جدید: ویژگی‌های SERP اکنون در SparkToro V2 هستند تا به شما کمک کنند تا ببینید Google چه نوع نتایجی را به مخاطبان شما نشان می‌دهد.

همانطور که هفته گذشته قول داده بودم، زمانی که ما Search Modifiers را در V2 راه اندازی کردیم، SparkToro یک دسته کامل به روز رسانی محصول جدید را برای انتشار دارد. دومین مورد امروز وارد می شود: ویژگی های SERP.

چیست؟ ویژگی‌های SERP تمام کلمات کلیدی را که مخاطبان شما در گوگل جستجو می‌کنند جمع‌آوری می‌کند، رایج‌ترین انواع نتایجی را که گوگل نشان می‌دهد استخراج می‌کند، و فرکانس (و بسامد مقایسه) نمایش آن‌ها را ارائه می‌کند.

موارد استفاده متنوعی وجود دارد، اما هدف ما کمک به شما است:

  • درک سریعی از آنچه گوگل در نتایج جستجو قرار می دهد در میان طیف گسترده ای از کلمات کلیدی که مخاطبان شما احتمالاً جستجو می کنند به دست آورید.
  • تلاش‌های خود را برای ایجاد محتوا در اولویت قرار دهید تا با آنچه که جستجوهای مخاطبان شما نشان می‌دهند هماهنگ شوند
  • به مشتریان/رؤسای/تیم‌های خود ثابت کنید که چرا تلاش‌های محتوایی در زمینه‌هایی مانند تصاویر، ویدئوها، پاسخ به سوالات رایج، محصولات و غیره سرمایه‌گذاری ارزشمندی هستند.
  • مخاطبان رقبا را تجزیه و تحلیل کنید تا ببینید چه نوع محتوایی را برای جستجوگران خود نشان می دهد
  • اهداف مخاطبان جدید را بررسی کنید (بر اساس عنوان شغلی/نقش/علایق یا بر اساس دامنه/کلمه کلیدی) و تعیین کنید چه سرمایه گذاری هایی ممکن است به شما کمک کند تا به تعداد بیشتری از آنها دست یابید.

این ویدیوی 2.5 دقیقه‌ای به شما نشان می‌دهد که این ویژگی دقیقاً چه کاری انجام می‌دهد و چگونه می‌توانید از آن در تلاش‌های بازاریابی و استراتژی محتوا استفاده کنید:

برای یافتن ویژگی‌های SERP برای هر مخاطب خاص، کافی است به برگه «کلمات کلیدی» بروید:

نگه داشتن ماوس روی هر ویژگی نمونه ای از ظاهر آن ها در نتایج گوگل را به شما نشان می دهد. و می توانید بر اساس هر یک از سه ستون مرتب کنید:

  1. SERP های مخاطب: این ستون فراوانی ظاهر این ویژگی را در صدها کلمه کلیدی نشان می دهد که SparkToro می داند که این مخاطب احتمالاً آنها را جستجو می کند. از میان تمام جستجوهایی که جستجوگران «قورباغه» احتمالاً انجام می‌دهند، ویدیوها فقط در 6 درصد از آنها ظاهر می‌شوند! ویدیوهای قورباغه ممکن است در اینستاگرام پرطرفدار باشند، اما به ندرت چیزی هستند که گوگل نشان می دهد.
  2. SERP های جهانی: مقادیر این ستون فقط هر سه ماه یکبار تغییر می کند (زمانی که مجموعه میلیون ها کلمه کلیدی خود را به روز می کنیم). اما، دیدن در کنار SERP های مخاطبان بسیار ارزشمند است تا به شما کمک کند تا بفهمید که آیا درصد در مقایسه با میانگین بالا یا پایین است. پانل‌های دانش EG برای 20٪ از تمام درخواست‌ها در مجموعه ما نشان داده می‌شوند. دانستن این موضوع می‌تواند به بررسی اینکه آیا تعداد مخاطبان کم یا زیاد است، کمک می‌کند.
  3. +/- در مقابل جهانی: این ستون به نوعی مورد علاقه من است. این دلتا بین SERP های جهانی و SERP های مخاطب را نشان می دهد و به شما کمک می کند تا به سرعت ببینید کدام ویژگی ها در جست و جوی مخاطبان بسیار رایج تر از حالت عادی هستند.

مانند همیشه، صادرات برای ایجاد نمودارها/نمودارهای خودتان، یا ترکیب با منابع داده دیگر، از طریق دکمه «Export.CSV.» در بالا آسان است.


منتظر ویژگی‌های جدید بیشتر در هفته‌های آینده باشید و اگر سؤال یا بازخوردی در مورد نسخه جدید ویژگی‌های SERP دارید، با ما تماس بگیرید: (ایمیل محافظت شده).

Source link