News Showcase در اسپانیا راه اندازی می شود

خاطرات بسیار خوبی از خودم به عنوان یک دختر جوان دارم که با پدرم پشت میز آشپزخانه نشسته بودم و روزنامه صبح را می خواندم و با هم جدول کلمات متقاطع را پر می کردم. این سنت تا امروز ادامه دارد. وقتی به خانه او می‌روم، با هم صبحانه می‌خوریم و درباره اخبار روز گفتگو می‌کنیم. من همیشه برای روزنامه‌نگاری با کیفیت ارزش قائل بوده‌ام و قاطعانه معتقدم که این روزنامه‌نگاری کلیدی برای یک دموکراسی کارآمد است.

مردم برای درک دنیای خود و تبدیل شدن به شهروندان آگاه تر به اخبار نگاه می کنند. این می تواند همه چیز را از اخبار فوری گرفته تا تجزیه و تحلیل چگونگی تأثیر روندها و تصمیمات بر جوامع محلی داشته باشد. در Google، ما به حمایت از خبرنگاران و ناشرانی که خستگی ناپذیر برای ارائه اخبار ضروری کار می کنند، اختصاص داده ایم. این پشتیبانی شامل برنامه‌هایی مانند Google News Initiative (GNI)، تلاش ما برای کمک به سازمان‌های خبری و روزنامه‌نگاران برای پیشرفت در عصر دیجیتال، و همچنین محصولات خبری ما مانند اشتراک با Google یا Ad Manager است. در نتیجه، هر ماه، گوگل بیش از 24 میلیارد بازدیدکننده را به سایت های ناشر در سراسر جهان به صورت رایگان ارسال می کند.

در 22 ژوئن، Google News به لطف قانون حق نسخه‌برداری به‌روز شده به اسپانیا بازگشت که به رسانه‌های اسپانیایی «بزرگ و کوچک» اجازه می‌دهد درباره نحوه کشف و کسب درآمد از محتوایشان تصمیم بگیرند. امروز راه‌اندازی Google News Showcase را اعلام می‌کنیم.

News Showcase اکنون در اسپانیا با 60 ناشر که بیش از 140 نشریه را نمایندگی می کنند در دسترس است، از جمله خبرگزاری های ملی، منطقه ای و محلی مانند ABC، Atresmedia، Catalunyapress، El Español، Europa Press، El PaÃs، La Tribuna de Toledo و Servimedia. از زمانی که News Showcase را در اکتبر 2020 راه اندازی کردیم، با بیش از 1700 نشریه خبری قرارداد امضا کرده ایم و محصول را در بیش از 18 کشور عرضه کرده ایم. استرالیا، بریتانیا، ژاپن، کلمبیا، آلمان، برزیل، نیوزیلند، کانادا، پرتغال، ایتالیا و آرژانتین از جمله این کشورها هستند.