راه های جدید برای افزایش کارایی آژانس

ما همچنین بازخورد آژانس ها را در مورد ساده سازی عملیات شنیدیم. آژانس‌ها می‌توانند از دردسر مدیریت پرداخت‌ها به ارائه‌دهندگان داده و متولیان موجودی صرف‌نظر کنند. Google Ad Manager صورت‌حساب را مدیریت می‌کند و نیاز به پرداختن به صورت‌حساب‌ها یا فرآیندهای پرداخت جداگانه را از بین می‌برد.

Curation قبلا از Audigent، IAS، Liveramp، Lotame، Multilocal، Permutive، PrimeAudience و Scope3 پشتیبانی می کند. این کنترل و انعطاف‌پذیری افزایش یافته در انتخاب بخش‌های داده و تنظیم موجودی، فرصت‌های جدیدی را برای برندها و آژانس‌ها باز می‌کند.

همانطور که تراویس کلینگر، مدیر ارشد اتصال و اکوسیستم در LiveRamp توضیح می دهد، “Curation به برندها و آژانس ها کمک می کند تا اتصال و سیگنال بهتری داشته باشند، و اتخاذ راه حل های پیشرفته را تسریع می بخشد که نتایج را در نمایشگر، CTV و فراتر از آن به ارمغان می آورد.”

ما از دیدن روش‌های نوآورانه‌ای که آژانس‌ها از کیوریشن استفاده می‌کنند هیجان‌زده هستیم. برای مثال، برندا توهیگ، مدیر ارشد بازرگانی در Scope3، خاطرنشان می‌کند که به آژانس‌ها کمک می‌کند تا با انتخاب بخش‌های موجودی کم انتشار، کمپین‌های خود را کارآمدتر و مؤثرتر کنند.،“آن را “یک پیروزی همه جانبه برای آژانس می نامد، زیرا از اهداف پایداری پشتیبانی می کند و در عین حال عملکرد را افزایش می دهد.”

خرید برنامه‌ای برای آژانس‌ها ساده شده است

سرپرستی مبتنی بر کار مداوم ما است تا به آژانس‌ها کمک کند تا با ساده‌سازی عملیات تبلیغات برنامه‌ای، ارزش بیشتری از موجودی ناشر کسب کنند. ما قبلاً از طریق یک رابط کاربری یکپارچه به آژانس‌ها دید واضحی از عملکرد ارائه می‌دهیم که در آن آنها می‌توانند کمپین‌ها را در سراسر DSPهای شرکت‌کننده گزارش و تجزیه و تحلیل کنند. این به آن‌ها کمک می‌کند تا روندها را شناسایی کنند، فرصت‌های بهینه‌سازی را بیابند و با ناشران درباره تعهدات خرج کردن بحث‌های آگاهانه‌تری داشته باشند.

ما همچنین قابلیت‌های قدرتمند کشف، پیش‌بینی و بسته‌بندی را در تمامی DSPهای شرکت‌کننده در یک مکان مرکزی به آژانس‌ها ارائه می‌کنیم. به عنوان مثال، آژانس‌ها می‌توانند مستقیماً با ناشران مذاکره کنند تا شناسه معامله واحدی را ایجاد کنند که در همه پلتفرم‌های خرید آنها کار می‌کند – که در حال حاضر برای معاملات ترجیحی و حراج‌های خصوصی از طریق Display & Video 360 و Yahoo، با پشتیبانی از برنامه‌ای تضمین شده و سایر DSP‌های آینده در دسترس است. در ماه های آینده

همانطور که Chandra Cirulnick، معاون مشارکت تامین جهانی در یاهو DSP، خاطرنشان می کند، “Yahoo به طور مداوم به دنبال راه هایی برای سازگاری و پشتیبانی بهتر از شرکای آژانس خود است. ما خوشحالیم که راه حل های آژانس Google را ادغام کنیم تا کار آژانس ها را آسان تر کنیم. هنگام انجام معاملات از طریق DSP ما، موجودی ناشر را خریداری کنید.”

ما به طور مداوم در حال بررسی راه هایی برای حمایت بهتر از رابطه آژانس و ناشر هستیم. آژانس‌ها می‌توانند با صحبت کردن با نماینده Google خود، نحوه افزایش سرپرستی، ساده‌سازی گردش کار و دسترسی بیشتر به داده‌ها را بیاموزند. منتظر بروزرسانی های بیشتر باشید.

Source link