به‌روزرسانی‌های Display & Video 360 از Google NewFront

عملکرد تبلیغات پخش جریانی خود را با داده های شخص اول غنی کنید

صنعت تبلیغات به طور کلی همچنان به دنبال راه هایی برای دستیابی دقیق تر به مخاطبان و در عین حال احترام به حریم خصوصی افراد است. بسیاری از ناشران CTV سال‌هاست که روی داده‌های شخص اول سرمایه‌گذاری می‌کنند و تطبیق هویت آگهی‌دهنده ناشر (PAIR) را به یک راه‌حل ارزشمند و بادوام در فضای پخش تبدیل کرده‌اند. PAIR روشی متمرکز بر حفظ حریم خصوصی برای تبلیغ‌کنندگان و ناشران فراهم می‌کند تا به طور ایمن داده‌های شخص اول خود را تطبیق دهند، که بازاریابان را قادر می‌سازد تا تبلیغات مرتبط را به مخاطبان با هدف بالا، مانند خریداران قبلی، نشان دهند. تا کنون، PAIR نتایج قوی برای تبلیغ‌کنندگان ارائه کرده است، و طبق LiveRamp، مخاطبان PAIR در مقایسه با فهرست‌های مبتنی بر کوکی، 11 درصد دسترسی را افزایش می‌دهند. ناشرانی مانند NBCUniversal و Disney، در کنار ارائه دهندگان اتاق تمیز مانند LiveRamp و Infosum، PAIR را پذیرفته اند، که نشان دهنده اشتهای قوی در بین صنعت است.

برای گسترش بیشتر این راه حل برای حفظ حریم خصوصی، ما در حال همکاری برای ایجاد استانداردهای باز و کمک پروتکل PAIR به آزمایشگاه فناوری IAB هستیم. این به شرکت‌های فناوری تبلیغات و صنعت به‌عنوان یک کل امکان می‌دهد راه‌حل‌هایی را برای مخاطبان حفظ حریم خصوصی اتخاذ کنند که به نفع همه باشد.

Shailley Singh، EVP، Product و COO، IAB Tech Lab می‌گوید: «ما مشتاقانه منتظر وارد کردن پروتکل PAIR به یک استاندارد صنعتی باز هستیم. “این یک گام بزرگ به سمت جریان اصلی فناوری های افزایش دهنده حریم خصوصی در زنجیره تامین برنامه ای است.”

پخش جریانی خود را با هوش مصنوعی گوگل ساده کنید

ظهور تبلیغات برنامه‌ای کارآمدی را برای خرید رسانه‌ها به ارمغان آورد، اما زمان آن فرا رسیده است که حتی بیشتر از این پیشرفت کنیم. ما از بازاریابان و آژانس‌های رسانه‌ای آنها شنیده‌ایم که انتظار دارند تجربه DSP ساده‌تر و بصری‌تری داشته باشند. بنابراین، ما همچنان به ساخت هوش مصنوعی گوگل به بخشی ضروری از Display & Video 360 ادامه می دهیم، و به طور یکپارچه آن را در جریان کاری شما ادغام می کنیم و قابلیت های هوش مصنوعی مولد را به ارمغان می آوریم.

یکی از اولین جاهایی که می‌بینید هوش مصنوعی مولد به‌عنوان یک همکار مفید در Display & Video 360 نشان داده می‌شود، تنظیم استراتژی مخاطبان خود با ویژگی‌ای به نام مخاطبان است. مخاطب ایده آل خود را توصیف کنید و شخصیت مخاطب فوراً ترکیبی از بخش های مخاطب را ایجاد می کند که با اهداف شما مطابقت دارد. این ابزار به آژانس ها کمک می کند تا به راحتی لیست مخاطبان مناسب را از بین هزاران گزینه انتخاب کنند، در حالی که مخاطبان جدید و با پتانسیل بالایی را برای بهبود دسترسی و ارائه نتایج بهتر برای مشتریان کشف می کند. هوش مصنوعی گوگل پیشنهاداتی را ارائه می‌کند، اما تبلیغ‌کنندگان همیشه حرف آخر را می‌زنند – آنها می‌توانند به راحتی انتخاب ایجاد شده را برای کنترل کامل بر کمپین‌های خود ویرایش کنند. پرسونای مخاطب تابستان امسال راه اندازی می شود و با مخاطبان گوگل و بخش های جمعیتی شروع می شود.