در سطح جهانی، ما با بیش از 2800 نشریه قراردادهای News Showcase امضا کرده ایم. با راه اندازی News Showcase در سوئیس، این محصول در 31 کشور به صورت زنده عرضه خواهد شد.
از طرف شرکای ما
“ما از اینکه یکی از اولین شرکای راه اندازی Google News Showcase در سوئیس هستیم، خرسندیم. News Showcase به ما این فرصت را می دهد تا افراد بیشتری را با روزنامه نگاری با کیفیت عمیق خود درگیر کنیم و ارزش و ارتباط محتوای خود را برجسته کنیم. از آنجایی که استراتژی جدید ما بر رشد دیجیتالی مارکهای کلیدی ما متمرکز است، زمانبندی مناسب برای استفاده از News Showcase است. این موقعیت ما را به عنوان یک شرکت رسانه ای پیشرو تقویت می کند. – مارک ایسلر، مدیر ارشد درآمد در Tamedia
“در حال حاضر، ما به مخاطبان زیادی با بیش از 20 برند و عنوان شناخته شده دسترسی داریم. شرکت در Google News Showcase اکنون به ما این فرصت را میدهد تا محتوای باکیفیت خود را با تنوع بیشتری توزیع کنیم و آن را برای مخاطبان گستردهتری در دسترس قرار دهیم. علاوه بر این، ما بینش بیشتری در مورد رفتار کاربر و در نتیجه نیازهای کاربران خود به دست می آوریم – به ما این امکان را می دهد که به طور مداوم استراتژی های برند خود را اصلاح و متنوع کنیم. – Patrick Rademacher، مدیر ارشد استراتژی و نوآوری Ringier Medien Schweiz
NZZ به عنوان یک برند قابل اعتماد برای روزنامهنگاری با کیفیت مستقل، از رویکرد مشتری محوری پیروی میکند تا با کاربران در جایی که هستند ملاقات کند. پلت فرم Google یکی از این نقاط تماس کلیدی است که به ما امکان می دهد به طور معناداری با مخاطبان درگیر شویم و آنها را برای پیوستن به جامعه رو به رشد مشترکین ما تشویق کنیم. – یوهانس ویتوس بوگ، معاون مدیر عامل و مدیر ارشد بازرگانی NZZ
ما مشتاقانه منتظر ارائه مجموعهای از داستانهای خود در Google News Showcase هستیم. کاوش در نقاط توزیع جدید یک تمرکز استراتژیک در 20 Minuten است. – دین کاولتی، مدیر ارشد فناوری گروه 20 Minuten