جدید: اصلاح کننده های جستجو در SparkToro V2 تجزیه و تحلیل هدف جستجوی مخاطبان شما را آسان می کند

ما مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید داریم که به SparkToro V2 می‌آیند که اولین آن امروز عرضه می‌شود.

چیست: Search Modifiers یک تب جدید در بخش کلمات کلیدی است که تمام عبارات و عبارات موجود در «تراشه‌های» جستجوی Google را برای یک جستجوی معین جمع‌آوری می‌کند. داده‌ها در کنار اندازه‌گیری فرکانس (چند دفعاتی که اصلاح‌کننده دیده می‌شود) و وابستگی (که هم فرکانس و هم برجستگی تراشه را در هر بار مشاهده ترکیب می‌کند) ارائه می‌شود.

چگونه می تواند به شما در انجام بازاریابی بهتر کمک کند؟ ارزش در اینجا هم در تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی برای اهداف بازاریابی جستجو (SEO و PPC) و هم در درک گسترده تر و استراتژیک از مخاطبانی است که شما هدف قرار می دهید یا مخاطبان رقیب شما.

برای بازاریابان جستجو، دیدن این اصلاح‌کننده‌های انبوه می‌تواند راهنمایی در مورد محتوا برای ایجاد، جستجوی کلمات کلیدی برای هدف، و تفکر موضوعی گسترده‌تر در مورد محتوای شما باشد. برای مثال، اگر بسیاری از پرس و جوهایی که مخاطبان شما انجام می‌دهند، اصلاح‌کننده‌های جستجو را در اطراف ویدیو به ارمغان می‌آورند، ممکن است علاوه بر محتوای سنتی وب‌محور، ویدیوهای YouTube (یا خود میزبانی) ایجاد کنید. به طور مشابه، اگر بسیاری از جستجوها شامل اصلاح‌کننده‌هایی در مورد یک موضوع فرعی مرتبط (“در فروش” یا “در فضای باز” یا “دارای ذخیره‌سازی”) باشد، محتوایی که به آن متغیرها می‌پردازد ممکن است برای صفحاتی که از قبل وجود دارند یا آن‌هایی که قصد ایجاد آن را دارید، گنجانده شود.

برای استراتژیست های محتوا و بازاریابی، تجمیع این اطلاعات می تواند به همان اندازه مفید باشد. به عنوان مثال، تصور کنید که به افراد موجود در Bitdefender کمک می کنید تا محتوا و استراتژی موقعیت یابی خود را ارتقا دهند.

داده‌های بالا ممکن است نشان دهند که ارزش قابل توجهی برای گنجاندن توضیحات مربوط به انواع سیستم‌عامل‌ها (مثلاً Windows 10 به جای «رایانه شخصی» یا «ویندوز رایانه شخصی») در قیمت‌گذاری و بسته‌بندی وجود دارد. بدیهی است که این ممکن است برخی از مزایای سئو نیز داشته باشد، اما هدف واقعی این است که درک عمیقی از آنچه مشتریان می‌خواهند، چگونه فکر می‌کنند و چه کاری انجام می‌دهند به دست آورید تا بتوانید با پیام‌های خود بهتر به آنها دسترسی پیدا کنید.

کاربردهای دیگر عبارتند از:

  • یافتن فرصت‌های محتوایی که ممکن است از کلمات کلیدی جستجو (یا عبارات کلیدی منبع Reddit) آشکار نباشد
  • کمک به تصمیم گیری استراتژی محصول در مورد آنچه که باید با داده های هدف جستجوگر انجام شود
  • اطلاع رسانی خلاقانه محصول یا تبلیغات برای کمک به مرتبط تر کردن آن با علاقه مخاطبان شما
  • ترکیب و متضاد اصلاح‌کننده‌های جستجو در بین مخاطبان مختلف برای شناسایی فرصت‌های پیام‌رسانی، هدف‌یابی یا تبلیغات منحصربه‌فرد

مانند تمام ویژگی‌های SparkToro، نتایج این برگه را می‌توان صادر کرد، به فهرست‌ها اضافه کرد و در UI مرتب کرد.


5 دقیقه راهپیمایی ویدیویی

ویدیوی بالا می‌تواند جزئیات بیشتری را در مورد آنچه که با Search Modifiers و روش‌های اعمال داده‌ها ارائه می‌شود، ارائه دهد. بعلاوه یه ژاکت خوشگل برات پوشیدم😉


اصلاح‌کننده‌های جستجو را می‌توانید در بخش کلمات کلیدی ابزار تحقیق مخاطب SparkToro پیدا کنید و برای همه مشترکین در دسترس است (با سطوح مختلف داده بسته به سطح اشتراک شما):

بازی کنید و به ما اطلاع دهید (از طریق (ایمیل محافظت شده) یا در نظرات) چه چیز دیگری می‌خواهید از جستجوگرها (و سایر داده‌ها) در SparkToro V2 ببینید.

Source link