولید کنیم. News Showcase به تیم های ما مستقر در انگلستان، اسکاتلند و ایرلند شمالی این امکان را داده است که کارهای چشمگیر خود را در یک پلت فرم عالی و به روشی معنادار به نمایش بگذارند.â€
سایمون باکس، مدیرعامل Clear Sky نیز به ما میگوید: «پیوستن به Google News Showcase تأثیر چشمگیری و فوری داشته است، زیرا ما را قادر میسازد تا یک روزنامهنگار دیگر استخدام کنیم، جایگاه ما را در جامعه ارتقا داده و خودسازی تیم را افزایش داده است. اطمینان.”
اخیراً اعلام کردیم که یافتن ناشران محلی در Google News Showcase را با آوردن پانلهای آنها به بخش محلی Google News آسانتر میکنیم. از طریق مشارکت ما با ناشران اخبار محلی در بریتانیا، ما به طور مستقیم دیدیم که چگونه اخبار محلی راهی ضروری برای خوانندگان برای ارتباط با جوامع خود و اطمینان از دریافت اخباری است که بر زندگی روزمره آنها تأثیر می گذارد.
حمایت از ناشران و روزنامه نگاران در بریتانیا
نمایشگاه خبری یکی از عناصر سرمایهگذاری گستردهتر ما در اخبار و روزنامهنگاری در بریتانیا است. ما بیش از 18 میلیون دلار برای آموزش، مشارکت و برنامهنویسی با سازمانهای خبری و سایر شرکای صنعت خبری بین سالهای 2018 تا 2020 هزینه کردهایم و 16500 روزنامهنگار و روزنامهنگار را آموزش دادهایم. دانشجویان روزنامه نگاری از سال 2015.
ما مفتخریم که بورسیه هوش مصنوعی روزنامه نگاری را که توسط اتاق فکر رسانه ای پولیس در دانشکده اقتصاد لندن سازماندهی شده است، تامین کنیم و از سازمان هایی مانند شبکه سرفصل ها که منابع بهداشت روان ضروری را برای روزنامه نگاران در انگلستان و ولز فراهم می کنند، حمایت می کنیم. ما برای سومین سال به حمایت خود از برنامه نوآوری و رهبری روزنامهنگاری دانشگاه لنکاوی مرکزی (JIL) ادامه میدهیم و اخیراً چالش نوآوری برای اروپا را اعلام کردهایم، جایی که سازمانهای خبری کوچک و متوسط میتوانند برای تحریک نوآوری در این زمینه درخواست کمک مالی کنند. اخبار.
ما به ادامه مشارکت و همکاری با اکوسیستم خبری، پشتیبانی از وب باز و ادامه دسترسی به اطلاعات در بریتانیا و جاهای دیگر اختصاص داده ایم.