داده های شخص اول خود را با Google Ad Manager مدیریت کنید

انتظارات مردم برای حفظ حریم خصوصی آنلاین تغییر کرده است و این امر ضروری است که تبلیغات دیجیتال برای برآورده کردن بهتر نیازهای آنها تکامل یابد. به همین دلیل است که ما روی راه‌حل‌های بادوام سرمایه‌گذاری کرده‌ایم تا به ناشران در هر اندازه کمک کنیم تا کسب‌وکار خود را به روش‌های حفظ حریم خصوصی توسعه دهند. برای کمک به شرکایمان برای آماده شدن برای آینده، جزئیات ویژگی‌های جدید و به‌روزرسانی را به اشتراک می‌گذاریم که به ناشران کنترل بیشتری بر داده‌های شخص اول خود و نحوه اشتراک‌گذاری آن با شرکای تبلیغاتی خود می‌دهد.

داده‌های شخص اول خود را برای خریداران برنامه‌ای قابل دسترس‌تر کنید

ناشران همیشه مرتبط‌ترین بینش‌ها را در مورد مخاطبانی که از سایت‌ها و برنامه‌هایشان بازدید می‌کنند، همراه با اطلاعاتی درباره محتوایی که مصرف می‌کنند، داشته‌اند. اما راه آسانی برای ناشران برای استفاده از این اطلاعات با خریداران برنامه‌ای خارج از رزرو مستقیم وجود نداشته است.

ما در حال معرفی سیگنال‌های ارائه‌شده توسط ناشر هستیم تا به شما کمک کند داده‌های شخص اول خود را در گروه‌های مخاطب یا بخش‌های متنی طبقه‌بندی کنید و سپس این سیگنال‌ها را با خریداران برنامه‌ای به اشتراک بگذارید. این سیگنال‌ها یافتن و خرید مخاطبان را بر اساس مواردی مانند جمعیت‌شناسی، علایق محتوا یا قصد خرید در چندین سایت و برنامه، بدون ردیابی فعالیت افراد در برنامه‌ها یا در سرتاسر وب، برای خریداران برنامه‌ریزی آسان‌تر می‌کند.

برای کمک به ناشران و خریداران در یافتن ارزش و استفاده آسان از این سیگنال های شخص اول جدید، ما در تلاش هستیم تا استانداردهای صنعتی را در نظر بگیریم. به عنوان اولین گام، ما مخاطبان تعریف شده فروشنده آزمایشگاه فناوری IAB را در این راه حل ادغام می کنیم. ناشران می‌توانند از طبقه‌بندی مخاطب و طبقه‌بندی محتوا برای اشتراک‌گذاری سیگنال‌ها با Google Ads و Display & Video 360 به عنوان بخشی از آزمایش بتا ما استفاده کنند. در آینده، سیگنال‌های ارائه‌شده توسط ناشر را به ناشران بیشتر و خریداران مجاز و مناقصه‌دهندگان باز ارائه خواهیم کرد. ما مشتاقانه منتظر هستیم تا نظرات آنها را در توسعه محصول لحاظ کنیم.

“مخاطبان تعریف شده فروشنده توسط صنعت تبلیغات از طریق ایجاد شده است پروژه Rearc، به تبلیغ کنندگان و ناشران کمک می کند تا به طور مسئولانه و قابل اعتماد داده های شخص اول را بدون نیاز به شناسه های کاربر به اشتراک بگذارند. پذیرش Google Ad Manager این استانداردهای جدید برای شرکای ناشر خود و کمک به پیشبرد سیستم جدیدی برای آدرس‌پذیری و پاسخگویی که انتظارات حریم خصوصی کاربر را برآورده می‌کند، یک گام بزرگ رو به جلو است.

– آنتونی کاتسور، مدیر عامل آزمایشگاه فناوری IAB

سیگنال های ایمن را با شرکای مورد اعتماد خود به اشتراک بگذارید

ما همچنین با ناشران برای بهبود ویژگی‌ای کار کرده‌ایم که به آن‌ها امکان می‌دهد به طور ایمن سیگنال‌ها را با شرکای خرید شخص ثالث مورد اعتماد خود به اشتراک بگذارند – خریداران مجاز و مناقصه‌دهندگان باز. در طول آزمایش بتا، بازخوردی از ناشران و خریداران شخص ثالث شنیدیم که می‌خواهید با این ویژگی انعطاف‌پذیری بیشتری داشته باشید. به همین دلیل است که ما در حال اضافه کردن کنترل‌های جدید و تغییر نام ابزار از سیگنال‌های رمزگذاری‌شده به سیگنال‌های ایمن هستیم تا نحوه اجرای عملکرد آن را بهتر نشان دهیم.

در حال حاضر، ناشران با اشخاص ثالث همکاری می کنند تا کدی را در وب سایت ها و برنامه های خود تنظیم کنند تا این ویژگی را فعال کنند. این قابلیت توسعه‌یافته جدید به ناشران امکان می‌دهد از کد خود استفاده کنند و ایجاد و ارسال داده‌ها، مانند شناسه‌های شخص اول، برای شرکای مورد اعتماد را برایشان آسان‌تر می‌کند.

سیگنال‌های امن همچنان به ناشران کنترل کامل بر روی داده‌هایی که جمع‌آوری می‌شوند و چه کسانی می‌توانند سیگنال‌ها را دریافت کنند، می‌دهد. هنگامی که از طریق Google Ad Manager منتقل می شود، داده ها باید مبهم باشند، به این معنی که Google نمی تواند سیگنال ها را بخواند یا استفاده کند. Ad Manager فقط به عنوان یک واسطه از طرف ناشر عمل می کند تا سیگنال ها را به پیشنهاد دهندگان شخص ثالث منتخب خود ارسال کند.

ما درک می کنیم که شما مستقیماً با بسیاری از اشخاص ثالث کار می کنید تا ارزش محتوای خود را به حداکثر برسانید. به همین دلیل است که ما به حمایت از این روابط قابل اعتماد و مستقیم ادامه خواهیم داد و راه حل هایی برای کمک به شما برای کسب درآمد از موجودی خود به بهترین شکل برای کسب و کارتان خواهیم داشت.

تبلیغات برنامه مرتبط تری را با همان کلید برنامه ارائه دهید

تمایل فزاینده به حفظ حریم خصوصی منحصر به وب نیست. هر ناشری که یک برنامه دارد باید راه‌حل‌های حفظ حریم خصوصی را نیز بررسی کند تا ارزش موجودی برنامه خود را نیز افزایش دهد. به همین دلیل است که در ماه‌های آینده ویژگی‌ای به نام کلید برنامه یکسان را به‌روزرسانی خواهیم کرد تا به ناشرانی که از Ad Manager استفاده می‌کنند کمک کنیم تا تبلیغات مرتبط را در iOS بدون ردیابی کاربران در برنامه‌های شخص ثالث ارائه دهند.

کلید برنامه مشابه از داده‌های شخص اول جمع‌آوری‌شده از برنامه‌های شما استفاده می‌کند، مانند اطلاعاتی درباره نحوه تعامل کاربران با تبلیغات داخل برنامه‌تان. نمی توان از آن برای پیوند دادن فعالیت کاربر از برنامه های شما به برنامه های شخص ثالث استفاده کرد.

از حریم خصوصی تبلیغات و راه حل های امن حریم خصوصی ما مطلع شوید

علاوه بر قابلیت‌های جدیدی که در بالا به اشتراک گذاشته‌ایم، متعهد هستیم که به ناشران با هر اندازه کمک کنیم تا در محیط حریم خصوصی در حال تحول حرکت کنند. منابع جدیدی را در زیر خواهید یافت تا به شما کمک کند در مورد تغییرات حریم خصوصی در کل صنعت بیاموزید، استراتژی‌های جدید پیشبرد حریم خصوصی برای استفاده از داده‌ها ایجاد کنید و تصمیم بگیرید کدام راه‌حل‌های Google برای شما مناسب است.

  • کتاب راهنمای حریم خصوصی ناشر – درباره اکوسیستم تبلیغات دیجیتال بیاموزید، استراتژی های عملی برای بهبود حریم خصوصی تبلیغات خود و مروری بر راه حل های Google برای ناشران دریافت کنید.
  • ببینید ناشران دیگر چگونه برای آینده حریم خصوصی آماده می شوند. با کار با Deloitte، ما مطالعات جدیدی را سفارش دادیم تا بهتر درک کنیم که چگونه ناشران برتر اروپایی با فضای حریم خصوصی تبلیغات وفق می‌دهند و چگونه ناشران آمریکای شمالی برای آماده شدن برای آینده به داده‌های شخص اول روی می‌آورند.
  • با نحوه استفاده از مقادیر کلیدی برای کسب درآمد بیشتر از داده های شخص اول خود در این مجموعه در کانال YouTube Ad Manager آشنا شوید.
  • دانش خود را در مورد راه حل های داده شخص اول Ad Manager ارتقا دهید و با تکمیل مسیر یادگیری راه حل های Privacy-forward for Publishers، در پلت فرم یادگیری Skillshop ما جایزه کسب کنید.
  • در نهایت، با تماشای وبینارها در PublishersOnAir.withGoogle.com، درباره راه حل‌های پیشبرد حریم خصوصی موجود در Google Ad Manager، مانند شناسه‌های ارائه‌شده توسط ناشر، اطلاعات بیشتری کسب کنید.