نمایشگاه خبری در یونان راه اندازی می شود

Anastasios Karamitsos، ناشر Proto Thema، می‌گوید: «ویترین اخبار به Proto Thema اجازه می‌دهد تا کار سختی را که ما پشت سر اخبار و اطلاعات انجام می‌دهیم برجسته کند.» این به ما این فرصت را می دهد که به خوانندگان جدید دست پیدا کنیم و روزانه با آنها در ارتباط باشیم. Proto Thema در حال همکاری با Google for News Showcase است تا بار دیگر در خط مقدم نوآوری فناوری در صنعت انتشار اخبار قرار گیرد.â€

دیمیتریس نیکولاکوپولوس، مدیر ارشد دیجیتال AtticaMedia Group می‌گوید: «ما از اینکه بخشی از Google News Showcase در چنین لحظه مهمی برای روزنامه‌نگاری دیجیتال هستیم، بسیار هیجان‌زده هستیم. «همکاری ما با Google for News Showcase بر تعهد ما برای ارائه کیفیت بالا تأکید می‌کند. ، محتوای عمیق را برای خوانندگان خود ارائه می دهیم، و ما هیجان زده هستیم که از این محصول برای گسترش دامنه دسترسی خود و تعامل با مخاطبان گسترده تر استفاده کنیم.â€

در سطح جهانی، ما با بیش از 2500 نشریه قراردادهای News Showcase امضا کرده ایم. این محصول در 23 کشور از جمله ایالات متحده، فرانسه، اسپانیا، لهستان، اسلواکی، آلمان، ایرلند، پرتغال، بریتانیا، ایتالیا، اتریش، رومانی و اسلوونی به صورت زنده عرضه می شود.

ناشران News Showcase می‌توانند انتخاب کنند که ویژگی‌ای را اضافه کنند که در آن Google برای دسترسی خوانندگان به مقدار محدودی از محتوای دیوار پرداختی آنها، هزینه پرداخت می‌کند. این امر دسترسی خوانندگان را به مقالات بیشتری از یک نشریه نسبت به آنچه که در غیر این صورت قادر به دیدن آن بود، فراهم می‌کند و خوانندگان را تشویق می‌کند تا درباره انتشارات بیشتر بیاموزند و به طور بالقوه مشترک شوند.